תואר ראשון בתקשורת התמחות תקשורת שיווקית ופוליטית במרכז הבינתחומי

רוצה לדעת על ההקלות בעקבות משבר הקורונה? רוצה לדעת על לימודים בנושאי תואר בתקשורת?

 

 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

 

 

הגעת לדף עם מידע על תואר בהתמחות תקשורת שיווקית ופוליטית - המרכז הבינתחומי.

המידע באתר הועיל ל92% מהגולשים.

 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


לימודי התמחות בתקשורת שיווקית ופוליטית - פרסום, דיגיטל ויחסי ציבור במרכז הבינתחומי הרצליה

  

במסגרת לימודי תקשורת לתואר ראשון במרכז הבינתחומי בהרצליה, ניתן להתמחות בשלושת הסמסטרים האחרונים במסלול של תקשורת שיווקית ופוליטית. מסלול זה משלב את עולם הפרסום עם תחום יחסי הציבור, וההתמחות בו מקנה ידע בבניית אסטרטגיות ומסרים נכונים בסביבה יצירתית. משתתפי התכנית לומדים פרקים בפרסום מסחרי ופוליטי, פרסום בטלוויזיה ופרסום ויראלי באינטרנט, ומשתתפים בסדנאות שונות העוסקות ביחסי ציבור ודוברות.

 

תכנית הלימודים

 

משתתפי התכנית ללימודי פרסום במסלול לתקשורת שיווקית בבינתחומי, נחשפים לתיאוריות העוסקות בהתנהגות צרכנים, ועומדים על הגורמים המשפיעים על שיקול הדעת בעת בחירת מוצרים ושירותים שונים. יסודות פרסומיים נלמדים גם בהקשר לענף הספורט העולמי, ולאופנים בהם הוא משפיע על תרבות הצריכה המקומית.

 

במהלך התכנית לתואר ראשון בתקשורת בהתמחות תקשורת שיווקית, הסטודנטים משתתפים בסדנת משחק מול מצלמה במטרה לפתח את מיומנויות התקשורת האישית והבין אישית שלהם. הם מפתחים חשיבה קונספטואלית במסגרת סדנת רעיונאות, לוקחים חלק בסדנה לתקשורת בינאישית ושכנוע, ומתנסים בבניית מותג לארגון חברתי.

 

מבנה הלימודים

 

משך התואר הראשון הוא שלוש שנים אקדמיות, ובמהלכן לומדים הסטודנטים במסגרת קורסי חובה ובחירה, משתתפים בסדנאות חווייתיות ומתנסים בעבודה מעשית.

 

 

נושאי לימוד

 

  • תקשורת שיווקית
  • פרסום באינטרנט
  • הפילוסופיה של יחסי הציבור
  • יצירת פרסום ויראלי
  • מודלים של הנעה להתנהגויות
  • תרבות פופולרית
  • דרכי אינטראקציה באמצעים דיגיטליים  
  • פרסום פוליטי ומסחרי
  • מודלים של זוגיות ואהבה בתרבות פופולארית
  • שיטות מדידה של דעת קהל     
  • יכולת לזיהוי הזדמנויות בסביבה עסקית ופוליטית 
  • ועוד
  • תהליכי הבימוי והפיתוח של פרסומות לטלוויזיה ולאינטרנט  
 

 

 

פרקטיקום

 

בשנה השלישית מפעילים הסטודנטים את המעבדה למיזמי תקשורת שיווקית "Marketing Lab". כך הם מתנסים בתחומי הפרסום ויחסי הציבור לדיגיטל ומטפלים בלקוחות הכוללים עמותות וארגונים ללא כוונת רווח, החל מגיבוש אסטרטגיה ועד להוצאה לפועל של הפרויקט. העבודה במעבדה לפרסום מלווה על ידי אנשי צוות מקצועיים בכירים, ומכינה את הסטודנטים לעבודה בשטח.

 

חברי הסגל

 
ראש ההתמחות בתקשורת שיווקית ופוליטית היא חוקרת מדיה בעלת תואר דוקטור. בעברה שימשה לקטורית בקרן קולנוע וחברה במועצת הרשות השנייה לטלוויזיה. כמו כן, פרסמה מאמרים רבים בכתבי עת מקצועיים, שדנים בסוגיות של מגדר ואתניות במדיה החברתית. בין שאר חברי הסגל תוכלו לפגוש: קופירייטרים בכירים, דוברים של סיעות גדולות, ראשי מערכות תוכן של אתרי אינטרנט מובילים, אנשי שיווק ועוד.

 

קהל היעד

 

הלימודים מתאימים לאנשים יצירתיים, רהוטים ואוהבי אתגרים, שרוצים לעמוד במרכז העניינים. הלימודים מיועדים למי שרוצה להשתלב בענף הפרסום בארגוני שידור ובאינטרנט, בתפקידי דוברות, פרסום ויחסי ציבור. בכדי להתקבל להתמחות בתקשורת פוליטית ושיווקית תידרשו לתעודת בגרות ולציון במבחן הפסיכומטרי. את ממוצע הציונים הנדרש יש לברר מול המרכז הבינתחומי.

 

תעודה

 

לבוגרי המסלול בהצלחה תוענק תעודת תואר ראשון בלימודי תקשורת עם התמחות בתקשורת שיווקית ופוליטית.



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: המרכז הבינתחומי הרצליה

עוד מסלולי לימוד - המרכז הבינתחומי הרצליה

חוות דעת של סטודנטים על תואר בהתמחות תקשורת שיווקית ופוליטית - המרכז הבינתחומי

התקבלו 1 דירוגיםבציון ממוצע: 5.0 מתוך 5

המרכז הבינתחומי הרצליה
03/07/2017

מה אתה אוהב/לא אוהב במוסד הלימודים?

קשה להתלונן, מקום מדהים! לצערי מערכת השעות שקיבלנו בסמסטר האחרון הזכירה ממש מערכת שעות של לימודי ערב קרא עוד...

על הקמפוס

קמפוס ביתי, סטודנטים מסבירי פנים, כולם מכירים את כולם. כשיש לימודים בקמפוס אחר למשל אפשר להרגיש תחוש קרא עוד...

טיפים

לזכור שבתואר לומדים מבואות לתחומים שפחות יעזרו בהמשך אבל חיי האקדמיה הם מסגרת אחרונה לפני ה״חיים עצמ קרא עוד...


לכל חוות הדעת
ssssssssss

פורום לימודי תקשורת

לימודי ערב לתואר בתקשורת
שחר תבור
1 תגובות
קורס עריכת וידיאו ועיצוב מוזיקה
שיראל
1 תגובות
לימודי צילום ועריכת וידאו
שרון
1 תגובות
דו חוגי בתקשורת ומנהל עסקים
רות
1 תגובות
תנאי קבלה והתמחויות בתחום התקשורת
רפאל וידל
2 תגובות
לימודי תקשורת לבנות בלבד
שילת אורם
1 תגובות
האם לימודי עיתונאות הם פרקטיים?
רותם
1 תגובות
לכניסה לפורום

מעל 28,927 סטודנטים
המליצו והצביעו על מוסדות לימוד

חפשו חוות דעת על המסלול
ומוסד הלימודים שמעניין אתכם
למשל: אוניברסיטת חיפה, הבינתחומי ...
למשל: מנהל עסקים, משפטים...

חוות דעת של סטודנטים על מוסדות לימוד

  • 4.0

    אוניברסיטת אריאל1,221 חוות דעת

  • 4.1

    האקדמיה בבצלאל984 חוות דעת

  • 4.0

    המכללה לחינוך ע"ש דוד ילין658 חוות דעת

טיפים ממומחים בנושא תואר בתקשורת

רענן שקד
המפתח להשתלבות בגופי תקשורת לחסרי ניסיון הוא יצירת קשר עם עורכים רלבנטיים, לבוא עם הצעות לכתבות או פרויקטים ובעיקר ליזום – פגישות, רעיונות, קונספטים. צריך לא לחשוש ולהציע את עצמך.
כדי להתבלט בתעשיית התקשורת צריך לזהות את הקול הייחודי שלך ואז לפתח אותו. חשוב לזהות מה הפרסונה היוצרת שלך, מה מייחד אותה ופשוט לדבוק בה, לשכלל אותה ולעשות איתה כמה שיותר. עם הזמן הקול שלך הופך להיות מזוהה ואנשים מתחילים לעקוב אחרייך. במונחים שיווקיים, מדובר על בנייה של מותג אישי, אבל המותג הזה חייב להתבסס על הקול הייחודי שאנחנו מביאים.
רענן שקד
עיתונאי
ד"ר תמי אמיר
תחום הנלמד לעיתים באופן תאורטי ולעיתים באופן מעשי, תחום המשיק לערוצי התקשורת הדיגיטלית והפרסום לצד עיתונאות, רדיו, טלוויזיה ועד שיווק.
מהעוסקים בתחום התקשורת נדרשת יכולת אנליטית לוגית, יכולת מילולית (בכתב ובע"פ) ברמה גבוהה. ידיעת שפה זרה אחת או יותר ברמה טובה מהווה יתרון.
תחומי העניין של העוסקים בתקשורת הינם רבים ומגוונים אך כוללים בעיקר עניין בתחומי חברה, תרבות ואומנות, לעיתים מופיע גם התחום העסקי בפרופיל המתעניינים בתקשורת.
תכונות האישיות – פתיחות בין אישית ויכולת יצירת קשר בקלות, רגישות, יצירתיות, עצמאות. תכונות כמו בטחון עצמי, יכולת עמידה מול קהל, כריזמה, אחריות וגמישות מחשבתית מהווה יתרון.
ד"ר תמי אמיר
מנהלת המדור לייעוץ לימודי באוניברסיטת ת"א
Whatsapp Whatsapp