קורס דולות ומלוות הורות ראשונית במכללת דיאדה

רוצה לדעת על לימודים בנושאי רפואה משלימה? רוצה שנחזור אליך עם תשובות?

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על קורס דולות - דיאדה.

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס דולות לאחר לידה וליווי בהורות הראשונית במכללת דיאדה

 

תמיכה מקיפה

 

בשנים האחרונות, עם התפתחות הרפואה המשלימה והמודעות אליה, הלך והתפתח גם ענף הלידות הביתיות, והליווי בהיריון ובלידה. קורס דולות מכשיר נשים המלוות את האישה הנמצאת בשלבים השונים של ההיריון, ובמהלך הלידה.

 

על הקורס בדיאדה

 

קורס דולות לאחר לידה וליווי בהורות הראשונית במכללת דיאדה, הוא קורס המתמקד בשלב שלאחר הלידה, ומכשיר מלוות מוסמכות לתמיכה פיזית, רגשית ונפשית, בכל ההיבטים ובכל הרבדים בהורים הטריים. תפקידה של הדולה הוא לתמוך בהורים בתקופה מאתגרת זו, ובמיוחד לאחד לידת ילדם הראשון, ולהעניק להם את הסיוע שבעבר היה מוגש על ידי המשפחה המורחבת, או השבט כולו. הקורס מועבר על ידי מומחים בתחומים השונים הקשורים בשלב הורות זה, וביכולת לתמוך בו.

 

הנושאים בקורס

 

בין השאר, עוסק קורס זה בנושאים כגון:

 

  • התמודדות עם חוויית הלידה
  • הנקה
  • היכרות ראשונית עם התינוק וצרכיו
  • מצבה של אישה אחרי לידה – פיזי ונפשי
  • תחילת הדרך ההורית
  • פתרון בעיות שכיחות בשלב שלאחר לידה והתמודדות עמן
  • ועוד

 

תנאי הקבלה

 

מסלול זה מיועד לאימהות המעוניינות לסייע ולתמוך במשפחות אחרות בתחילת דרכן, וכן לנשים שאינן אימהות, אך עוסקות בתחומים הנוגעים במקצוע זה. כל המועמדות נדרשות לעבור ריאיון קבלה אישי.

 

מתכונת הלימודים

 

הקורס נלמד במתכונת של לימודי ערב, אחת לשבוע, בהיקף של 85 שעות לימוד אקדמיות, הנפרשות על פני 30 מפגשים. הלימודים מתקיימים בסניף המכללה בנמל תל אביב.

 

פרטים נוספים על המסלול

 

הקורס מיועד כמובן גם לגברים, הוא מוכר לצורכי גמול השתלמות לעובדי הוראה, והוא ניתן ללימוד במסגרת המסלול המשולב במכללת דיאדה – מסלול המשלב בין שני קורסים או יותר, לצורך רכישת ידע מקצועי משלים ומקיף.



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: דיאדה - המכללה המובילה ללימודי הריון, לידה ומשפחה

כלים שיעזרו לך לבחור