לימודי כתיבה שיווקית באינטרנט במכללה לניו מדיה

מכללת ניו מדיה
מכללת ניו מדיה
מכללת ניו מדיה
מכללת ניו מדיה

אהבת? שתף ב:

קורס כתיבה שיווקית בעידן הדיגיטלי – המכללה לניו מדיה

 

המילים הנכונות

 

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים משתמשים בפלטפורמות השונות באינטרנט כדי לקדם את עסקיהם הפרטיים, או את הארגונים שאליהם הם משתייכים. האינטרנט הוא זירה חדשה של תוכן שיווקי ומסחרי, המגדילה את המרחקים שאליהם איש השיווק יכול להגיע. בנוסף, כמעט כל פעילות המתבצעת באמצעי השיווק והפרסום המסורתיים נתמכת באינטרנט ונעזרת בו כדי להגיע לקהלים רבים ורחבים יותר.

 

נכון, אומרים שתמונה שווה אלף מילים, אבל המילה הכתובה שבצמוד לה היא המכוונת את המסר. אם כן, הכתיבה השיווקית היא המצפן של עולם התוכן, המכפיל את עוצמתו בעידן המקוון.

 

על הקורס במכללה לניו מדיה

 

קורס כתיבה שיווקית בעידן הדיגיטלי במכללה לניו מדיה מקנה למשתתפים בו את הכלים ואת הידע הדרושים כדי לשלוט ברזי הכתיבה השיווקית לאינטרנט. הקורס כולל ידע תיאורטי המועבר על ידי המומחים בתחום, וכן תרגול מעשי רב שבו מתנסים התלמידים בכתיבה למדיה החברתית ולאתרים השולטים בה כיום, כדוגמת: פייסבוק, טוויטר, בלוגים וכדומה.

 

התכנים בקורס

 

הקורס מקיף את כל ההיבטים הכרוכים בכתיבה שיווקית מוצלחת לאינטרנט. כך, בין השאר, חומר הלימוד מתייחס לנושאים כגון: היבטים צרכניים, יסודות הניסוח, צורות התבטאות מותאמות, ניהול דיונים, פיתוח וניהול מותג ועוד. בין השיעורים המועברים בקורס:
 

  • כתיבה יצירתית
  • גוגל
  • הצרכן הדיגיטלי
  • שפת מותג
  • ניהול מוניטין ברשת
  • בניית בריף
  • חשיבה שיווקית לאינטרנט
  • כתיבה מפעילה
  • סוגי התבטאויות באינטרנט
  • כתיבה ממתגת
  • זיהוי ופילוח קהלי יעד מתאימים
  • בלוגים אישיים ובלוגים מסחריים
  • ועוד

 

היקף הלימודים והמתכונת

 

קורס כתיבה שיווקית בעידן הדיגיטלי, היקפו 45 שעות לימוד, הנפרשות על פני 15 מפגשים. הקורס מוצע במתכונת ערב והוא מתקיים אחת לשבוע בבית המכללה בתל אביב. שעות הלימוד כוללות שיעורים תיאורטיים וסדנאות שבהן מתנסים המשתתפים בכתיבה השיווקית. כל התנסות מעשית מלווה בדיון קבוצתי ובקבלת משוב.

קהל היעד


קורס כתיבה שיווקית בעידן הדיגיטלי במכללה לניו מדיה מיועד לכל מי שבמסגרת תפקידו בארגון או בעסק מסוים עוסק בכתיבה ובייצוג העסק באינטרנט, וכן לבעלי עסקים עצמאיים העוסקים בעבור עצמם בתחום זה. כמו כן, הקורס מכוון גם למי שמעוניין להכשיר עצמו בכתיבה שיווקית כדי להשתלב לראשונה בענף באופן מקצועי.

תנאי קבלה לכתיבה שיווקית


הקבלה לקורס זה מותנית בהיכרות עם המדיה החברתית ועם האתרים הבולטים בה כיום ובידע בסיסי בתפעול חשבונות באתרים אלה. בנוסף, על המועמדים להיות בעלי חשבונות פעילים בכל אחד מהאתרים המובילים, ורצוי גם שיהיו בעלי בלוג או אתר פעילים.

לסיכום


הקורס לכתיבה שיווקית במכללה לניו מדיה מכשיר בוגרים הבקיאים ברזי הכתיבה המותאמת לאינטרנט למטרות קידום, פרסום ושיווק ברשת, והוא מעניק להם את כל הידע וההתנסות המעשית הדרושים להתנהלות ולכתיבת תכנים המותאמים למדיה החברתית ולאמצעי הפרסום השונים באינטרנט. כך, בתום הקורס יוכלו הבוגרים לקדם בקלות את עסקיהם הפרטיים, את הארגונים שבהם הם עובדים, ואף להשתלב ככותבים שיווקיים במגוון משרות ותחומים.