רוצה פרטים על קורס כתיבה שיווקית?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

לימודי כתיבה שיווקית בישראל

רוצה לדעת על קורס כתיבה שיווקית? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס כתיבה שיווקית

 

מארג שלם

 

עולם האינטרנט כיום הוא עולם הנשען על תוכן. מדי פעם משתנים הקריטריונים של גוגל ושל מנועי החיפוש האחרים שעל פיהם נקבע מה הוא "אתר טוב", אך באופן כללי, המגמה היא יותר ויותר תוכן, וכמה שיותר איכותי. עם זאת, תוכן איכותי צריך להיות מותאם אף הוא לאינטרנט – לפלטפורמה שאליה הוא מיועד, ורובם המכריע של המקרים, מדובר באתרים שיווקיים. לפיכך, יש להכיר את הטיפים ואת הדרכים לכתיבה המותאמת לאינטרנט, לצורך קידום ושיווק נכונים. קורס כתיבה שיווקית נועד בדיוק לשם כך.

 

מה לומדים בקורס?

 

קורס כתיבה שיווקית מעניק למשתתפים בו את כל הידע התיאורטי וכן התנסות מעשית נרחבת – כיצד לכתוב תוכן המותאם לאינטרנט, לצורכי שיווק באינטרנט. הקורסים בתחום זה מעניקים לתלמידים הן את התשתית המקדימה – הבנת שדות הפעולה, ה"שחקנים" המשתתפים בעולם זה, המחקרים המקדימים שיש לערוך, והן את הפרקטיקה הדרושה ליישום המסקנות הנגזרות מתשתית זו, ולביצוע הכתיבה באופן המיטבי – המותאם לצורך, לאתר, לקהל היעד ועוד. כך, מרבית מסלולי הלימוד לכתיבה שיווקית בנויים באופן של הרצאות פרונטליות בשילוב עם תרגילי כיתה שעליהם מקבלים משוב, דיונים, מטלות בית ועוד. בחלק ממוסדות הלימוד אף נדרשים התלמידים להגיש תרגיל מסכם.

 

נושאי הלימוד בקורסים השונים

 

תכני הלימוד משתנים במקצת בין הקורסים השונים, אך מרבית הנושאים ביניהם זהים. להלן חלק מנושאי הלימוד הנכללים בקורסים השונים: חשיבה שיווקית אינטרנטית, שלבי הכתיבה ועבודה מקדימה, סוגי התבטאות בכתיבה שיווקית, מיתוג, טריטוריות ביטוי, תכנון אסטרטגי, שיווק ברשתות חברתיות, עקרונות הכתיבה השיווקית, כלים לכתיבה יצירתית ומקורית, טכניקות לקידום דיונים, יצירת קשב אצל הקוראים, כתיבה מפעילה, ניהול מוניטין, זיהוי מתחרים, זיהוי ופילוח קהלי יעד ומטרה, בלוגים אישיים, בלוגים מסחריים, פרסונה פיקטיבית, דפים שונים באתרי אינטרנט, ניסוחים, מודעות, כתיבה על פי מוצר, יצירת אמון ויצירת אמינות, אופטימיזציה, שימושים שיווקיים בדואר אלקטרוני, ונושאים נוספים.

 

  • רוצים לפרוץ דרך בעולם המדיה? קראו על קורס הפקה

 

מוסדות לימוד אפשריים

 

  • חשיפה האוניברסיטה הפתוחה (מכון מופ"ת - תל אביב) - בחשיפה מתקיים קורס Creative All Around שבו מקבלים הכשרה בתחום התוכן הדיגיטלי ולומדים לבנות אסטרטגיה שיווקית באמצעות כתיבה לפלטפורמות רשת שונות.

 

  • המכללה לניו מדיה – אחת המובילות בלימודים בתחום זה, והיא מציעה קורס "כתיבה שיווקית בעידן הדיגיטלי". הקורס נלמד בתל אביב, בהיקף של 45 שעות הנפרשות על פני 15 מפגשים, אחת לשבוע בשעות הערב.

 

  • מכללת השרון – מכללה המתמחה בתחומי המחשבים, השיווק והניהול הנמצאת בכפר סבא. קורס כתיבה שיווקית מתמקד בטכניקות כתיבה לאינטרנט ולרשתות החברתיות, הוא כולל פרויקט גמר מעשי ומתפרש על פני כ - 20 שעות אקדמיות.

 

  • קייסי קולג' – CK College – המרכז לשיווק באינטרנט – מרכז זה מציע קורס "כתיבה שיווקית ויצירת תוכן לאתר" המלמד את משתתפיו את סודות ואת יסודות הכתיבה האיכותית והכתיבה השיווקית לאינטרנט.

 

  • אפריל אקדמי – האקדמיה לשיווק – מכללה המתמחה בתחומי השיווק האינטרנטי, ומציעה "קורס מעשי לכתיבה שיווקית" המועבר על ידי מרצה בכירה בתחום. הקורס נלמד בשישה מפגשים חד-שבועיים, בשעות הערב. לאפריל אקדמי שלוחה גם בחיפה.

 

למי מיועד הקורס ותנאי קבלה

 

קהל היעד ותנאי הקבלה משתנים בין הקורסים השונים. בחלק ממוסדות הלימוד הקורסים מיועדים אך ורק לאנשים מן התחום – כמנהלי שיווק, מנהלי מרקום, כותבים או קופירייטרים עצמאיים ולעומת זאת, בחלק מן הקורסים קהל היעד הוא אנשי שיווק ואנשי עסקים בכלל, אנשים בעלי אתרים עצמאיים, כותבים עצמאיים או אנשים המבקשים ללמוד את התחום. בהתאם, תנאי הקבלה משתנים, ובחלק ממוסדות הלימוד דורשים מן המועמדים שליטה ברשתות חברתיות, חשבון פעיל בכל אחת מהרשתות המובילות וכן אתר אינטרנט פעיל, ובחלקם – אין כל תנאי קבלה.

 

 

אפשרויות תעסוקה

 

בתום הלימודים בקורס כתיבה שיווקית יוכלו הבוגרים ליישם בהצלחה – הלכה למעשה – את כל הידע התיאורטי והפרקטיקה שרכשו בקורס, ולייצר תוכן טוב המותאם הן לצורכי האתר, הן לקהל היעד, והן לכלים המשמשים בפלטפורמה הייחודית של רשת האינטרנט. לפיכך, בוגרי הקורסים השונים יוכלו להשתלב ככותבים באתרי אינטרנט קיימים שונים, בעסקים ובארגונים מתחומים שונים, בניהול רשתות חברתיות ועוד, וכמובן – להקים עסק אינטרנטי משלהם, שבו יהיו הם אמונים על התוכן – בצורה הטובה והמותאמת ביותר.
 

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס כתיבה שיווקית?

רוצה לדעת יותר על קורס כתיבה שיווקית?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד קורס כתיבה שיווקית
שאלות הגולשים בנושא
קורס כתיבה שיווקית בצפון
לימודי קידום אתרים וכתיבה שיווקית - איפה מומלץ ללמוד?