לימודי אינטרקטיב בעבודי קריאייטיב
רוצה לדעת על לימודים בנושאי פרסום?
לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
הגעת לדף עם מידע על לימודי אינטרקטיב - עבודי.
המידע באתר הועיל ל94% מהגולשים.
עזרנו גם לך? דרג אותנו:
לימודי אינטראקטיב בעבודי קריאייטיב
בית הספר נסגר
המגמה ללימודי אינטראקטיב בבית ספר "עבודי קריאייטיב" נפתחה על מנת להכשיר אנשי מקצוע בעלי הבנה מעמיקה בפרסום בשימוש באמצעי תקשורת שונים ומגוונים. המסלול גובש יחד עם ההבנה שעולם הפרסום עובר תהפוכות ושינויים ופונה לדרכים חדשות. מעבר זה מצריך הן שליטה טכנית בתוכנות עיצוב לפלטפורמות האינטרנט והסלולר, והן תפישה נכונה של אופני השימוש הנכונים המתאימים לצרכי פרסום בסביבות מתפתחות ודינמיות, המביאות למעורבות גדולה יותר של הצרכנים הפוטנציאליים בקמפיין.
גישה אינטראקטיבית, עיצוב גרפי ממוחשב ותכנות לבנייה ולקידום אתרים - אלו הן שלוש הצלעות המרכיבות את תכנית הלימודים במגמה. שילוב זה הוא ייחודי למסלול בבית ספר עבודי קריאייטיב, המתאים לדרישה האמיתית המתגבשת במקומות העבודה בענף - התאמת דרכי הפנייה לקהל למגמות תקשורת חדשות, ותרגום האסטרטגיה הפרסומית לכלים טכנולוגיים אפשריים ונגישים לקהל היעד לצורך העברת מסר ברור וקליטתו.
תכנית הלימודים
התכנית ללימודי אינטראקטיב בעבודי קריאייטיב מקיפה 500 שעות לימוד, וכוללת לימודי תוכנה והרצאות עיוניות. התוכנות הנלמדות במהלך הקורס הן, בין היתר: פוטושופ - תוכנה לעיבוד תמונה, פלאש - תוכנה ליצירת אנימציות ולעיצוב אתרים, HTML - שפת פיתוח בסביבת האינטרנט ועוד. קיים דגש מיוחד על אמצעי התקשורת החדשים ועל שיטות הפרסום בהם, ועובדים גם על המצאה ובנייה של אפליקציות.
נושאי לימוד
|
|
|
|
|
|
חווית הלימוד
הסטודנטים המשתתפים בתכנית ללימודי אינטראקטיב זוכים להתנסות בכלים שהם לומדים, במסגרת פרויקטים משותפים עם תלמידי מסלולים נוספים בבית הספר, כמו המסלול לקופירייטינג, מגמת הסטיילינג ותכנית הארטדיירקשן. שיתוף פעולה זה מדמה את סביבת העבודה בחברות פרסום אמתיות הפועלות במשק. סגל ההוראה מונה אנשי מקצוע המגיעים מן העשייה בשטח ומכירים מבפנים את הצרכים השונים בתעשייה.
סגל ההוראה
מרצים מקצועיים מעולם הפרסום הם קונטרה לתופעה נפוצה בשוק הלימודים של קורסים בגרפיקה ממוחשבת. בעבודי קריאייטיב הסטודנטים לומדים את העבודה בכל הכלים הממוחשבים המשמשים בתהליכי העיצוב הגרפי לפרסום (כרזות, באנרים, סרטוני אנימציה, מודעות וכדומה), אך הם לומדים זאת מאנשי פרסום המודעים לדרישות המקצועיות בענף, ולא מאנשי מחשבים.
** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.
למידע נוסף לחצו: עבודי קריאייטיב | לימודי שיווק ופרסום - כל מה שיש בך..