קורס כתבי ספורט בקמפוס שיאים

רוצה לדעת על ההקלות בעקבות משבר הקורונה? רוצה לדעת על לימודים בנושאי לימודי תקשורת?

 

 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

 

 

הגעת לדף עם מידע על כתבי ספורט - קמפוס שיאים.

המידע באתר הועיל ל93% מהגולשים.

 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס כתבי ספורט בקמפוס שיאים, אוניברסיטת תל אביב
 
מקו הזינוק לדקה ה - 90
 
כתבי ספורט הם אנשים החיים ונושמים אדרנלין ותחרות. הם הראשונים לדעת על כל מהלך שנעשה במגרשי הכדורגל, הכדורסל או הטניס, במסלולי הריצה או האופניים, והם אלה המביאים את הידיעות לציבור הרחב. תפקידם מחייב דריכות, אמינות ומשמעת עצמית גבוהה. לעיתים, הם הופכים מושא להערצה, אך לעיתים גם זוכים לביקורות קשות, כמעט כמו השחקנים עצמם.
 
אם אתם קמים בבוקר, ודבר ראשון שאתם עושים הוא לפתוח את העיתון או את אתר האינטרנט ולקרוא איך נגמר המשחק אתמול בלילה, ואם אתם חושבים שיש לכם את מה שצריך כדי לעמוד בראש חדשות הספורט, וחולמים לשלב אהבה עם מקצוע מבוקש ומוביל, קורס כתבי ספורט הוא הדבר הנכון עבורכם.
 
קהל היעד
 
התכנית בקמפוס שיאים מתאימה לאנשים שיודעים ואוהבים לפענח מצבים מורכבים בענפי הספורט השונים, לאנשים בעלי כישורי כתיבה או הבעה טובים, שרוצים לעבוד בטלוויזיה, ברדיו, באתרי האינטרנט או בעיתונות, בחזית או מאחורי הקלעים, בתחומי הספורט השונים.
 
תכנית הלימודים
 
הסטודנטים בקורס כתבי ספורט משתתפים בסדנאות עיתונות חווייתיות, בהפקות רדיו, אינטרנט וטלוויזיה, ומתנסים בכל השלבים של הכנת כתבות. הם עושים עבודת שטח, יוצרים תחקירים, לומדים לראיין ולסקר בשידור חי ספורטאים ומאמנים מכל הקשת הספורטיבית, מצלמים ועורכים תכניות טלוויזיה, ומפיקים תיק עבודות אישי. בנוסף ללמידה העיונית והמעשית, הסטודנטים מתארחים בתכניות ספורט ב - "רדיו תל אביב".
 
 
מבנה הלימודים
 
הקורס מתקיים בימי שישי במשך חמש שעות בכל פעם, והוא אורך כשלושה או ארבעה חודשים. המפגשים מתנהלים בתחנת "רדיו תל אביב" ובאוניברסיטת תל אביב, בכיתות הלימוד ובאולפנים של החוג ללימודי קולנוע ולטלוויזיה.
 
נושאי לימוד
 
  • תרגול מעשי בשידור רדיו
  • ראיון עיתונאי
  • המאפיינים של שידורי הרדיו
  • היערכות לשידור אולפן
  • ראיונות בשידור חי בטלוויזיה
  • בניית כתבה עיתונאית
  • יישומי האינטרנט וה - WEB2
  • הפקת ראיון באולפן רדיו
  • מושגי יסוד בצילום משדרי ספורט
  • עריכת כתבות מצולמות     
  • סוגיות הכתב באינטרנט ודרכי התמודדות     
  • ועוד
 
סגל המרצים
 
המרצים בקורס כתבי ספורט בקמפוס שיאים הם אנשי מקצוע מובילים בתעשיית התקשורת ובענף הספורט. הצוות כולל כתבי ושדרי ספורט, עורכים, פרשנים ומפיקים משלל הערוצים המשדרים, וביניהם: ערוץ 5, ערוץ 2, ערוץ 10, הערוץ הראשון, אתר האינטרנט ONE, ועיתונים שונים. בנוסף, נכללים בסגל גם ספורטאים מענפים רבים, מאמנים בכירים, דוברים ומנהלים.
 
תנאי קבלה
 
רשאים להגיש מועמדות אנשים מעל גיל 18, שהשלימו 12 שנות לימוד. המתאימים עוברים בחינת התאמה בכתב ובעל פה, וראיון אישי, ונדרשים להפגין ידע בעולם התקשורת ובשטחי הספורט השונים.
 
תעודה
 
בתום הקורס תוענק למסיימים תעודת גמר מטעם קמפוס שיאים באוניברסיטת תל אביב, בשיתוף אתר הספורט ONE.
 
אפשרויות תעסוקה
 
הבוגרים יכולים להשתלב בתפקידי עריכה, הגשה, כתיבה והפקה בערוצי הספורט השונים באינטרנט, ברדיו, בטלוויזיה ובעיתונות הכתובה. המפגש עם אנשי התעשייה המובילים עשוי להוליד קשרים מקצועיים ולפתוח דלתות בתחום.
 


** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: קמפוס שיאים להסמכות בספורט באוניברסיטת תל-אביב

ssssssssss

פורום לימודי תקשורת

האם לימודי עיתונאות הם פרקטיים?
רותם
1 תגובות
מה שואלים בראיון אישי במכללת ספיר?
מיטל
1 תגובות
לימודי פסיכולגיה ואח״כ תואר שני בתקשורת
נועה
3 תגובות
דו חוגי במשפטים ותקשורת
שי
1 תגובות
מה כדאי לשלב עם תואר בתקשורת
אור
2 תגובות
איפה בצפון מומלץ ללמוד תקשורת?
אוריאן
2 תגובות
התלבטות בין תואר בפסיכולוגיה עם שיווק ולימודי תקשורת
נועה
1 תגובות
לכניסה לפורום

מעל 28,813 סטודנטים
המליצו והצביעו על מוסדות לימוד

חפשו חוות דעת על המסלול
ומוסד הלימודים שמעניין אתכם
למשל: אוניברסיטת חיפה, הבינתחומי ...
למשל: מנהל עסקים, משפטים...

חוות דעת של סטודנטים על מוסדות לימוד

  • 4.1

    הטכניון - מכון טכנולוגי לישראל547 חוות דעת

  • 4.0

    אוניברסיטת חיפה1,565 חוות דעת

  • 3.9

    המכללה האקדמית אחוה454 חוות דעת

טיפים ממומחים בנושא לימודי תקשורת

רענן שקד
המפתח להשתלבות בגופי תקשורת לחסרי ניסיון הוא יצירת קשר עם עורכים רלבנטיים, לבוא עם הצעות לכתבות או פרויקטים ובעיקר ליזום – פגישות, רעיונות, קונספטים. צריך לא לחשוש ולהציע את עצמך.
כדי להתבלט בתעשיית התקשורת צריך לזהות את הקול הייחודי שלך ואז לפתח אותו. חשוב לזהות מה הפרסונה היוצרת שלך, מה מייחד אותה ופשוט לדבוק בה, לשכלל אותה ולעשות איתה כמה שיותר. עם הזמן הקול שלך הופך להיות מזוהה ואנשים מתחילים לעקוב אחרייך. במונחים שיווקיים, מדובר על בנייה של מותג אישי, אבל המותג הזה חייב להתבסס על הקול הייחודי שאנחנו מביאים.
רענן שקד
עיתונאי
Whatsapp Whatsapp