המרכז הבינתחומי הרצליה
שם מלא
אימייל
טלפון
אני מסכים לתנאי השימוש ומדיניות האתר
לימודים > תואר בתקשורת > תואר בהתמחות תקשורת שיווקית ופוליטית - המרכז הבינתחומי

תואר ראשון בתקשורת התמחות תקשורת שיווקית ופוליטית במרכז הבינתחומי

שירות אישי - המרכז הבינתחומי הרצליה

מלא/י את פרטייך ונציג שירות יחזור אליך בהקדם

טלפון אימייל שם מלא
אני מסכים לתנאי השימוש ומדיניות פרטיות

לימודי התמחות בתקשורת שיווקית ופוליטית - פרסום, דיגיטל ויחסי ציבור במרכז הבינתחומי הרצליה

  

במסגרת לימודי תקשורת לתואר ראשון במרכז הבינתחומי בהרצליה, ניתן להתמחות בשלושת הסמסטרים האחרונים במסלול של תקשורת שיווקית ופוליטית. מסלול זה משלב את עולם הפרסום עם תחום יחסי הציבור, וההתמחות בו מקנה ידע בבניית אסטרטגיות ומסרים נכונים בסביבה יצירתית. משתתפי התכנית לומדים פרקים בפרסום מסחרי ופוליטי, פרסום בטלוויזיה ופרסום ויראלי באינטרנט, ומשתתפים בסדנאות שונות העוסקות ביחסי ציבור ודוברות.

 

תכנית הלימודים

 

משתתפי התכנית ללימודי פרסום במסלול לתקשורת שיווקית בבינתחומי, נחשפים לתיאוריות העוסקות בהתנהגות צרכנים, ועומדים על הגורמים המשפיעים על שיקול הדעת בעת בחירת מוצרים ושירותים שונים. יסודות פרסומיים נלמדים גם בהקשר לענף הספורט העולמי, ולאופנים בהם הוא משפיע על תרבות הצריכה המקומית.

 

במהלך התכנית לתואר ראשון בתקשורת בהתמחות תקשורת שיווקית, הסטודנטים משתתפים בסדנת משחק מול מצלמה במטרה לפתח את מיומנויות התקשורת האישית והבין אישית שלהם. הם מפתחים חשיבה קונספטואלית במסגרת סדנת רעיונאות, לוקחים חלק בסדנה לתקשורת בינאישית ושכנוע, ומתנסים בבניית מותג לארגון חברתי.

 

מבנה הלימודים

 

משך התואר הראשון הוא שלוש שנים אקדמיות, ובמהלכן לומדים הסטודנטים במסגרת קורסי חובה ובחירה, משתתפים בסדנאות חווייתיות ומתנסים בעבודה מעשית.

 

 

נושאי לימוד

 

  • תקשורת שיווקית
  • פרסום באינטרנט
  • הפילוסופיה של יחסי הציבור
  • יצירת פרסום ויראלי
  • מודלים של הנעה להתנהגויות
  • תרבות פופולרית
  • דרכי אינטראקציה באמצעים דיגיטליים  
  • פרסום פוליטי ומסחרי
  • מודלים של זוגיות ואהבה בתרבות פופולארית
  • שיטות מדידה של דעת קהל     
  • יכולת לזיהוי הזדמנויות בסביבה עסקית ופוליטית 
  • ועוד
  • תהליכי הבימוי והפיתוח של פרסומות לטלוויזיה ולאינטרנט  
 

 

 

פרקטיקום

 

בשנה השלישית מפעילים הסטודנטים את המעבדה למיזמי תקשורת שיווקית "Marketing Lab". כך הם מתנסים בתחומי הפרסום ויחסי הציבור לדיגיטל ומטפלים בלקוחות הכוללים עמותות וארגונים ללא כוונת רווח, החל מגיבוש אסטרטגיה ועד להוצאה לפועל של הפרויקט. העבודה במעבדה לפרסום מלווה על ידי אנשי צוות מקצועיים בכירים, ומכינה את הסטודנטים לעבודה בשטח.

 

חברי הסגל

 
ראש ההתמחות בתקשורת שיווקית ופוליטית היא חוקרת מדיה בעלת תואר דוקטור. בעברה שימשה לקטורית בקרן קולנוע וחברה במועצת הרשות השנייה לטלוויזיה. כמו כן, פרסמה מאמרים רבים בכתבי עת מקצועיים, שדנים בסוגיות של מגדר ואתניות במדיה החברתית. בין שאר חברי הסגל תוכלו לפגוש: קופירייטרים בכירים, דוברים של סיעות גדולות, ראשי מערכות תוכן של אתרי אינטרנט מובילים, אנשי שיווק ועוד.

 

קהל היעד

 

הלימודים מתאימים לאנשים יצירתיים, רהוטים ואוהבי אתגרים, שרוצים לעמוד במרכז העניינים. הלימודים מיועדים למי שרוצה להשתלב בענף הפרסום בארגוני שידור ובאינטרנט, בתפקידי דוברות, פרסום ויחסי ציבור. בכדי להתקבל להתמחות בתקשורת פוליטית ושיווקית תידרשו לתעודת בגרות ולציון במבחן הפסיכומטרי. את ממוצע הציונים הנדרש יש לברר מול המרכז הבינתחומי.

 

תעודה

 

לבוגרי המסלול בהצלחה תוענק תעודת תואר ראשון בלימודי תקשורת עם התמחות בתקשורת שיווקית ופוליטית.

למידע נוסף לחצו: המרכז הבינתחומי הרצליה


עוד מסלולי לימוד - המרכז הבינתחומי הרצליה:



 

חוות דעת של סטודנטים: תואר בהתמחות תקשורת שיווקית ופוליטית - המרכז הבינתחומי (1 חוות דעת)
התקבלו 1 דירוגים בציון ממוצע: 5.0 מתוך 5    
סטודנט? רוצה להצביע ולקבל מילגה? לחץ כאן לכל חוות הדעת
, תואר בהתמחות תקשורת שיווקית ופוליטית - המרכז הבינתחומי, 03/07/2017

דירוג: 5/5 
מה אתה אוהב/לא אוהב במוסד הלימודים?
קשה להתלונן, מקום מדהים! לצערי מערכת השעות שקיבלנו בסמסטר האחרון הזכירה ממש מערכת שעות של לימודי ערב מה שהקשה עליי למצוא עבודה שמתאימה לסטודנטים.

על הקמפוס
קמפוס ביתי, סטודנטים מסבירי פנים, כולם מכירים את כולם. כשיש לימודים בקמפוס אחר למשל אפשר להרגיש תחושת זרות מועטה

   

המרכז הבינתחומי הרצליה










פורום לימודים  |  ימים פתוחים  |  תנאי קבלה  |  תנאי שימוש  |  מפת האתר  |  מגזין לימודים  |  צור קשר  |  English