רוצה פרטים על קורסים לבעלי מוגבלויות?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

לימודים לאנשים עם מוגבלויות - קורסים לבעלי צרכים מיוחדים

רוצה לדעת על קורסים לבעלי מוגבלויות? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורסים לאנשים עם מוגבלות

  

לימודים מותאמים לאנשים עם מוגבלות יכולים לתרום תרומה משמעותית לשיפור איכות החיים, לחזק את החיבור לקהילה ולהעלות את תחושת הערך העצמי של המשתתפים בהם. הם מהווים הזדמנות פז עבור אנשים עם מוגבלויות לפתח יכולות אישיות מחד, ולרכוש מיומנויות בין אישיות מאידך.

 

לפניכם קורסים ולימודי תעודה המתאימים לאנשים עם מוגבלות:

 

פרויקט "שווים בתעסוקה" - מפעל הפיס ועמותת שווים


פרויקט "שווים בתעסוקה" הינו פרי שיתוף פעולה בין מפעל הפיס לבין עמותת "שווים", משרד העבודה, הפורום הכלכלי חברתי, וגופי תקשורת שונים. מדובר בפרויקט הכשרות לאנשים עם מוגבלות, הכולל קורסים וליווי מסייע. מטרת הפרויקט לתת הזדמנות שווה לתעסוקה. ההכשרות המקצועיות מתקיימות ללא עלות, ומוצעות בתחומים כגון מקצועות הטלוויזיה, תכנות SAP, יישום CRM, בישול, ניהול שיווק דיגיטלי, רשתות חברתיות, ועוד. חלק מן הקורסים נערכים במתכונת פרונטלית וחלקם במתכונת מקוונת או היברידית.


מכללה לכל - עמותת שק"ל


עמותה הפועלת לשילוב קהילתי לאנשים עם מוגבלות. בעמותה מפעילים את "מכללה לכל", שבה יכולים אנשים עם מוגבלות ללמוד במגוון קורסים, בתחומים כגון אנגלית ושפות, מחשבים וטכנולוגיה, שיווק, מוזיקה, אמנות, ועוד. חלק מן הקורסים נערכים בשיתוף מוסדות אקדמיים, כגון האוניברסיטה העברית, מכללת דוד ילין, ובצלאל.


תכנית אקדמיה לכולם - עמותת אלווין ישראל


עמותת אלווין מעניקה שירות ותמיכה לאנשים עם מוגבלות נפשית ופיזית. העמותה מפעילה את תכנית "אקדמיה לכולם", כדי לקדם שוויון הזדמנויות לאקדמיה לאנשים עם מוגבלות. הקורסים נערכים בשיתוף מוסדות אקדמיים מגוונים, כגון אוניברסיטת חיפה, מכללת גורדון, מכללת תלפיות, ועוד. תחומי הקורסים כוללים מתאמי זכויות, מיומנויות מחשוב, וכן הכשרת סייעות לגני ילדים.

 

תכנית אקדמית ותעסוקתית - עמותת צ'יימס ישראל


עמותה למען אנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית. העמותה הקימה תכנית אקדמית תעסוקתית, בשיתוף אוניברסיטת בר-אילן, משך התכנית שנתיים ובמהלכה לוקחים חלק בקורסים והכשרות מקצועיות באופן המותאם ליכולות האישיות. נלמדים תחומים כגון מחשבים, פסיכולוגיה, קולינריה, ועוד.

 

הבית של רונית - קורסי העשרה

 

מרכז הממוקם בכפר סבא, שמתמקד בהתפתחותם החברתית של אנשים עם מוגבלות בתפקוד גבוה. חברי העמותה מתמודדים עם מוגבלויות שונות כגון אוטיזם, מוגבלות שכלית התפתחותית, מוגבלות נפשית, ועוד. קורסי ההעשרה לחברים מתקיימים במגוון תחומים, כגון:

  • אמנות - החוגים מתקיימים בסטודיו לאמנות ומאפשרים להתנסות ביצירה תוך שימוש בעץ, נייר, חימר, גבס ועוד. הפעילות בסטודיו מתקיימת עם דגש על פיתוח של חשיבה אקולוגית ועל הכרות עם אמנים מפורסמים בעולם.
  • דרמה ותיאטרון - תרגול מיומנויות הבמה, ושימוש בתנועה ובגוף.
  • צילום - התנסות עם מגוון טכניקות צילום ככלי לחקירת העצמי, ולהתנסות קבוצתית, במרחבים שונים.
  • בישול בריא - פיתוח מיומנויות בישול במטבח תוך דגש חברתי ושיתופי, והכנת ארוחות מזינות שונות.
  • הרכב קולי - הרכב מוזיקלי, שחזונו שילוב אנשים עם מוגבלות בקהילה, ההרכב עורך הופעות באירועים שונים.
     

האוניברסיטה המשולבת בבית איזי שפירא

 

בית איזי שפירא הוא ארגון הפועל לקידום זכויותיהם של אנשים עם לקויות למידה מורכבות. בין הפעילויות המתקיימות במקום, תוכלו למצוא קורסים אקדמיים ייחודיים, המתקיימים בשיתוף אוניברסיטת בר אילן, הקריה האקדמית אונו, ומוסדות אקדמיים נוספים. קורס הליבה בתכנית הינו "מבוא לפסיכולוגיה מעשית", קורס דו שנתי המאפשר היכרות עם גישות מובילות בפסיכולוגיה ככלים להתבוננות. כמו כן, נכללים בתכנית קורסי העשרה נוספים, לצד קורסים המשולבים עם סטודנטים לתואר ראשון הלומדים במוסדות אקדמיים שונים בארץ, כגון נגישות השירות הרפואי, גוף ונפש, ועוד.

 

קורסי הכשרה מקצועית של ארגון הג'וינט

 

ג'וינט ישראל - תב"ת ומשרד הבריאות מקיימים קורסים שונים להכשרה מקצועית מונגשת, המסייעת לאנשים עם מוגבלויות לרכוש מקצועות נדרשים בשוק העבודה. הקורסים מוצעים לאנשים בני 18 עד 35 ומועברים במרכזי צעירים במגוון ערים. בוגרי התכנית זכאים לתעודת גמר מטעם משרד העבודה.

 

המכללה התעסוקתית "יבולים"


המכללה התעסוקתית יבולים מיועדת לאנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית, ומתקיימים בה קורסים לרכישת מקצוע שהיקפם שנתיים, כגון חקלאות, גינון, ואקולוגיה. לאחר מספר חודשים, מתחילים התלמידים לקחת חלק בהתנסות מעשית בעסקים קטנים לצורך רכישת ניסיון תעסוקתי. הלימודים מתקיימים בכפר מל"ל (סמוך להוד השרון).

 

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורסים לבעלי מוגבלויות?

רוצה לדעת יותר על קורסים לבעלי מוגבלויות?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד קורסים לבעלי מוגבלויות
שאלות הגולשים בנושא
קורסים דרך לשכת התעסוקה
קורסים לגמול בירושלים למעט מכון סאלד ותמר
קורסים של אופטיקה - מכללת אופטיקנה
קורסים מקצועיים וקבלה לעבודה ללא בגרות
קורסים מקצועיים ללא בגרות
אבטחת מידע וסייבר - קורסים לדתיים / חרדים
אילו קורסים יש באישור משרד התמ"ת?