רוצה פרטים על קורס ניהול ושיווק קמעונאי?

שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס ניהול עסק קמעונאי

מחפש/ת מידע על לימודים? קורס ניהול ושיווק קמעונאי? אנחנו רוצים לעזור לך!
 

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות. השוואת מחירים, מלגות, תנאי קבלה, מסלולים וכו'. רוצה לדעת מה טוב בשבילך? רוצה לקבל החלטה? אנחנו בקשר עם מאות מוסדות לימוד המציגים אלפי מסלולי לימוד שונים.

 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל93% מהגולשים.

 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:

אהבת? שתף ב:


קורס ניהול ושיווק קמעונאי

 

איך מתרחבים?

 

צרכנים חדשים מגיבים הרבה פחות טוב מקודמיהם לדפוסים המסורתיים של שיווק המוני וייצור עודף. איכות מוצר ושירות לקוחות יעיל וזריז מהווים גורמים חשובים יותר, המכריעים את הכף בהחלטות הקנייה. מעבר לכך, הצרכים האישיים של לקוחות מן הדור הישן השתנו, ויש צורך מחודש להגדיר מוקדי מכירה המיועדים לקהל זה.

 

עסקים קמעונאיים הם גופים של מכירה לציבור הרחב (בניגוד למכירה בכמויות גדולות לבתי עסק), כשהדוגמא המובהקת ביותר היא הסופרמרקט. מנהלי החנויות צריכים להיערך לשינויים בהרגלי הצריכה ולהתעדכן במודלים חדשניים בתחומי הניהול, השיווק והמכירה. עליהם להיות מתואמים עם טעמים עכשוויים, ולדעת להיעזר בכלים החיוניים לצמיחה בסביבה תחרותית דינמית. בשנים האחרונות נפתחו בישראל תכניות ובתי ספר במטרה לתת מענה לצורך של מנהלים ובעלי עסקים בידע אקדמי מוכח.

 

קהל יעד

 

קורס ניהול קמעונאי מתאים למנהלי חנויות וסניפי רשתות, למנהלי שיווק, לקניינים, לאחראי תפעול ולגורמים נוספים הקשורים או מתעתדים להשתלב במערך המכירות לצרכנים פרטיים.

 

תכניות הלימוד

 

בהכשרות השונות מכירים המשתתפים את המדדים אשר לפיהם נבחן טיב התפקוד של הארגון. הם מתמקצעים בניהול עובדים ולומדים כיצד להעלות את רמת המוטיבציה שלהם ולהגדיל את מידת הזדהותם עם מטרות העסק. היקף משמעותי של ייצור מעלה שאלות הנוגעות למלאי, עודפים ושיטות תמחור. דפוסים חדשים של הפצה, תחלופת סחורה בחנויות וקביעת מחירים, נלמדים על מנת להאיץ רווחיות, שבתורה תמשוך משקיעים.

 

היבט מרכזי בתכניות רבות הוא נושא התכנון של מרחב המכירה, הכולל חלוקה לאגפים, סידור נכון של מוצרים על המדף, קביעת נתיבי התנועה בחנות, עיצוב חלון הראווה וכדומה. בנוסף, ישנו עיסוק בשיטות מעקב ובדיקה המבוססות על טכנולוגיות מידע.

 

מתכונת הלימוד

 

היקף הקורסים בניהול ושיווק קמעונאי נע בין חמישה ל – 32 מפגשים, הנערכים אחת לשבוע. חלק מן המסלולים נערכים בשעות הבוקר, וחלקם בשעות אחר הצהריים והערב. במקרים מסוימים, תכנית הלימודים כוללת סיורים בשטח ועבודה על פרויקט גמר.

 

נושאי לימוד

 

  • מבצעים והנחות
  • תהליכי מיתוג
  • התנהגות צרכנים
  • ניהול קטגוריה
  • שיטת הייצור הרזה
  • דוחות ניהוליים
  • ניתוח מתחרים
  • יצירת מועדון לקוחות
  • סל קנייה ממוצע
  • ניהול שרשרת אספקה
  • מצוינות בשירות
  • אסטרטגיה מונעת ביקוש
  • מדדי ביצוע KPI
  • אספקה מבוססת משיכה
  • ניהול עובדים ותקשורת בארגון     
  • ועוד 

 

 

מוסדות הלימוד

 

  • איגוד השיווק הישראלי - המכללה לשיווק (תל אביב) – שם מציעים קורס של חמישה מפגשים, המועברים על ידי יועצת אסטרטגיה שיווקית. ההכשרה מקיפה את מערכות יחסי הגומלין של העסק עם הגורמים החיצוניים – ספקים, לקוחות קיימים וצרכנים פוטנציאליים, תוך הקניית כלים יעילים להגדלת ההכנסות ולבניית מותג מצליח.

 

  • A.B.S בית ספר למסחר ועסקים - קמעונאות יזמות וצרכנות (רמת גן) – במקום זה מתקיים קורס שיווק המיועד למרחב הקמעונאי, המקיף 240 שעות אקדמיות ב – 32 מפגשים. הכיתה מתכנסת אחת לשבוע בשעות אחר הצהריים. הסטודנטים מבצעים פרויקט גמר ומציגים אותו בפני הקבוצה והמרצים.

 

  • Store College – המכללה לקמעונאות (פתח תקווה) – מציעה מגוון קורסים וסדנאות בתחום בנושאים כגון: תכנון מבצעים, ניהול מחלקת שירות, ניהול אזור ברשת מזון, קידום מכירות, ניהול סופרמרקט, תכנון קטגוריות ועוד. היקף ההכשרות נע בין 50 ל – 80 שעות, והן בעלות פן יישומי.

 

  • Sinergia Retail – מרכז הידע בקמעונאות – מדובר בחברה המציעה שירותי ייעוץ וליווי לארגונים, ומקיימת קורסים וסדנאות הכוללים לימוד של גישות כאוקיינוס הכחול ו – NLSP. בראש החברה עומדים: מרצה ששימש בתפקידי שיווק בכירים בחברות קוקה קולה ושופרסל; מייסדת Store College שמאחוריה ניסיון של מעל 20 שנה בניהול כוח אדם ופיתוח תהליכים; יזמית ומנהלת בכירה, מומחית לניהול קשרי לקוחות וקידום מכירות.

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס ניהול ושיווק קמעונאי?

רוצה לדעת יותר על קורס ניהול ושיווק קמעונאי?

רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

רוצה לדעת יותר על קורס ניהול ושיווק קמעונאי? רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?
אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור

מוסדות לימוד קורס ניהול ושיווק קמעונאי

מעל 9 סטודנטים
המליצו והצביעו על קורס ניהול

חפשו חוות דעת על המסלול
ומוסד הלימודים שמעניין אתכם
למשל: אוניברסיטת חיפה, הבינתחומי ...
למשל: מנהל עסקים, משפטים...

חוות דעת של סטודנטים על מוסדות לימוד

  • 3.9

    המכללה האקדמית כנרת 184 חוות דעת

  • 4.0

    אוניברסיטת בר אילן 927 חוות דעת

  • 4.0

    אוניברסיטת בן-גוריון 1,074 חוות דעת

עדכונים אחרונים באתר

חדשות ועדכונים

עכשיו בפורום

מלגות חדשות

ימים פתוחים

חוות דעת של סטודנטים: קורס ניהול

התקבלו 9 דירוגים בציון ממוצע 3.9 מתוך 5


סטודנט? רוצה להצביע ולקבל מילגה? לחץ כאן

שירות אישי חינם!

נציגנו עומדים לשירותכם