קורס הסמכת מנהלים התמחות בשיווק ובפרסום במכללת סלע

רוצה לדעת על ההקלות בעקבות משבר הקורונה? רוצה לדעת על לימודים בנושאי קורס ניהול?

 

 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

 

 

הגעת לדף עם מידע על קורס הסמכת מנהלים - מכללת סלע.

המידע באתר הועיל ל92% מהגולשים.

 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


 

המסלול אינו רלוונטי

 

 

קורס הסמכת מנהלים התמחות בשיווק ובפרסום מכללת סלע

 

תחומי השיווק והפרסום משפיעים במידה רבה על הצלחת הארגון והם משתייכים לתחומי הניהול והעיסוק המודרניים. קורס הסמכת מנהלים - התמחות בשיווק ובפרסום במכללת סלע הוא קורס ייחודי ומקיף שנועד לספק עבור המנהלים תשתית מתודולוגית ומעשית בתחומי השיווק והפרסום. תכנית הלימודים בקורס מקיפה סקירה של יסודות השיווק והיא מקנה למשתתפים ידע רב בדבר תפקיד השיווק בארגון וחשיבותו כקובע אסטרטגיה בניהול החברה או הארגון.

 

הלימודים בקורס שמים דגש על הקניית ידע עיוני וכלים מעשיים לחשיבה מתודולוגית בתחום השיווק והפרסום. הלומדים בקורס לומדים לתפוס את תחום השיווק ככלי מורכב שמשלב בין מספר תחומים ושיטות עבודה. במהלך הקורס התלמידים יערכו הכרות עם התפיסה הקלאסית של שיווק מוצר או שירות וירכשו כלים ושיטות עבודה מעשיות להבנת השיווק המודרני ולאופן בו משתנים קהלי הצרכנים.

 

תחום השיווק משתנה תדירות בחברה המודרנית ולכן הקורס מקנה למשתתפיו כלים מעשיים לצורך ביצוע ניתוחי שוק, לבניית תוכניות שיווק ולהבנת התקשורת השיווקית. בנוסף לכל אלה, הקורס נותן דגש מיוחד לתחומי שיווק בן זמננו ובהם שיווק ההיי-טק, השיווק הבין לאומי והשיווק המקוון.

 

תכני הלימוד

 

להלן נושאי הלימוד המרכזיים הנלמדים בתכנית הקורס:

 

  • ניהול משברים
  • שיטות פרסום
  • שפת גוף
  • מהפכת האינטרנט
  • תכנון ערוצים והגדרתם
  • תכולת מותג
  • בניית קמפיין פרסומי
  • ערוצי הפצה
  • בניית תכנית עסקית
  • בניית מותג
  • מחיר ותמחור
  • ניתוח SWOT
  •  שיווק ישיר ושיווק עקיף
  • ועוד...

 

היקף הקורס

 

הקורס נלמד בהיקף של 120 שעות לימוד אקדמיות.

 

קהל היעד

 

הקורס מיועד בעיקר למועמדים העוסקים בתחום השיווק ו/או המכירות אשר מעוניינים לרכוש ידע שיטתי שיוסיף לניסיונם הפרקטי. הקורס מתאים גם למועמדים שמבקשים להשתלב בתחומי השיווק וזקוקים לידע, לכלים ולמתודולוגיות עכשוויות בתחום.

 

תנאי קבלה

 

הקבלה לקורס מותנית בהצגת רקע מוקדם הכולל ניסיון מקצועי ומוכח בארגון או לחלופין תעודת גמר המעידה על סיום מסלול הסמכה למנהלים.

 

מטרת הקורס

 

הקורס שם לו למטרה להקנות לתלמידים תשתית אקדמית ופרקטית בתחום השיווק והפרסום ולהציג בפניהם את מגוון הנושאים הנכללים בעולם השיווק והפרסום, ובכלל זה הקניית ידע במושגי היסוד ובשיטות העבודה הנפוצות בתחום.

 

יתרונות הקורס

 

קורס הסמכת מנהלים בהתמחות שיווק ופרסום הוא קורס ייחודי שמקיף בתוכו יתרונות רבים והם:

  1. סקירה יסודית של תחומי השיווק והפרסום.
  2. כלים מעשיים ליישום התכן השיווקי והפרסומי.
  3. מרצים מנוסים בתחומי השיווק והפרסום.
  4. סקירה של תחומי השיווק המודרני.
  5. פיתוח תפיסה משולבת של תחום השיווק וקישורו לתחום התכנון האסטרטגי, לתחום המכירות, התקשורת השיווקית, העיצוב וניהול המוצר.
     


** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: מכללת סלע | לימודי מחשבים | היי טק

ssssssssss

פורום לימודי תעודה | קורסים

לימוד קורס מטפסים
אחמד חוגיראת
ללא תגובה
קבלת תעודה מקצוע בתום קורס
liat
2 תגובות
לימודי הבטחת איכות ברחבי הארץ
עידן
1 תגובות
קורס מאמן קיקבוקס במרכז
קאסם קאסם
1 תגובות
קורס מפעיל מתקנים תעשייתים
פרידה מלק שר
1 תגובות
קורס ריתוך אלומיניום נירוסטה
אורי גרויא
1 תגובות
איפה יש קורס ייעוץ ארגוני
ליאת רוזנר
1 תגובות
לכניסה לפורום

מעל 29,038 סטודנטים
המליצו והצביעו על מוסדות לימוד

חפשו חוות דעת על המסלול
ומוסד הלימודים שמעניין אתכם
למשל: אוניברסיטת חיפה, הבינתחומי ...
למשל: מנהל עסקים, משפטים...

חוות דעת של סטודנטים על מוסדות לימוד

  • 4.0

    המרכז האקדמי לב1,452 חוות דעת

  • 4.1

    מכון טכנולוגי חולון589 חוות דעת

  • 4.1

    המכללה האקדמית ספיר686 חוות דעת

Whatsapp Whatsapp