רוצה פרטים על קורס ניהול משאבי אנוש לבכירים?

שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

לימודי ניהול משאבי אנוש לבכירים

מחפש/ת מידע על לימודים? קורס ניהול משאבי אנוש לבכירים? אנחנו רוצים לעזור לך!
 

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות. השוואת מחירים, מלגות, תנאי קבלה, מסלולים וכו'. רוצה לדעת מה טוב בשבילך? רוצה לקבל החלטה? אנחנו בקשר עם מאות מוסדות לימוד המציגים אלפי מסלולי לימוד שונים.

 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל94% מהגולשים.

 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס ניהול משאבי אנוש לבכירים

 

ניהול משאבי אנוש הינו ענף מתחום הניהול. נקודת ההנחה עליה מתבסס חקר משאבי האנוש היא שהעובדים בכל ארגון מהווים משאב כשאר המשאבים בארגון. על כן יש להשקיע ולטפח את המשאב האנושי בכדי שיממש את מירב הפוטנציאל המצוי בו עבור הארגון. מתפקידו של מנהל משאבי האנוש לזהות כוח אדם מוכשר שביכולתו לפעול במסגרת הארגונית, לשמור על נאמנותו ומחוייבותו לארגון, לתחזק ולטפח אותו.

 

תפקידי מנהל משאבי אנוש

 

ניהול משאבי אנוש בצורה יעילה משפיע על הצלחת פעילות הארגון כולו. התחרות המתגברת בכוחות השוק העלו את הצורך בניהול מקצועי של כוח אדם. מנהלים בכירים בתחום משאבי אנוש מתמודדים עם אתגרים רבים כגון פיטורים, קיצוצים בתקציבים ועוד. בתפקידם להבטיח שהשינויים התכופים בסביבה הארגונית לא יפגעו בתפקודם של העובדים ובהשגת המטרות הכלליות של הארגון.

 

מטרת הלימודים

 

מנהל משאבי אנוש בכיר מהווה שותף אסטרטגי פעיל והוא האחראי על האסטרטגיה הארגונית בכל הקשור לכח אדם. הלימודים בקורס מקנים את הכלים לזהות הזדמנויות בתוך הארגון ומחוצה לו תוך הקניית ידע נרחב בתיאוריות מודרניות בניהול משאבי אנוש. בנוסף, מקנה הקורס ידע מקצועי וכלים לניהול אפקטיבי ויעיל תוך פיתוח ראייה כוללת של התפקידים השונים בארגון והתאמתם לאסטרטגיית הארגון.

 

קהל יעד

 

הלימודים בקורס לניהול משאבי אנוש לבכירים מיועד לכל בעלי השכלה אקדמית (בוגרי תואר ראשון, שני או שלישי) העוסקים בתחום משאבי אנוש או המיועדים לעסוק במשרות בכירות בניהול משאבי אנוש.

 

תוכנית לימודים

 

תוכנית הלימודים לקורס ניהול משאבי אנוש לבכירים כוללת את הנושאים הבאים:

 

  • סביבת עבודה גלובלית ולוקלית
  • הגורמים החיצוניים השמפיעים על שוק העבודה
  • מיון והשמת עובדים
  • מתודולוגיות לראיונות עבודה ושילוב עובדים בארגון
  • מודלים חדשניים בניהול משאבי אנוש
  • הדרכות, פיתוח וטיפוח מנהלים ועובדים בארגון
  • צמצומים ופיטורים בשעת משבר בארגון
  • אספקטים משפטיים ופיננסיים באחריותו של מנהל משאבי האנוש הבכיר
  • פיתוח מיומנויות אישיות- ניהול נכון של זמן, ניהול פרויקטים, טיפול בקונפליקטים
  • טכניקות אימון המשמשות את מנהל משאבי האנוש בארגון
  • ועוד.


תנאי קבלה

 

  • תואר אקדמי
  • ניסיון בתחום משאבי אנוש
  • ראיון אישי

 

היכן לומדים?

 

  • הטכניון, היחידה ללימודי המשך ולימודי חוץ - קורס ניהול משאבי אנוש לבכירים של הטכניון מיועד לבעלי תואר אקדמי או הנדסאים מכל התחומים העוסקים או מיועדים לעבוד בתחום ניהול משאבי אנוש. משך הקורס הינו מאה וארבעים שעות אקדמיות במסגרת של עשרים ושמונה פגישות בנות חמש שעות כ"כל פגישה ומתקיימים פעם בשבוע בשעות אחה"צ בקמפוס היחידה בחיפה ובירושלים. בוגרים אשר יעמדו בכל דרישות הקורס זכאים לתעודת גמר מטעם מהטכניון - היחידה ללימודי המשך ולימודי חוץ.

 

  • המכללה להישגים בע"מ - במכללה קיים קורס לפיתוח משאבי האנוש בארגון ושיפורו. היקף הקורס הינו 100 שעות והוא פונה אל אקדמאים, מנהלים, בעלי תפקידים בתחום כח אדם ועוד.
     

אתם בוודאי שואלים את עצמכם היכן יש מוסדות לימודים נוספים, מהם תנאי הקבלה, האם יש יום פתוח בקרוב, כמה זה עולה ועוד. לנציגי השירות האישי שלנו יש תשובות לכל השאלות. כדאי לכם להתנסות חינם בשירות האישי שלנו, כך תוכלו לחסוך זמן, כאבי ראש וכסף.

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס ניהול משאבי אנוש לבכירים?

רוצה לדעת יותר על קורס ניהול משאבי אנוש לבכירים?

רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור

מוסדות לימוד קורס ניהול משאבי אנוש לבכירים

חוות דעת של סטודנטים: קורס ניהול

התקבלו 8 דירוגים בציון ממוצע 4.0 מתוך 5

טיפים ממומחים בנושא קורס ניהול

ד"ר תמי אמיר
למועמדים המתעניינים בתחומים חברתיים ומעוניינים לעבוד בארגונים, משאבי אנוש מהווה תחום מבוקש. כיום, יש הרבה תוכניות לימודים המקנות אפשרויות תעסוקה בתחום זה (לימודי עבודה, התנהגות ארגונית, מדעי ההתנהגות, ניהול כח אדם, פסיכולוגיה ארגונית ומשאבי אנוש) ובכולם ניתן להגיע לאותו תפקיד.
תחום משאבי האנוש, מתאים לאנשים שהיכולת המילולית שלהם טובה, הנוטים לתחומי עניין חברתיים ארגוניים עסקיים ואמנותיים ויש להם רצון להשתייך לארגון/חברה בסדר גודל בינוני ומעלה.
התפקידים בהם ניתן להשתלב הם תפקידי מיון, גיוס, אבחון, יעוץ, ליווי, הובלת שינויים בארגון, הפקת אירועי חברה ועוד.
בתחום זה, יכול כל העוסק בו להביא לידי ביטוי את נימתו האישית והאמנותית וליזום אירועים או תהליכים שמטרתם שיפור אוירת העבודה בארגון.
מקומות העבודה לאחר הלימודים מגוונים מאד וניתן להשתלב בכל ארגון בין אם בהייטק, בחינוך, במוסדות תרבות, מלונאות, משרדי ממשלה, ביטוח ועוד.
ד"ר תמי אמיר
מנהלת המדור לייעוץ לימודי באוניברסיטת ת"א
Whatsapp Whatsapp