רוצה פרטים על קורס קואצ`ינג זוגי?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

לימודי אימון זוגי

רוצה לדעת על קורס קואצ'ינג זוגי? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס אימון זוגי

 

אושר והרמוניה בקשר הזוגי

 

מהו הסוד לזוגיות מאושרת? האם ישנה נוסחת קסם שיכולה להבטיח קשר זוגי מוצלח ומעצים? לפי האימון הזוגי, אולי אין תרופת פלאים, אך דרך תהליך יסודי של ניתוח הדדי והסקת מסקנות ניתן ליצור תא זוגי משמעותי, שמכיל את צרכי שני הצדדים. מאמנים זוגיים עובדים יחד עם זוגות ומשפחות, במטרה לאתר קשיים, ולהעניק ללקוחות כלים מעשיים, דרכם הם יכולים לפתור את הבעיות שלהם בכוחות עצמם. הקורס מספק העמקה בתורת האימון, ומתמקד בצרכים של זוגות ממגוון גילאים ואוכלוסיות.

 

למי מיועדים הלימודים

 

הקורס מיועד למאמנים אישיים מוסמכים, וכן לבעלי ידע אקדמי וניסיון בעבודה בענפי הטיפול, החינוך, העבודה הסוציאלית, השיווק, והמשפטים, המעוניינים להרחיב את ארגז הכלים המקצועי שלהם, ולסייע ללקוחות בבעיות הקשורות לקשר הזוגי.

 

תכנית הלימודים

 

בתחילת הקורס, בוחנים המשתתפים את מבנה הקשר הזוגי, ואת מערכות היחסים בין החברים בו. כמו כן, הם רוכשים כלים מענף האימון, ולומדים כיצד ניתן לסייע בעת סכסוכים בין בני זוג, או לחלופין במקרים של חיפוש בני זוג אידיאליים. בהמשך, הם דנים במקומו של המאמן בתיווך בין בני הזוג, ותרומתו לשיפור התקשורת ביניהם. לאחר מכן, הם מעמיקים בערכים חשובים עליהם מושתתת זוגיות, שיכולים להוביל להצלחת הקשר, ולתחושת סיפוק רגשי של שני הצדדים.

 

 

מתכונת הלימוד

 

הקורסים מתקיימים במתכונות מגוונות, החל במסלולים קצרים בני פגישות ספורות, המתקיימים במהלך כמה שבועות, ועד לתכניות ארוכות יותר המתפרשות על פני מספר חודשים. השיעורים מתקיימים בדרך כלל אחת לשבוע, בשעות הערב, כך שנוח לשלב אותם עם עבודה.

 

במהלך המפגשים, לוקחים המשתתפים חלק במגוון הרצאות עיוניות, תרגילים מעשיים, משחקי תפקידים, וניתוח קבוצתי של מקרי בוחן באימון. במרבית המסלולים, נדרשים המשתתפים לקחת חלק בפרקטיקום מעשי, בו הם מיישמים את עקרונות האימון שנלמדו ומסייעים למספר זוגות, בפיקוח של צוות ההוראה.

 

נושאי הלימוד

 

  • תהליכי התפתחות הדדית
  • ביטחון עצמי בזוגיות
  • סגנונות הקשבה ותקשורת
  • טיפוח ערכים אישיים
  • גיבוש חזון בתהליך האימון
  • שיקולים בבחירת בן זוג
  • מערכת ציפיות בקשר הזוגי
  • דינמיקה בתוך המשפחה
  • מציאת תחומי עניין חדשים
  • שימור זוגיות לאורך שנים
  • התגברות על מצבי התנגדות
  • פירוק חסמים בהתקדמות   
  • השפעת ילדים על הקשר הזוגי
  • ועוד
  • העברת ביקורת במערכת הזוגית   
 

 

תנאי קבלה

 

ישנן דרישות קבלה מגוונות לתכנית באימון זוגי. חלק ממוסדות הלימוד דורשים כי המועמדים יהיו בעלי תואר ראשון במקצועות הטיפול, הייעוץ או נושאים משיקים אחרים. מסלולים אחרים אף דורשים כי יהיו בעלי תואר שני בענפים אלה. תכניות אחרות מסתפקות בתעודת מאמנים מוסמכים ממוסד מוכר. המועמדים נדרשים להיות בעלי ניסיון מעשי של מספר שנים בסיוע ובאימון במסגרת מקצועית. מתאימים העומדים בדרישות הסף מוזמנים לריאיון אישי הנערך בפני ועדת קבלה.

 

 

תעודה

 

משתתפים המסיימים בהצלחה את לימודיהם ועומדים בדרישות הנוכחות, זכאים לקבל תעודת גמר, המוענקת מטעם מוסד הלימוד. חלק מהמסלולים גם מעניקים לבוגרים תעודת הסמכה מטעם איגוד הקואצ'ינג הישראלי והפדרציה הבין לאומית לאימון, המותנית בסיום שעות הפרקטיקום המעשי. בחלק מן המוסדות, ניתן להמשיך את הלימודים לקראת תואר ראשון באימון, או בלימודי ניהול.

 

 

מוסדות

 

  • מכללת יוזמות (ברחבי הארץ): במכללת יוזמות מתקיים קורס אימון למערכות יחסים. זהו קורס שמתאים למאמנים מנוסים והוא מאפשר להם להכיר טכניקות לסיוע למאומנים שלהם במערכות היחסים השונות בחיים.

 

  • הקריה האקדמית אונו - היחידה ללימודי חוץ: הקורס מיועד למאמנים מוסמכים, המעוניינים להרחיב את טווח הלקוחות שלהם, ולהתמחות גם בטיפול בזוגות. התלמידים סוקרים את השלבים השונים בתהליך האימון לבני זוג, ודנים בפתרונות לבעיות נפוצות בקשר. התכנית מתפרשת על פני 36 שעות, המחולקות לשישה מפגשים חד שבועיים.

 

  • הטכניון - היחידה ללימודי המשך ולימודי חוץ (חיפה): הקורס כולל כ - 252 שעות אקדמיות, המפגשים נערכים אחת לשבוע בשעות הצהריים. תכנית זו מספקת הכשרה כפולה, הן באימון זוגי והן בניהול ארגוני ואימון עסקי, וכך רוכשים המשתתפים כלים להנחיית מגוון סוגי לקוחות. המפגשים משלבים תכנים עיוניים עם תרגול קבוצתי, צפייה באימון בפועל, ופגישות הדרכה אישית. כמו כן, המשתתפים לוקחים חלק בפרקטיקום מעשי.

 

  • ICCM - המכללה הבינלאומית לאימון וניהול (רמת גן): קורס קצר זה כולל כ - 30 שעות אקדמיות, ובמהלכו דנים המשתתפים בסוגיות באימון, בפסיכולוגיה, ובתקשורת זוגית. כמו כן, הם לוקחים חלק בפרויקט גמר מעשי, בו הם מתנסים בפועל בקואצ'ינג.

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס קואצ`ינג זוגי?

רוצה לדעת יותר על קורס קואצ`ינג זוגי?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד קורס קואצ`ינג זוגי
עדיין לא בחרת מה ללמוד? יש לנו פתרון עבורך ...

כך נעזור לך לבחור מקצוע לימודים

שאלות הגולשים בנושא
קורס אימון זוגי וגישור בתחום הגירושין
תכנית הלימודים לקורס אימון זוגי/משפחתי
קורס אונליין של אימון זוגי
קורס אימון זוגי בשנת תשפ
קורס ייעוץ זוגי או אימון זוגי
לימודי אימון זוגי במרכז