לימודי דוברות ויחסי ציבור במכללה לניו מדיה

מכללת ניו מדיה
מכללת ניו מדיה
מכללת ניו מדיה
מכללת ניו מדיה

אהבת? שתף ב:

קורס דוברות ויחסי ציבור בעידן הניו מדיה – המכללה לניו מדיה

 

חוקי משחק חדשים

 

תחום הדוברות ויחסי הציבור היה מאז ומעולם תחום המחייב עדינות, קשרים רבים, טאקט ושימוש באסטרטגיות ובכלים מקצועיים. זהו תחום שחשיבותו מכרעת ועליו להיעשות בצורה נכונה ומדויקת, שכן המוניטין השלמים של עסק או של ארגון, של אדם או של מוצר – מונחים בידיו של איש יחסי הציבור. כך, אם בעבר הכלים שעמדו לרשותו היו בעיקר העיתונות הכתובה, הרדיו והטלוויזיה, הרי שבהווה נוסף למשחק כלי המטיל צל על המדיה הישנה. כלי זה הוא כמובן רשת האינטרנט.

 

באינטרנט פועלים חוקים אחרים, ובמהירות שונה, ביחס לכלי התקשורת המסורתיים. על-מנת להתחרות ביעילות על תשומת-הלב הציבורית בשדה הדוברות והיח"צ חובה להכיר היטב את האינטרנט ושימושיו.

 

דוברות ויחסי ציבור במכללה לניו מדיה

 

קורס דוברות ויחסי ציבור בעידן הניו מדיה מיועד לאנשים בעלי ניסיון מעשי המגיעים מתחומי יחסי הציבור השונים – כאנשי שיווק ופרסום, מנהלי מותג, דוברים ומנהלי יחסי ציבור. הקורס מתמקד בהכשרת אנשים מן התחום, או כאלה המבקשים להתמקצע בו, והוא נועד להכשיר אותם לשכלל את כלי הדוברות ויחסי הציבור שלהם – בהתאם למתרחש כיום בשוק ובשדה הטכנולוגי הרחב.

 

עם התרחבות שימושי האינטרנט הפך שדה זה למרחב שבו מתרחשת עיקר פעילות המיתוג, הקידום ויצירת המוניטין. כך, גם אנשים המוכשרים והעוסקים בתחום הדוברות ויחסי הציבור במשך שנים ארוכות בהחלט יוכלו להיתרם מקורס זה.

 

תנאי הקבלה

 

הקבלה לקורס דוברות ויחסי ציבור בעידן הניו מדיה מותנית בהיכרות ובשליטה בתפעול ובניהול המדיה החברתית והאתרים המובילים בה כפייסבוק, טוויטר, יוטיוב וכדומה – וכן בקיום של חשבונות פעילים באתרים אלה. בנוסף, טוב אם המועמדים יהיו אף בעלי אתר או בלוג פעילים.

 

התכנים הנלמדים בקורס

 

קורס דוברות ויחסי ציבור בעידן הניו מדיה נועד להכיר למשתתפיו לעומק את ההתנהלות התדמיתית ואת שדות הפעולה המותאמים לעידן הטכנולוגי. לפיכך, התכנים הנלמדים בו הם מגוונים ומתמקדים בעיקר בתחום השיווק ברשתות החברתיות והבלוגים השונים, השפעותיהם ואופני הפעילות המקובלים בהם.

 

בין הנושאים הנלמדים בקורס זה נכללים היכרות מעמיקה עם הרשתות החברתיות המובילות – פייסבוק, טוויטר, לינקדאין ועוד, שימושים מעשיים ליחסי ציבור ברשתות אלה, ניהול משברים מותאם לעידן הניו מדיה, יחסי ציבור אפקטיביים ומדיניות הרשתות החברתיות, בלוגים – הפלטפורמות השונות, תוכן איכותי, גיוס בלוגרים, קשרים ועוד, ניטור פעילי רשתות חברתיות ובלוגים, הפסיכולוגיה של הבלוגר ושימושה ביחסי ציבור, מדידת יחסי ציבור אפקטיביים, ועוד.

 

היקף ומתכונת הלימודים

 

זהו מסלול לימודי ערב שאורך כחודשיים. הלימודים נפרשים על פני 6 מפגשים, אחת לשבוע, וכל מפגש אורך 3 שעות. הלימודים נערכים בבית המכללה לניו מדיה בתל אביב. לעתים נפתח מסלול לימודי בוקר, ולכן כדאי לברר במכללה בטרם הרשמתכם.

 

לסיכום

 

קורס דוברות ויחסי ציבור בעידן הניו מדיה במכללה לניו מדיה מכשיר את בוגריו בכל הידע והכלים הדרושים כדי לשלוט – הלכה למעשה – בהתנהלות הקידום באמצעות יחסי ציבור ברשת האינטרנט. הקורס מיועד לכל מי שמבקש להתעדכן באסטרטגיות החדשות לניהול יח"צ ודוברות בעידן האינטרנט, ולהישאר בראש המרוץ.