לימודי פסיכולוגיה במכללת רמת גן

רוצה לדעת על לימודים בנושאי פסיכולוגיה? רוצה שנחזור אליך עם תשובות?

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על מכללת רמת גן - פסיכולוגיה.

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


לימודי פסיכולוגיה במכללת רמת גן

מקצוע הפסיכולוגיה הפך בעשור האחרון לאחד מהמבוקשים ביותר בעולם האקדמי. אנשים רבים הולכים היום לפסיכולוגים ואינם מתביישים בכך כמו בעבר ולכן נוצר ביקוש לפסיכולוגים איכותיים ומקצועיים בתחומים שונים (ילדים, הפרעות קשב וריכוז, אוכלוסיה מיוחדת ועוד).

 

מדוע כדאי ללמוד פסיכולוגיה דווקא במכללת רמת גן?

 

תחום הפסיכולוגיה, השייך לפקולטה מדעי החברה עוסק בחקר הנפש של בני האדם. מטרת הפסיכולוג הקליני הוא לסייע למטופל שמגיע אליו להבין את עצמו, את הדרך בה הוא פועל ולעזור לו לשפר את איכות חייו. בשל מורכבות המקצוע, מסלול הלימודים עד לקבלת רישיון הפסיכולוג הקליני הוא ארוך ועל מנת להיות פסיכולוג קליני יש ללמוד לקראת תואר ראשון בפסיכולוגיה, תואר שני בפסיכולוגיה וכן לעשות התמחות של מספר שנים.

 

על פי החוק בישראל, רק מי שסיים את כל המסלול הזה והוסמך לעסוק בפסיכולוגיה רשאי לעבוד כפסיכולוג. דרישות הקבלה ללימודי פסיכולוגיה (ובעיקר לתואר השני בפסיכולוגיה) הן גבוהות מאוד, ורק הטובים ביותר מתקבלים. אך גם מי שלא התקבל ללימודים הרגילים - אסור לו להתייאש.כיום ניתן ללמוד כמעט כל מקצוע במסגרת של האוניברסיטה הפתוחה בה דרישות הקבלה הן מינימאליות.

 

 אחת מהמכללות האיכותיות ביותר, אשר ניתן ללמוד בהן במסגרת האוניברסיטה הפתוחה היא מכללת רמת גן, אשר הוקמה בשנת 1990, ומציעה מעל לשישים מסלולי לימוד בתחומים שונים.
מכללה זו, אשר הוקמה כמרכז ללימודי תואר ראשון של האוניברסיטה הפתוחה, היא אחת מהמכללות הגדולות והוותיקות ביותר בישראל. מאז היווסדה, הפכה המכללה למרכז הגדול ביותר של האוניברסיטה הפתוחה.

 

מלבד תחום הפסיכולוגיה, לומדים במכללה מדי שנה אלפי סטודנטים במגוון תחומים כמו לימודי כלכלה, מנהל עסקים, מדעי המדינה, משפטים, סוציולוגיה, חשבונאות, מדעי המחשב, הנדסת תעשיה וניהול ועוד.

מה לומדים?

לימודי פסיכולוגיה נמשכים ברוב האוניברסיטאות והמכללות בדרך כלל כ - 3 שנים (6 סמסטרים) אך במכללת רמת גן ניתן כמובן לפרוש את הלימודים על פני זמן ארוך יותר, וזהו אחד היתרונות הגדולים של לימודים באוניברסיטה הפתוחה. בין התחומים הנלמדים בתואר זה - מבוא לפסיכולוגיה, סטטיסטיקה, שיטות מחקר, מבוא להתנהגות ארגונית, מבוא לקרימינולוגיה, פסיכולוגיה התפתחותית, פסיכולוגיה ארגונית, קורסים שונים במשפטים ועוד.

תנאי קבלה

במסגרת תנאי קבלה  לתכנית זו, אין צורך להציג תעודת בגרות או ציון בפסיכומטרי כדי להתקבל. מכללת רמת גן מנהיגה את תנאי הקבלה של האוניברסיטה הפתוחה במטרה לאפשר למגוון רחב של אוכלוסיות ללמוד ללימודים אקדמיים.

סגל המרצים

סגל המרצים במכללת רמת גן הוא איכותי, עשיר ומגוון ומשתנה על פי תחומי הלימוד והקורסים השונים.

שכר לימוד ומלגות

אין ספק כי היתרון הגדול של מכללה זו הוא בשכר הלימוד שלה המוצמד לשכר הלימוד של האוניברסיטאות (ולכן זול יותר מאשר מכללות פרטיות רבות). בנוסף, הסטודנטים משלמים אך ורק על הקורסים שהם לומדים בפועל, ולא עבור שנת לימודים מלאה. ההרכב המדויק של שכר הלימוד מפורט במפגשים עם המועמדים.

 

המכללה גם מעניקה מדי פעם מלגות שונות לסטודנטים המשתקים בתשלום שכר הלימוד, בין היתר - קרן מלגות של עירית רמת גן, מלגות עידוד לחיילים ולמשרתים בשירות לאומי, מלגות סיוע ומלגות הצטיינות, קרן מלגות לתושבי רמת גן ועוד.
 



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: מכללת רמת גן

חוות דעת של סטודנטים על מכללת רמת גן - פסיכולוגיה
התקבלו 18 דירוגיםבציון ממוצע: 3.8 מתוך 5
דוד

דוד

01/04/2018
5/ 2

מכללת רמת גן

מה אתה אוהב/לא אוהב במוסד הלימודים?

מקום מאוד נח ונעים אווירה טובה תנאים נוחים יש שירותים טובים של ההנהלה

על הקמפוס

יש הרגשה ביתית נעימה חברה צעירים ממש כיף להגיע כל יום ברגע שיש בעיה קטנה ישר עוזרים לך הן המרצים והן קרא עוד...

טיפים

להגיע עם הרבה מוטיבציה חשק ואהבה ללמוד להכנס לאינטרנט לקרוא קצת על לקראת מה אתה לומד ומה אתה עושה

שלי

12/06/2019
5/ 1

מכללת רמת גן

מה אתה אוהב/לא אוהב במוסד הלימודים?

מרצים טובים,שירות מעולה, גדול ומרווח, ספרייה עשירה, שיעורי עזר ותגבורים . מקום מסודר מאוד

על הקמפוס

שירות מעולה, גדול ומרווח, חנייה בשפע, עוזרים מאוד בתהליך ההרשמה ובחירות הקורסים.

טיפים

רק למכללת רמת גן, יש אפשרות לשלב עבודה במשרה מלאה. אני אומנם אמא אז פחות מסתדר בכללי יש גמישות, שיר קרא עוד...

בקי

24/12/2018
5/ 5

מכללת רמת גן

מה אתה אוהב/לא אוהב במוסד הלימודים?

אין לי תלונות על המוסד הלימודים. יותר אולי הרצאות מוקלטות.

על הקמפוס

מכללת רמת גן מקום נחמד, והמרצים נותנים יחס אישי, והכל נגיש.

טיפים

שייקח יעוץ לימודי, עוזר בהחלט! ההצלחה בלימודים ותמיכה.


לכל חוות הדעת

כלים שיעזרו לך לבחור