מכללת Dcollege - לימודי יזמות באינטרנט

רוצה לדעת על לימודים בנושאי אינטרנט? רוצה שנחזור אליך עם תשובות?

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על קורס יזמות באינטרנט - Dcollege.

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס יזמים באינטרנט במכללת Dcollege

 

קורס יזמות באינטרנט פועל במכללת DCOLLEGE אשר מציעה שלל מסלולי הכשרה בתחומי הניהול, השיווק והיזמות. המכללה נוסדה מתוך כוונה להציע פתרון לימודי אחר, שיתבסס על תכנים שונים מאלה הנלמדים במרבית מוסדות הלימוד. התפיסה העומדת מאחורי המכללה היא כי יש להכשיר את התלמידים לחשוב מחוץ לקופסא ולסייע להם ליצור יתרון יחסי ובידול בשוק העבודה. לשם קידום המטרה המכללה מעמידה לרשות התלמידים את התשתית הנדרשת ללמידה אופטימאלית הכוללת אמצעי לימוד ועזרים מתקדמים, מרצים מנוסים ומיומנים וקשרים עסקיים עם גורמים בתעשייה.

 

היזמות באינטרנט מתפתחת בכל רשת האינטרנט ובכל רחבי העולם. כל יום קמים שירותים ויזמים חדשים, אפליקציות ואתרים חדשים. האינטרנט פתוח בפני יזמים שונים שמעוניינים לנצל הזדמנויות עסקיות ובמידה והם מעוניינים להגדיל את סיכויי הצלחתם, הם נדרשים להתוודע לידע וכלים הנדרשים לפעול ברשת האינטרנט.


קורס יזמים באינטרנט במכללת Dcollege מכין את המשתתפים בו לפעול בזירת האינטרנט כמשווקים מקצועיים ומיומנים. תכנית הלימודים מקיפה ידע נרחב ומכשירה את הלומדים לנהל אתרי מסחר אלקטרוני או אתרים תדמיתיים ברשת האינטרנט, כאלה שיוכלו להפוך למקור פרנסה של ממש.

 

קהל היעד

 

הקורס מיועד לציבור שמתעניין בתחום השיווק באינטרנט, לאלו שמבקשים לקדם את העסק שלהם באמצעות האינטרנט או להקים אתר מסחרי פעיל ולמנהלי שיווק המעוניינים להעשיר את הידע המקצועי שלהם.

 

תנאי הקבלה לקורס

 

הכרות עם עולם האינטרנט, ידע באנגלית, מעבר של ראיון אישי עם מנהל פדגוגי וקבלת האישור של הועדה הפדגוגית. הקורס פועל בשיתוף עם חברת LIVE DNS במסגרת חבילת "עסק אמיתי בעולם האינטרנט". חבילה זו מעמידה לרשות הסטודנטים אתר מסחר אלקטרוני או אתר תדמיתי שישמש לבניית העסק הראשוני. האתר עובר לבעלות בוגרי הקורס וישמש אותם לצרכי העסק העתידי או הנוכחי.

 

במהלך הלימודים בקורס המשתתפים יכירו את האמצעים הקיימים שיסייעו להפוך את האתר שלהם למעניין ואטרקטיבי יותר, יתוודעו לשיטות מינוף ולשיטות השוואה אל מול ספקים אחרים בזירה ויבצעו מסעות פרסום באינטרנט תוך שימוש בכלים של גוגל. הם ילמדו להגדיל את כמות הגולשים ויחשפו לכלי המעקב של גוגל ולבסוף הם ירכשו את הכלים והידע לבניית מסע פרסום בעלויות נמוכות ועם תוצאות רצויות.

 

נושאי הלימוד:

 

בין הנושאים המרכזיים הנלמדים בקורס:

 

  • מעקב אחרי כניסות
  • סטטיסטיקות ותיעודן
  • זיהוי המערכות של הגולשים
  • זיהוי מיקום הגולשים
  •  שימוש בגוגל Analytics
  • זיהוי ההזדמנויות באתר
  • אמצעי הפרסום הקיימים
  • ניהול אתר אינטרנט
  • משימות אישיות ותרגול מורחב
  • הכרת המתחרים
  • זיהוי התנהגות הצרכנים
  • ועוד.

 

משך הלימודים בקורס

 

קורס יזמים באינטרנט במכללת Dcollege מתקיים במתכונת יומית או במתכונת ערב.

 

לימודי היום מתפרסים על פני 5 מפגשים, בני 8 שעות אקדמיות. הלימודים נערכים פעם בשבוע וסך הכול אורכים 5 שבועות.
לימודי הערב מתפרסים על פני 10 מפגשים, בני 4 שעות. הלימודים נערכים פעם בשבוע, ונמשכים 10 שבועות.

 



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: מכללת Dcollege

כלים שיעזרו לך לבחור