קורס אנשי תמיכה בכירים במכללת מדיאטק הייטק

ג`ון ברייס הדרכה
ג`ון ברייס הדרכה
ג`ון ברייס הדרכה
ג`ון ברייס הדרכה
ג`ון ברייס הדרכה
ג`ון ברייס הדרכה
קורס אנשי תמיכה בכירים במכללת מדיאטק הייטק חיפה

מענה איכותי לכל בעיה

אחד התפקידים החשובים בסביבת טכנולוגיות המידע (שידועה גם בשם IT) היא אנשי התמיכה הטכנית. אלו מומחים שפועלים בסביבות ממוחשבות שונות, רובן של חברת מיקרוסופט. כך הם מאתרים תקלות וכשלים במערכות ההפעלה, באבטחת המידע ובתקשורת האלחוטית ומציעים דרכים מהירות ויעילות לפתרון התקלה.

צעד חשוב בדרך להתקדמות בעולם ההייטק ולקבלת הכשרה כמומחים בטכנולוגיות מידע היא קבלת תעודת "PC SPECIALIST" דיפלומה המעידה על הסמכה כאנשי תמיכה. קורס אנשי תמיכה בכירים שנערך במכללת מדיאטק הייטק מכשיר את משתתפיו להענקת תמיכה איכותית למערכות מחשוב עסקיות וביתיות. בוגרי ההכשרה יכולים להעניק שירותי תמיכה לארגונים שונים בעולם הייטק והמחשבים. קורס זה מוכר על ידי משרד הכלכלה והתעשייה ומאפשר לחיילים משוחררים להשתמש בכספי הפיקדון הצבאי.

תכנית הלימודים

המסלול מעניק לתלמידיו כלים טכנולוגיים מתקדמים לצורך הכשרתם כאנשי Helpdesk. תחילה, הם מתוודעים לסוגיות מרכזית בתחומי החומרה, התכנות ומערכות ההפעלה. בהמשך, הם דנים בפקודות ובעזרים שמאפשרים לזהות תקלות ולהציע להן מענה יעיל ומהיר, במסגרת ארגונים גדולים וקטנים. כמו כן, הם מכירים את מערכת ההפעלה החדשה Windows 10 ועוסקים ביישומים ובהגדרות של מערכת זו.

מתכונת הלימוד

היקפו של קורס זה כ - 250 שעות לימוד והוא מחולק ל - 50 שיעורים. זהו קורס ערב, בו נערכים שני מפגשים שבועיים. לחלופין אפשר ללמוד פעם בשבוע ובימי שישי בבוקר. המסלול משלב שיעורים עיוניים בכיתה לצד תרגילים וסדנאות במעבדות מחשבים בהם מתנסים בהטמעת מערכות ה - IT הנלמדות.

כמו כן, התלמידים צריכים להכין פרויקט גמר, בו הם מנתחים צרכים של חברות הייטק ומציעים עבורן פתרונות טכנולוגיים מתאימים. עבודה מסכמת זו מלווה בפרזנטציה בפני מרצי הקורס.

נושאי הלימוד
 
  • שיטות הגירה והתקנה
  • יתרונות של מחשוב ענן
  • התקנה והטמעת מערכות
  • סקריפטים ופקודות CMD
  • מערכות הפעלה ודרייברים
  • תצורת מכשירי Windows 10
  • תמיכה בסביבות ארגוניות גדולות    
  • כלי השתלטות
  • התקנה מרחוק
  • התאמת הפצת אופיס
  • עדכון וניטור מכשירים
  • פקודות לזיהוי תקלות
  • הדרכת משתמשי קצה    
  • ועוד

סגל הוראה

המנהל האקדמי של המסלול הוא מהנדסה מחשבים שמומחה לענפי אבטחת המידע הארגוני, רשתות התקשורת ופתרונות התקשוב. כמו כן, הוא מחזיק במספר הסמכות רשמיות של Microsoft, כגון MCTS ו - EDST.

תנאי קבלה

לתכנית זו מתקבלים מועמדים בוגרי 12 שנות לימוד לכל הפחות, שמפגינים יכולות קריאה באנגלית טכנית וידע קודם בשימוש באינטרנט ובמחשבים. כמו כן, כחלק מתנאי הקבלה הם צריכים לעבור מבחן כניסה פנימי. ידע קודם בחומרה ובתוכנה אינו הכרחי, המסלול מתאים גם לחסרי רקע שמעוניינים בהסבה לתחום המחשבים.

תעודה

תלמידים שעומדים בכל דרישות המסלול מקבלים בסיומו תעודת גמר מטעם מכללת מדיאטק הייטק ותעודת "תמיכה טכנית לסביבה ארגונית HelpDesk" שמוכרת על ידי משרד הכלכלה והתעשייה. כדי לזכות בדיפלומות אלו הם צריכים להיות נוכחים במרבית המפגשים, לעבור את המבחנים הפנימיים ולהגיש את עבודת הגמר ותרגילי הבית.

כדי לקבל את תעודת ההסמכה הרשמית מטעם Microsoft, יש לעבור מבחן חיצוני נוסף, עליו הבוגרים נדרשים להירשם באופן עצמאי בתום הקורס. מי שעוברים בהצלחה את הבחינה הזו מקבלים דיפלומת "מומחה Windows 10".
 
 

 

למידע נוסף לחצו: ג`ון ברייס הדרכה | john bryce

עוד מסלולי לימוד - ג`ון ברייס הדרכה

ssssssssss
Whatsapp Whatsapp