קורס אנטומיה וקינסיולוגיה של היציבה בבית הספר הג'ימנסיה

רוצה לדעת על לימודים בנושאי קורס ספורט? רוצה שנחזור אליך עם תשובות?

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על קורס אנטומיה וקינסיולוגיה של היציבה - הג'ימנסיה.

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס אנטומיה וקינסיולוגיה של היציבה הג'ימנסיה

 

קצת על הג'ימנסיה 

 

בית הספר להסמכות ולימודי המשך בתחומי המחול והכושר הג'ימנסיה הוקם בשנת 1988. מאז ועד היום בית הספר מתפתח ומתחדש באופן תמידי בהתאם לשינויים המתרחשים בעולם הספורט והכושר. בבית הספר מלמדים מרצים מוכשרים, כולם אנשי מקצוע בכירים בארץ בעלי וותק של שנים רבות בעבודה מול אוכלוסיות שונות. ניתן ללמוד בבית הספר מגוון עשיר של תוכניות לימוד החל מהכשרת מדריכי יוגה ופילאטיס ועד לקורסים עיוניים מגוונים המעשירים את הידע של אנשי מקצוע בתחום.

 

ניתן ללמוד בבית הספר כמסגרת של גמול השתלמות, או במסגרת הפיקדון הצבאי לחיילים משוחררים. לימודי ההמשך של בית הספר מיועדים למדריכים מוסמכים בעלי ניסיון בתחום אשר מעוניינים להעשיר את הידע שלהם ולרכוש כלים נוספים לעבודה נכונה עם המתאמנים והמטופלים שלהם. בנוסף, קיימים קורסי ספורט ייחודיים לפיזיותרפיסטים אשר מעוניינים בכלים לעבודה נכונה הכוללת כושר גופני עם מטופליהם.

 

תוכנית לימודים

 

לימודי הקורס מיועדים לאנשי מקצוע שונים העוסקים בתפקידם בתנועת אדם תקינה או פתולוגית. הלימודים מיועדים למורים ומדריכים בענפי הספורט השונים כגון: מדריכי פילאטיס, מאמנים אישיים, מדריכי יוגה, מדריכי אירובי וחוזק או מטפלים פרא- רפואיים. במהלך הלימודים המשתתפים מעמיקים את הידע וההבנה שלה באפיונם האנטומיים והקינסיולוגיים של מפרקי הגוף, המהווים מביסי לעבודה אחראית ומקצועית עם אוכלוסייה שונה בעלת צרכים מגוונים. בנוסף, לימודי הקורס מעניקים למשתתפים כלים לזיהוי ואיתור ראשוני של ליקויי יציבה שכיחים בקרב חלקים נכבדים של האוכלוסייה.

 

במהלך הלימודים המשתתפים לומדים להבין את הקשרים התפקודיים המצויים בין אברי הגוף השונים והאופן שבו הם משפיעים על דפוסי התנועה והיציבה. הקורס סוקר את מגוון העקרונות היישומיים לתכנון מאוזן ונכון של תרגילי כושר גופני למניעת נזקים עתידיים בקרב המתאמנים. במהלך הלימודים נרכשים כלים לניתוח תנועות נבחרות כאמצעי המהווה אבחון לליקויים המצויים במערכות התנועה.

 

הקורס מועבר על ידי ד"ר גיל זולברג, מורה לתנועה ומומחה לאבחון ולטיפול בילדים ומבוגרים באמצעות תנועה שיקומית ומרצה לאנטומיה קינסיולוגיה, למידה מוטורית ויציבה בסמינר הקיבוצים ובמכון ווינגייט. בסיום הקורס יקבלו המשתתפים את ספרו של ד"ר זולברג: "יציבה ותנועה: ליקויי יציבה ומגבלות התנועה- אבחון, מניעה וטיפול", ספר הכולל את כל תכני הקורס ומעבר. השיעורים מלווים במצגות, ניתוח מקרים קליניים באמצעות סרטי וידאו, צילומי רנטגן ומודלים אנטומיים.

 

תוכנית הלימודים

 

תוכנית הלימודים כוללת מגוון רחב של נושאי לימוד כגון:

 

  • מבדקי שרירים
  • הבסיס הנוירופיזיולוגי להגמשה
  • אנטומיה וקינסיולוגיה של אגן הירכיים
  • עקרונות קינסיולוגיים במחזור
  • הסיבות לקיצור שרירים ויחידה בטווחי התנועה
  • סוגיות נבחרות בתפקוד חגורת הכתפיים בזיקה ליציבה
  • תכנון שיעורי תנועה על בסיס ניתוח קינסיולוגי של תרגילים ייחודיים
  • אנטומיה ופיזיולוגיה של הכתף וחגורת הכתפיים באוכלוסייה בוגרת
  • ועוד.

 

תנאי קבלה

 

לקורס יתקבלו אנשי מקצוע שונים העוסקים בתנועת האדם התקינה או הפתולוגית כגון מאמנים אישיים, מורים ליוגה, מורים לפילאטיס, מטפלים פרא- רפואיים ועוד.

 

משך הלימודים

 

הלימודים כוללים 50 שעות לימוד אקדמיות המפרסות על גבי 10 שבועות במסגרת לימודים חד שבועית.

 



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: הג`ימנסיה, בית הספר להסמכות בתחומי הכושר והמחול

כלים שיעזרו לך לבחור