לימודי התמחות בתקשורת אינטראקטיבית במרכז הבינתחומי הרצליה
במסגרת לימודי תקשורת לתואר ראשון במרכז הבינתחומי בהרצליה, ניתן להתמחות בשלושת הסמסטרים האחרונים במסלול של תקשורת שיווקית ופוליטית. מסלול זה משלב את עולם הפרסום עם תחום יחסי הציבור, וההתמחות בו מקנה ידע בבניית אסטרטגיות ומסרים נכונים בסביבה יצירתית. משתתפי התכנית לומדים פרקים בפרסום מסחרי ופוליטי, פרסום בטלוויזיה ופרסום ויראלי באינטרנט, ומשתתפים בסדנאות שונות העוסקות ביחסי ציבור ודוברות.
תכנית הלימודים
משתתפי התכנית ללימודי פרסום במסלול לתקשורת שיווקית בבינתחומי, נחשפים לתיאוריות העוסקות בהתנהגות צרכנים, ועומדים על הגורמים המשפיעים על שיקול הדעת בעת בחירת מוצרים ושירותים שונים. יסודות פרסומיים נלמדים גם בהקשר לענף הספורט העולמי, ולאופנים בהם הוא משפיע על תרבות הצריכה המקומית.
במהלך התכנית לתואר ראשון בתקשורת בהתמחות תקשורת שיווקית, הסטודנטים משתתפים בסדנת משחק מול מצלמה במטרה לפתח את מיומנויות התקשורת האישית והבין אישית שלהם. הם מפתחים חשיבה קונספטואלית במסגרת סדנת רעיונאות, לוקחים חלק בסדנה לתקשורת בינאישית ושכנוע, ומתנסים בבניית מותג לארגון חברתי.
מבנה הלימודים
משך התואר הראשון הוא שלוש שנים אקדמיות, ובמהלכן לומדים הסטודנטים במסגרת קורסי חובה ובחירה, משתתפים בסדנאות חווייתיות ומתנסים בעבודה מעשית.
- רוצים להמשיך להתעדכן? קראו על תואר בתקשורת בהתמחות תקשורת דיגיטלית
נושאי לימוד
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- קראו באופן כללי על לימודי תקשורת
פרקטיקום
בשנה השלישית מפעילים הסטודנטים את המעבדה למיזמי תקשורת שיווקית "Marketing Lab". כך הם מתנסים בתחומי הפרסום ויחסי הציבור לדיגיטל ומטפלים בלקוחות הכוללים עמותות וארגונים ללא כוונת רווח, החל מגיבוש אסטרטגיה ועד להוצאה לפועל של הפרויקט. העבודה במעבדה לפרסום מלווה על ידי אנשי צוות מקצועיים בכירים, ומכינה את הסטודנטים לעבודה בשטח.
חברי הסגל
ראש ההתמחות בתקשורת שיווקית ופוליטית היא חוקרת מדיה בעלת תואר דוקטור. בעברה שימשה לקטורית בקרן קולנוע וחברה במועצת הרשות השנייה לטלוויזיה. כמו כן, פרסמה מאמרים רבים בכתבי עת מקצועיים, שדנים בסוגיות של מגדר ואתניות במדיה החברתית. בין שאר חברי הסגל תוכלו לפגוש: קופירייטרים בכירים, דוברים של סיעות גדולות, ראשי מערכות תוכן של אתרי אינטרנט מובילים, אנשי שיווק ועוד.
קהל היעד
הלימודים מתאימים לאנשים יצירתיים, רהוטים ואוהבי אתגרים, שרוצים לעמוד במרכז העניינים. הלימודים מיועדים למי שרוצה להשתלב בענף הפרסום בארגוני שידור ובאינטרנט, בתפקידי דוברות, פרסום ויחסי ציבור. בכדי להתקבל להתמחות בתקשורת פוליטית ושיווקית תידרשו לתעודת בגרות ולציון במבחן הפסיכומטרי. את ממוצע הציונים הנדרש יש לברר מול המרכז הבינתחומי.
תעודה
לבוגרי המסלול בהצלחה תוענק תעודת תואר ראשון בלימודי תקשורת עם התמחות בתקשורת שיווקית ופוליטית.