עבודי - בית ספר לפרסום

רוצה לדעת על לימודים בנושאי פרסום?

 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

 

הגעת לדף עם מידע על מכללת עבודי.

המידע באתר הועיל ל93% מהגולשים.

 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:

אהבת? שתף ב:


עבודי קריאייטיב בית ספר לפרסום

 

עבודי קריאייטיב הינו בית ספר לפרסום מאת חברת "עבודי", חברה וותיקה מאוד בתחומי הפרסום בישראל. בעת הקמת בית הספר ייעודו המרכזי היה לאתר אנשים בעלי פוטנציאל לעבודה בתפקידים המרכזיים בתחום הפרסום והתקשורת, אנשים יצירתיים שיעמדו מאחורי רעיונות לפרסומות ואנשים שידעו כיצד להוציא אל הפועל רעיונות אלה באומנותיות רבה.

 

עבודי קריאייטיב נחשב כיום לבית ספר יוקרתי ומקצועי המתמחה מזה 22 שנים בלימודי הפרסום וכולל שש מגמות שונות ללימודי הפרסום: קופירייטינג , ארט דיירקשן, יחסי ציבור, סטיילינג, עיתונאות ועיצוב והפקת אירועים. הלימודים בבית הספר מכשירים מקצוענים לתעשייה, הבקיאים בכל פרט ופרט בתחומם ופועלים בהתאם למה שקורה כיום במשרדי הפרסום והתקשורת בישראל.

 

קופירייטינג:

הקופירייטר הוא בעצם רעיונאי העובד במשרד פרסום ותפקידו להמציא רעיונות קריאטיביים-יצירתיים לפרסום המוצרים השונים, להגות פרסומות ייחודיות. הקופירייטר עובד ביחד עם ארט-דירקטור במחלקת הקריאיטיב במשרדי הפרסום.

 

במהלך הלימודים במסלול זה ילמדו הסטודנטים כיצד להמציא סלוגנים, להעלות רעיונות למודעות לעיתונות, לפרסומות ברדיו, לשלטי חוצות, לפרסומות בטלוויזיה ועוד. בנוסף ילמדו הסטודנטים לערוך פרזנטציות שונות, לקחת חלק בישיבות ההפקה, ימי צילומים ועוד.

 

ארט דיירקשן:

 

תפקידו של הארטדיירקטור במשד הפרסום הוא להיות אחראי לרעיון, לעיצוב ולניהול מכלול המרכיבים האומנותיים של הפרסומות, הבאים לידי ביטוי בחלק הלא מילולי. עבודת הארטדיירקטור מתבצעת יד ביד עם עבודת הקופירייטר ושניהם יחדיו מהווים את הצוות הקריאטיבי.

 

ביחד עם הקופירייטר יהגה הארטדיירקטור רעיונות לפרסומות, שלטי חוצות, מודעות ועוד. מטרת קיומו של הארטדיירקטור במשרד הפרסום היא למצוא את הדרך הייחודית ביותר לקחת רעיון ולתרגם אותו למשהו ויזואלי. הלימודים במסלול זה מלמדים את הסטודנטים כיצד להיות המנהלים האומנותיים של קמפיין השיווק/ הפרסום.

 

יחסי ציבור:

 

יחסי הציבור הם בעצם אלו שבונים תדמית למותג, מעלים את חשיבותו של מוצר בקרב הקהל וחושפים אותו למדיה. במהלך הלימודים במגמה זו יקבלו הסטודנטים את מיטב הכלים לבניית מותג, לבניית תדמית תקשורתית חיובית, לחשיפה ופרסום של מותג ולעבודה עם כלי התקשורת השונים.

 

סטיילינג:

 

אם גם אתה עסוק בלבוש ובשופניג מהבוקר ועד הלילה, תמיד יודע איך להיראות טוב ולגרום לאחרים להיראות ככה, מודע לטרנדים ולאופנות, שולט בהתאמות צבעים ומרגיש שמותגים הם חלק בלתי נפרד מההתהוות הקיומית שלך, לימודי סטיילינג הם הלימודים בשבילך.

 

הלימודים במסלול זה מקנים לסטודנטים את כל הכלים הדרושים לפיתוח הכישרון בתחומי הסטיילינג השונים, החל מהלבשת לקוחות וכלה בסידור חלונות ראווה של חנויות ועבודה בסט צילומים.

 

עיתונאות:

 

הלימודים במסלול העיתונאות מקנים לסטודנטים את הכלים והמיומנויות לקחת את יכולות הכתיבה והכישרון הטמועים בהם צעד אחד קדימה. הלימודים נותנים לסטודנטים כלים לכתוב בצורה איכותית יותר מכתיבת בלוג, להפוך את תחביב הכתיבה למקצוע ולהשתלב בתחום זה. אם גם אתה בעל אוצר מילים נרחב, ביקורתיות וכישרון כתיבה מולד, זהו המסלול עבורך.

 

עיצוב והפקת אירועים:

 

העיצוב לוקח חלק נכבד וחשוב בעולם המודרני בו אנו חיים כיום, גם אירועים חייבים להיות מקוריים ומעוצבים בטוב טעם בכדי שייחרטו בזיכרון. מסלול זה הינו מסלול חוויתי המתמחה בעיצוב והפקת אירועים בעזרת הרבה דמיון, סגנון והשראה. הלימודים מקנים לסטודנטים את מכלול הכלים העדכניים והאופנתיים ביותר שיהפכו כל אירוע לאירוע המושלם.



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.

מעל 28,198 סטודנטים
המליצו והצביעו על מוסדות לימוד

חפשו חוות דעת על המסלול
ומוסד הלימודים שמעניין אתכם
למשל: אוניברסיטת חיפה, הבינתחומי ...
למשל: מנהל עסקים, משפטים...

חוות דעת של סטודנטים על מוסדות לימוד

  • 3.9

    המכללה האקדמית אחוה 438 חוות דעת

  • 4.1

    מכון טכנולוגי חולון 584 חוות דעת

  • 4.0

    המרכז האקדמי לב 1,426 חוות דעת

עדכונים אחרונים באתר

חדשות ועדכונים

עכשיו בפורום

לכל הפורומים

מלגות חדשות

ימים פתוחים