לימודי עריכת וידאו לנשים חרדיות בלומדה - המכון החרדי ללימודי מקצוע

רוצה לדעת על לימודים בנושאי לימודים לדתיים? רוצה שנחזור אליך עם תשובות?

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על לימוד עריכת וידאו לחרדיות - מכון לומדה.

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס עריכת וידאו והסרטה לנשים חרדיות בלומדה – המכון החרדי ללימודי מקצוע
 
תסריט חיינו
 
צילום והסרטה מתבצעים כיום לא רק באמצעות מצלמות משוכללות, אלא גם באמצעות תוכנות ייעודיות המאפשרות להגיע לתוצאות מקצועיות. בקורס עריכת וידאו והסרטה לנשים חרדיות בלומדה – המכון החרדי ללימודי מקצוע, מאפשרים לכן לפתח את התחביב לשימושכן האישי והמשפחתי, או לרכוש לעצמכן מקצוע יצירתי ומגוון.
 
על הלימודים
 
מטרת הלימודים בקורס עריכת וידאו היא להקנות לסטודנטיות את ההיכרות עם התוכנות המובילות בתחום המדיה הדיגיטלית - תוכנת "אפטר אפקטס" (After Effects) ותוכנת "פרימייר" (Premier). מעבר לכך, הסטודנטיות מכירות את עולם הוידאו, את המכשור הקיים בו ואת סוגי המצלמות ואופן השימוש בהן. בכלל זה, הן מכירות גם מונחים מעולם הצילום, כזוויות, תאורה וכדומה. לאחר מכן, הן לומדות על שימושי תוכנת פרימייר, ויוצרות באמצעותה קליפים, סרטונים וסרטים.
 
מתכונת הלימוד
 
הקורס נחלק לשלב הצילום ולשלב העריכה, כפי שקורה בעבודה בשטח. בשני חלקי הקורס מתנסות הסטודנטיות באופן מעשי, ואף מגישות פרויקט גמר בנפרד לכל אחד מן החלקים. משך המסלול הוא כשבעה חודשים, והוא מתקיים במתכונת של מפגש אחד בשבוע. הלימודים מתקיימים בירושלים או בביתר, בסניפי מכון לומדה.
 
בין נושאי הלימוד בתכנית הקורס
 
  • עריכה מתקדמת ואפקטים
  • תאורה וסאונד
  • חלקי המצלמה ושימושיהם
  • תנועת מצלמה
  • מצלמות וידאו דיגיטליות ואנלוגיות
  • חלונות התזמון
  • עבודה עם קבצים בפורמטים שונים
  • מרכיבי הפריים
  • פונקציות, חלונות ופקודות בתוכנת פרימייר
  • שימוש בצמצם ובפוקוס     
  • ועוד
  • מושגים בסיסיים בעריכה: Cut to Cut, פסקול, מעברים, סיקוונסים     
 
 
קהל היעד ותנאי הקבלה
 
קורס עריכת וידאו והסרטה במכון לומדה החרדי מתאים לנשים יצירתיות, שמבקשות לפתח את יכולתן להשתמש במצלמות וידאו וליצור סרטים ברמה מקצועית, לשימושים אישיים או מקצועיים. בנוסף, נדרשת יכולת טכנית ומסוגלות לעבודה מול מחשב, וכן מעוף וגישה מקורית. המועמדות ללימודים במסלול זה נדרשות להכיר את מערכת ההפעלה Windows ולשלוט בה, וכן להפגין מיומנויות בשפה האנגלית ברמה בסיסית לפחות.
 
הסמכה ואפשרויות התעסוקה
 
בכדי לסיים בהצלחה את הקורס ולזכות בתעודת גמר מטעם בית הספר, נדרשות הסטודנטיות להיות נוכחות בכל השיעורים ולהשתתף בהם, ולהגיש את כל העבודות והפרויקטים הניתנים במהלכו. עם סיום הלימודים במכון לומדה, תוכלנה הבוגרות להשתלב במשרדי פרסום ושיווק, במשרדים לעיצוב ולבניית אתרים, ובתחום צילום האירועים. כמו כן, הן תוכלנה לעסוק בעריכה ובצילום באופן עצמאי. בבית הספר מציינים, כי בחלק מן הקורסים ניתן לקבל הלוואות או מלגות לימודים מטעם גופים המקיימים שיתופי פעולה עם המכון. הללו ניתנות בהתאם לקריטריונים הקבועים על ידי גופים אלה.
 


** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: מכון לומדה - המכון החרדי ללימודי מקצוע

עוד מסלולי לימוד - מכון לומדה

כלים שיעזרו לך לבחור