רוצה פרטים על קורס איכות הסביבה?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

לימודי איכות הסביבה

רוצה לדעת על קורס איכות הסביבה? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס איכות הסביבה

 

איכות הסביבה היא בעצם הגנת הסביבה מפני יחסי הגומלין שנוצרו בין האדם לבין סביבתו הטבעית. בשנים האחרונות, הסביבה המקיפה את בני האדם הולכת ונהרסת, החור באוזון גדל והקרחונים מתמוססים והכל בעקבות זיהום אוויר-תוצר ישיר של פעילותם ההרסנית של בני האדם.

 

המודעות ההולכת וגוברת לנזקים הצפויים לסביבה שלנו ולכדור הארץ הולכת וגדלה ומכך גם רצון החברה לקבל ידע ומודעות בשימור והגנה על איכות הסביבה. למרות בכל זאת, ענף איכות הסביבה בישראל עדיין לוקה בחסר. קורס איכות הסביבה שם דגש עיקרי על הבאת התודעה לציבור הרחב, המהווה גורם משפיע ביותר על איכות הסביבה בישראל ביחד עם הענקת כלים אינדיבידואליים לשיפור הסביבה המקיפה את כולנו.

 

 

מטרת קורס איכות הסביבה היא הקניית אמצעים, כלים ומיומנויות לתכנון ושיפור איכות הסביבה באירגונים ומסגרות שונות, החל מאמצעים להגנה על הסביבה באופן פרטי ועד להגנה על הסביבה ותכנון פרוייקטים באופן ציבורי.

 

מה לומדים בקורס איכות הסביבה?

 

התכנים בלימודי איכות הסביבה כוללים חומר לימוד תיאורטי המועבר על ידי הרצאות פרונטאליות, דיונים כיתתיים, סיורים לימודיים ולעיתים גם נדרשים הבוגרים להגיש פרוייקט סיום בתכנון סביבה ירוקה.

 

הלימודים בקורס זה משתנים בהתאם למוסד הלימוד אך יחד עם זאת מרבית הקורסים כוללים תכני לימוד כגון: חוקים באיכות הסביבה, המשבר הסביבתי, ההתחממות הגלובלית, אפקט החממה, הגופים המופקדים על שמירה על איכות סביבתנו, מושגי יסוד בנושא איכות האוויר, השפעות האדם על הסביבה, פליטת מזהמים לאוויר, מושגי יסוד בנושא חומרים מסוכנים, מושגי יסוד באיכות המים, מבנה משק המים בישראל, חוקים בנושא חומרים מסוכנים, המשרד לאיכות הסביבה, המערכת האקולוגית במעפילים, בדיקת זיהום האוויר, אבחון איכות הסביבה בקהילה, חינוך סביבתי, הכנת תוכנית לניהול סביבתי חכם, רעשים והפרעות סביבתיות, טיפול בתקשורת באירועים הקשורים לאיכות סביבה, ISO 14000 לאיכות הסביבה, טיפול בפסולת ומחזור, אירגונים ירוקים בישראל ועוד.

 

לימודי איכות הסביבה, היכן לומדים?

 

בין מוסדות הלימוד המאפשרים קורס איכות הסביבה:

 

  • המכללה הטכנולוגית באר שבע: במכללה הטכנולוגית באר שבע מתקיים קורס ממונה איכות הסביבה, שכולל כ - 100 שעות לימוד, אשר נפרש על פני כשלושה חודשים. ניתן לבחור בין מסלול בוקר לקורס ערב.

 

 

  • מכללת מישלב (רמת גן וחיפה): קורס ממונה איכות הסביבה בכיר של מכללת מישלב מעניק למשתתפיו שלוש דיפלומות - ממונה איכות הסביבה בכיר, אחראי רעלים וחומרים מסוכנים ותעודת פיקוח נאמן ניקיון.

 

 

  • מכללת שבירו (באר שבע): במכללה מציעה קורס ממונה איכות הסביבה בכיר, הוא כולל כ - 15 מפגשים ונפרש על פני כ - 120 שעות לימוד.

 

כמה זמן נמשך הקורס?

 

משך קורס איכות הסביבה משתנה בהתאם להיקף הלימודים בקורס ובהתאם למוסד המעביר אותו. מרבית הקורסים בתחום נעים בין 100-170 שעות לימוד.

 

מהו קהל היעד והאם יש תנאי קבלה?

 

קורס איכות הסביבה פונה לקהל המתעניינים הרחב, לכל תושבי הארץ אשר אכפת להם מכדור הארץ ומהסביבה המקיפה אותם, לכל מי שמודאג מההידרדרות האקולוגית על פני כדור הארץ ולכל המעוניינים לרכוש ידע לצד שיטות יעילות לשיפור איכות הסביבה. הלימודים בקורס זה פתוחים לקהל הרחב ואינם כוללים דרישות קדם או תנאי קבלה כלשהם.

 

מהן אפשרויות התעסוקה בהמשך?

 

בתום קורס איכות הסביבה מוענקת לבוגרי הקורס תעודת גמר מטעם מוסד הלימוד על השתתפותם בקורס זה.

 

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס איכות הסביבה?

רוצה לדעת יותר על קורס איכות הסביבה?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד קורס איכות הסביבה
שאלות הגולשים בנושא
קורס איכות הסביבה - תאריכי פתיחה
קורס איכות הסביבה בצפון
קורס איכות הסביבה בכיר