רוצה פרטים על קורס מדריכי ג`אז?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס מדריכי ג'אז

רוצה לדעת על קורס מדריכי ג'אז? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס מדריכי ג'אז ומחול מודרני

 

ייחודו של סגנון הג'אז נובע מהיותו ספונטני, אולם במקביל נדרשים מן הרקדנים יצירתיות גבוהה, ריכוז ודימיון עשיר. סגנון זה התפתח משילוב של טכניקות וזרמים כגון: מחול אתני ולטיני, בלט קלאסי ומודרני, ריקודים סלונים ועוד. כיום ניתן למצוא את הסגנון משולב בריקודים שונים כמו היפ הופ, פאנק, ברייק דאנס ועוד. הג'אז מפתח את הגמישות, היציבה ומחזק את הגוף.

בשנים האחרונות סגנון זה הפך לפופולארי בקרב הדור הצעיר ומכונים רבים מציעים לימודי ג'אז לילדים, לנוער וגם למבוגרים. סגנון זה תופס מקום מרכזי במופעים שונים, בתוכניות טלוויזיה ובהקפות שונות בעולם כולו. בקורס למדריכי ג'אז ניתן לקבל הכשרה לתפקידי הדרכה והוראת טכניקת ריקוד זו. בעזרת הכלים הנרכשים בקורס יכולים רקדנים מנוסים להפוך את אהבת הריקוד לקריירה ולהדריך במגוון של מסגרות וקבוצות גיל.
 

  

למי מיועד הקורס?

 

קורס מדריכי ג'אז מיועד לכל מי שאוהבים ומעוניינים להכיר את מחול הג'אז דרך עיניו של המדריך וברצונם לעסוק בהדרכת ריקוד בטכניקה זו לקבוצות או יחידים.

המסלול מתאים לבעלי ניסיון קודם במחול בזרמים שונים כגון מודרני, היפ הופ, בלט ועוד. כמו כן, יכולים ללמוד בקורס זה מי שעוסקים בפועל בהדרכת מחול ומעוניינים להרחיב את היכולות המעשיות ולהכיר שיטות הדרכה חדשות ליישום בעבודתם.

 

מה לומדים?

מטרת הקורס הינה הקניית טכניקות וידע מקצועי בתחום המחול ובתחום ההדרכה כדי להכשיר את המשתתפים לתפקידי מדריכי ריקוד.

המשתתפים מפתחים מיומנויות טכניות ומשכללים את הידע העיוני והפרקטי בריקוד בסגנונות מודרניים שונים. במקביל הם בונים מיומנויות הדרכה בעזרתן ניתן ללמד ריקוד במגוון אוכלוסיות ושכבות גיל, לרבות ילדים ומבוגרים. בין היתר נלמדות שיטות לבניית מערכי שיעור, לבחירת המוזיקה המתאימה ולבניית מופעים תוך קבלת בסיס בתחום הכוריאוגרפיה.

 

הקורס כולל הם לימוד עיוני בתחום הספורט והן כלים מעשיים במחול. במסגרת התכנים העיוניים המשתתפים רוכשים ידע בסיסי באנטומיה ופיזיולוגיה ובוחנים סוגיות בתזונה ואימון לרקדנים לצד ידע בעזרה ראשונה.

 

כחלק מהלימודים המעשיים הם מפתחים שליטה בטכניקות ריקוד עכשוויות מגוונות. בין היתר נלמדים ג'אז מודרני ולירי, היפ הופ, מחול למחזות זמר, תיפוף גוף ועוד. כמו כן עוסקים בשילוב של אביזרים, תלבושות ואיפור בריקוד.

 

כמה זמן לומדים?

 

היקף המסלול הוא כ - 5 חודשים. השיעורים מתקיימים אחת לשבוע, בדרך כלל בשעות הבוקר או הצהריים. כאמור, הקורס מורכב מתכנים עיוניים ומעשיים. במסגרת השיעורים הפרקטיים המשתתפים מתנסים בפועל בשיטות הריקוד הנלמדות ולוקחים חלק בתרגילי תנועה בסטודיו. במקביל הם משתתפים בתרגילים והתנסויות בהדרכה של תלמידים כדי לצבור ניסיון מעשי ולהתכונן לקראת המשך הדרך המקצועית. בין היתר הם מתרגלים בנייה של מערכי שיעור, חימום, תרגילים וכוריאוגרפיות עבור אוכלוסיות שונות, תוך הדרכה וליווי של סגל הקורס.

נושאי הלימוד

להלן רשימה חלקית של הנושאים הנלמדים בקורס:

  • ג'אז לירי
  • מוזיקה למחול
  • מתודיקת הדרכה
  • ריקוד למחזות זמר
  • יסודות בכוריאוגרפיה
  • היפ הופ וריקודי רחוב
  • טכניקה במחול מודרני
  • שימוש באביזרים ותלבושות
  • ועוד

 

מהם תנאי הקבלה?

 

בין תנאי הקבלה לקורס:

  • אישור רפואי המעיד על בריאות תקינה
  • מבחן מעשי (אודישן) הבודק את רקע המעומד/ת בטכניקת המחול הקלאסית והמודרנית.
  • הוכחת יכולת המועמד/ת להדריך.
  • ראיון אישי ובו הצגת תיק עבודות
     

איזו תעודה מקבלים?

 

בסיום התכנית מקבלים המשתתפים תעודת גמר מטעם המוסד המלמד. כדי לקבל את התעודה יש לעמוד בכל חובות הקורס לרבות נוכחות והשלמת מטלות מעשיות ועיוניות. כמו כן, יש לעבור מבחנים מעשיים בריקוד שבהם מפגינים שליטה בכישורים הנלמדים ובמיומנויות ההדרכה.

 

מהן אפשרויות התעסוקה?

 

היות ומדובר במסלול המיועד בדרך כלל לרקדנים מנוסים ופעילים, הוא יכול לסייע להפוך את התחביב לקריירה. בוגרי הקורס יכולים להשתמש בכלים הנלמדים כדי ללמד ריקוד במסגרות שונות כגון בבתי סטודיו, במרכזים לחינוך בלתי פורמלי ועוד. כמו כן באפשרותם להקים סטודיו משלהם וללמד אוכלוסיות שונות כגון מבוגרים, בני נוער וילדים. הם יכולים להמשיך לפתח את הידע שברשותם דרך לימוד בקורסים מתקדמים או בהכשרות בענפי מחול ותנועה אחרים.
 

היכן לומדים?

 

 מחולה, רשת בתי ספר למחול (תל אביב): רשת "מחולה" פועלת בשיתוף עם המכללה האקדמית בוינגייט ובה נערכים לימודי תעודה בתחום הריקוד והתנועה. קורס זה כולל 20 מפגשים עיוניים ו - 20 מפגשים מעשיים שבהם עוסקים בג'אז ומחול עכשווי. בוגרי הקורס שעמדו בהצלחה במבחנים זכאים לתעודת מדריך ג'אז מטעם וינגייט ומחולה.

 

אתם בוודאי שואלים את עצמכם היכן יש מוסדות לימודים נוספים, מהם תנאי הקבלה, האם יש יום פתוח בקרוב, כמה זה עולה ועוד. לנציגי השירות האישי שלנו יש תשובות לכל השאלות. כדאי לכם להתנסות חינם בשירות האישי שלנו, כך תוכלו לחסוך זמן, כאבי ראש וכסף.

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס מדריכי ג`אז?

רוצה לדעת יותר על קורס מדריכי ג`אז?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד קורס מדריכי ג`אז
שאלות הגולשים בנושא
רישום לקורס מדריכי ג'אז
קורס מדריכי ג'אז בוינגייט