רוצה פרטים על קורס דוגם מי שתייה?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס דוגם מי שתייה

רוצה לדעת על קורס דוגם מי שתייה? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס דוגם מי שתייה

 

איכות מי השתייה הנכנסים אל ביתנו מושפעת מגורמים רבים אשר באופן אוטומטי משפיעים גם על בריאותנו האישית. מטרת קורס דוגם מי שתייה היא הכשרת דוגמי שתייה מקצועיים ואחראיים, אשר יהיו בעלי האחריות המרכזית על טיבם ואיכותם של המים המשמשים לשתייה בישראל.

 

לימודי קורס עבודה  זה מהווים הכנה לבחינות ההסמכה מטעם משרד הבריאות ומקנים למשתתפי הקורס את כל הידע התיאורטי והמעשי הדרוש בכדי לבחון ולבצע בדיקות איכות במי השתייה, לחפש ממצאים חריגים או תחלואות, וכמובן למקסם את איכותם של מי השתייה ולמזער נזקים ככל האפשר.

 

מי צריך קורס דוגם מי שתייה ?

 

קורס דוגם מי שתייה מיועד לכל העוסקים בתחומי מערכות המים וענף התברואה: עובדי מקורות, עובדי מכוני מים, עובדי מעבדות, רכזי בינוי, עובדי רשויות מקומיות, בתי חולים וכו'. הלימודים בקורס זה מתאימים גם לאנשים המעוניינים לרכוש ידע בתחום ולהכשיר עצמם כדוגמי מי שתייה.

 

מה לומדים בקורס דוגם מי שתייה ?

 

תכני הלימוד בקורס דוגם מי שתייה משתנים בהתאם להיקף הקורס ולמוסד הלימודים. הלימודים הינם לימודי מעשיים ברובם, הנערכים במעבדה חדשנית וכוללים תרגילים ומדידות רבות. חלק מהקורסים כוללים סיורים מקצועיים במעבדה הארצית לאיכות המים.

 

בין תכני הלימוד המגוונים בקורס זה: תקנים לאיכות מי שתייה, מדדים לאיכות מי שתייה, מונחי יסוד בהידראוליקה, עבודה עם ערכות לדיגום שדה, שיטות דיגום, כימיה בסיסית, מבוא למיקרוביולוגיה של מי שתייה, חיטוי בשיטות שונות, בידוד, תחלואה המועברת על ידי המים, מתכות והשפעות אורגנולפטית, זיהוי והערכת תוצאות, תחזוקה שוטפת של מערכות מים, תחזוקה של ציוד דיגום, תקנות ואכיפה מטעם משרד הבריאות, ניתוח וטיפול באירועי זיהומי מים, תקלות אופייניות ומניעתן ועוד.

 

 

היכן לומדים?

 

בין מוסדות הלימוד: 

 

  • מכללת מישלב (תל אביב וחיפה): המכללה מציעה קורס דוגם מי שתייה רמה א' - מוסמך משרד הבריאות, שבו מכינים את המשתתפים לקבלת רישיון דגימת מי שתייה תוך היכרות עם תקנות וחקיקת משרד הבריאות.

 

  • אורלי בסביבה (בנימינה): בית הספר להכשרה מקצועית ללימודי מים והסביבה "אורלי בסביבה" מקיים קורסים להכשרת דוגמי מי שתייה, ברמה א' וברמה ב'. קורס דוגם מי שתייה רמה א', מכשיר דוגמים לאיכות מיקרוביאלית, לרבות ליגיונלה, מתכות רשת, ופלואוריד, והיקפו 35 שעות; קורס דוגם מי שתייה רמה ב' מסמיך דוגמי מים לבצע בדיקות כימיות מקיפות, ומיועד לדוגמים שברשותם תעודת "דוגם מי שתייה רמה א'". בית הספר "אורלי בסביבה" הוקם על ידי חברה העוסקת במתן שירותי ייעוץ ותכנון סביבתי ותברואתי לספקי מים, למוסדות, ולעסקים. מרצי בית הספר הינם בעלי ניסיון נרחב בתחומי המים והסביבה. במוסד הלימוד מתקיימים גם קורס מתקין / בודק מז"ח מוסמך, קורס דוגם שפכים וקולחין, ועוד.

 

אתם בוודאי שואלים את עצמכם היכן יש מוסדות לימודים נוספים, מהם תנאי הקבלה, האם יש יום פתוח בקרוב, כמה זה עולה ועוד. לנציגי השירות האישי שלנו יש תשובות לכל השאלות. כדאי לכם להתנסות חינם בשירות האישי שלנו, כך תוכלו לחסוך זמן, כאבי ראש וכסף.

 

כמה זמן נמשך הקורס?

 

משך הלימודים בקורס דוגם מי שתייה משתנה בהתאם להיקף הקורס ולמוסד הלימוד המעביר אותו. מרבית הקורסים בתחום זה נפרשים על גבי 25-40 שעות לימוד.

 

מהו קהל היעד והאם יש תנאי קבלה?

 

לימודי קורס דוגם מי שתייה מיועדים לעוסקים בענפי התברואה, המים והאחזקה ולבעלי וותק מקצועי בתחומים אלה.

 

מהן אפשרויות התעסוקה בהמשך?

 

בוגרי הקורס יעברו בחינת הסמכה מטעם משרד הבריאות. אלו אשר עברו את הבחינה בהצלחה יקבלו תעודת "דוגם מי שתייה מוסמך – רמה א' מטעם משרד הבריאות ומטעם מוסד הלימודים בו למדו.

 

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס דוגם מי שתייה?

רוצה לדעת יותר על קורס דוגם מי שתייה?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
שאלות הגולשים בנושא
קורס דוגם מי שתיה וקולחין באזור הצפון
האם קורס דוגם מי נופש ומקוואות מוכר לגמול השתלמות?
קורס דוגם מים רמה א
איפה מתקיימים לימודי דוגם מים באזור רמת הגולן?
תכנית הלימודים בקורס דוגם מי שתייה
קורס דוגם מים בטכנולוגית מים
קורס דוגם מים בחברת פלוריסטם