רוצה פרטים על קורס עיצוב פנים בירושלים?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

לימודי אדריכלות ועיצוב פנים בירושלים

רוצה לדעת על קורס עיצוב פנים בירושלים? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


איפה לומדים עיצוב פנים ואדריכלות בירושלים?
 
ירושלים הבנויה
 
על כך שירושלים היא אחת הערים היפות בעולם אין עוררין. ירושלים מלאה שכונות ציוריות, רובעים נסתרים ומבנים עתיקים מעוררי השראה. על כן אין זה פלא, כי ירושלים היא מרכז הארצי ללימודי אמנות, אדריכלות ולימודי עיצוב. העיר מרכזת אליה אמנים רבים הבאים ליצור ולחלוק רעיונות אחד עם השני. אדריכלות ועיצוב פנים הם שני תחומים שיותר מהכל משפיעים על איך נראית סביבתנו, בין אם מדובר בעיצוב מרחב של בית או עסק, ובין אם עסקינן במראה חיצוני של מבנים גדולים כקטנים. בכתבה זו נסקור מספר מן האפשרויות העומדות בפני המתעניינים בלימודי עיצוב פנים ואדריכלות בירושלים.
 
 
מוסדות לימוד
 
המחלקה לאדריכלות באקדמיה לאמנות ועיצוב, בצלאל
 
בבצלאל ניתן ללמוד אדריכלות לתואר ראשון במסלול הנמשך חמש שנים, וכולל שעות לימוד ועשייה רבות בכיתה ובבית. הלימודים מורכבים משיעורי חובה ובחירה, אשר יחד מעניקים תמונה רחבה על אודות עולם הארכיטקטורה המודרני. במסגרת המסלול נלמדים נושאים כגון: חשיבה גראפית, טכניקה וטכנולוגיה, הנדסת מבנים, עיצוב, תולדות העיר, תיאוריות ארכיטקטוניות, תכנון בעזרת מחשב ועוד. בסוף המסלול מגישים התלמידים פרויקט גמר. הקבלה מותנית בהצגת בגרות מלאה, הגשת תרגיל מעשי המתקיים בתנאי בחינה ועמידה בהצלחה בראיון אישי.
 
 
בצלאל, היחידה ללימודי חוץ
 
היחידה ללימודי חוץ של בצלאל הינה גוף בלתי נפרד מן המוסד האקדמי המוביל לעיצוב ולאמנות. קהל הלומדים מורכב ממועמדים ללימודים אקדמיים בבצלאל, מאנשי מקצוע המעוניינים להעשיר את ידיעותיהם והבנתם בנושאי עיצוב וחדשנות ויזואלית, מעובדי הוראה ומקהל רחב נוסף ומגוון. היחידה מציעה קורסים באדריכלות ותכנון המיועדים לקהל הרחב, אך גם קורסי הסמכה לאדריכלים ולמתכננים המעוניינים לזכות בתקנים נוספים במטרה להרחיב את אפשרויות העבודה שלהם. קורסי היחידה ללימודי חוץ מתקיימים בקמפוס בצלאל שבמרכז ירושלים, וגם בתל אביב.
 
במסגרת היחידה ללימודי חוץ שני קורסים בתחומי אדריכלות ועיצוב המתקיימים בירושלים:
 
  • רישום אורבני - קורס המיועד לחובבי רישום אוהבי ירושלים, אדריכלים, סטודנטים ומועמדים ללימודי אדריכלות. במסגרת הקורס עובדים על טכניקות רישום וציור בשטח, על כתיבה נכונה על גבי רישומים וקולאז'ים, על הרכבת ספר סקיצות ועוד. כמו כן, מתקיימים מפגשים עם אמנים וקבוצות מתחום הרישום האורבני.

 

  • מבוא לעיצוב פנים לעובדי הוראה - קורס המאושר כגמול השתלמות לעובדי הוראה, הפתוח גם לקהל הרחב. קורס זה, הנוצר כתוצאה משיתוף פעולה עם ארגון המורים, עוסק בהעברת מושגי יסוד בעיצוב פנים וחלל. במסגרת הקורס משולבת פעילות מעשית לצורך יצירת הדמיות ממוחשבות וחומריות, הרכבת קולאז'ים, דגמים ועוד. במהלכו מתקיימים סיורים בחללים המשמשים למטרות שונות, כגון: מגורים, למידה, עבודה, מסחר, פנאי ועוד.
 
דיפלומה - בית הספר ללימודי תעודה והסמכה של האוניברסיטה הפתוחה
 
בדיפלומה מתקיים מסלול לימודים דו שנתי, ובו לומדים על חללים שונים, סביבות עבודה, עיצוב פנים דינמי, תפקידיו של מעצב הפנים, היבטים חברתיים, כלכליים ופוליטיים בעיצוב, מערכות בניין ועוד. התכנית בעיצוב פנים נושאת אופי בין תחומי המשלב פרספקטיבות מעולמות האדריכלות והעיצוב לצד לימודים תיאורטיים ומעשיים. מטרתה הטמעת יכולות עיצוב מתקדמות אשר תואמות את תחומי העניין הספציפיים של תלמידים שונים. הלימודים כוללים סיורי שטח במטרה להעניק לסטודנטים היכרות מרבית עם עולם העיצוב כפי שהוא מתנהל בשטח. הקורס מתקיים בקמפוס שבגן הטכנולוגי מלחה.
 
  
מכללת אביאב אדריכלים
 
מכללת אביאב מקיימת קורס אינטנסיבי בן 11 מפגשים, בו נלמדים נושאים כגון: עיצוב חלל הבית, תאורה, ריהוט, קשרים בין עיצוב פנים לאדריכלות ועוד. מטרתו העיקרית של הקורס היא הענקת ארגז כלים יצירתי ותכנוני לעיצוב הבית, כך שלא תצטרכו לשלם למעצב במיוחד, וכן העשרה בנושאים רבים מעולם עיצוב הפנים. הקורס מתאים גם לאנשי נדל"ן המעוניינים בהשבחת נכסים. המכללה ממוקמת בשכונת הר חברון.
 
 
מכללת אורט ירושלים
 
באורט ירושלים שבמרכז העיר ישנו מסלול הנדסאי אדריכלות ועיצוב פנים. המסלול נמשך כשלוש שנים, ובכלל זה גם פרק זמן המוקדש להכנת פרויקט גמר. הלימודים באורט מאפשרים לבוגרים לזכות ברישיון לעסוק במקצועות התכנון בבנייה של עד ארבע קומות. רישיון זה מאפשר לבוגרים אף לפתוח משרד תכנון עצמאי משלהם. במסלול לומדים רישום, שרטוט ממוחשב בתלת מימד, לומדים על חומרי בניין, על מבנים, על תכנון אקלימי, על אינסטלציה וסניטציה, ועוד.
שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס עיצוב פנים בירושלים?

רוצה לדעת יותר על קורס עיצוב פנים בירושלים?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד קורס עיצוב פנים בירושלים
שאלות הגולשים בנושא
לימודי אדריכלות - מבחן מיון
לימודי אדריכלות און ליין בחינם
כמה שנים אורכים לימודי אדריכלות ועיצוב פנים?
כישורים נדרשים ללימודי אדריכלות
לימודי אדריכלות על סמך רקע אקדמי
ציוד ללימודי אדריכלות, מה צריך?
לימודי אדריכלות - מבחני מיון לקראת קבלה