רוצה פרטים על קורס ניהול הפרסום ופיתוח מותגים?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס ניהול הפרסום ופיתוח מותגים

רוצה לדעת על קורס ניהול הפרסום ופיתוח מותגים? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס ניהול הפרסום ופיתוח מותגים

 

עם התפתחות הטכנולוגיות והשינויים בהרגלי הצריכה, חלו שינויים מהותיים בדרך השיווק של מוצרים רבים. התחרותיות במשק, הובילה למצב שבו פרסום מוצר באמצעות הפונקציה שהוא משמש אינה מספיקה. פיתוח של מותג יוצר חוויה נוספת לרכישת המוצר, חווית הקנייה המלאה. שכן, כאשר אנו רוכשים מוצר של נייק, אנחנו לא רוכשים רק ביגוד ספורטיבי, אנו למעשה רוכשים חלום, של הצלחה, של בריאות, של איכות חיים ושל עשייה (Just do it!). אם כן, המיתוג של המוצר מהווה את התועלת הייחודית המסופקת בחוויה מוגדרת, חוויה שאותה לא מספק אף אחד מהמתחרים בתחום.

 

מטרת הקורס

 

מטרתו של הפרסום הוא להעלות מודעות, לשכנע, לחזק עמדות ולהניע לפעולה של רכישה. ארגונים רבים משקיעים משאבים מרובים בתחום השיווק והפרסום. עולם השיווק, הפרסום וקידום המכירות מגלגל מילארדים של דולרים בכל שנה. במקביל, הצרכנים הופכים בררנים יותר ויותר, התחרותיות גוברת ומלאכת הפרסום דורשת ידע מקצועי. הדרישה למנהלי פרסום ופיתוח מותגים בשוק הולכת וגוברת וארגונים רבים מתנים את הקבלה למשרות אלו בהכשרה פורמאלית וניסיון בתחום.

 

קיראו על: לימודי פרסום

 

המסלול לניהול הפרסום ופיתוח מותגים מעניק למשתתפים ידע נרחב בעולם הפרסום והשיווק תוך למידה של תיאוריות קלאסיות לצד תיאוריות עדכניות בעולם השיווק והתנהגות הצרכנים. במהלך הלימודים, המשתתפים ילמדו שיטות וגישות יצירתיות להתמודד עם השינויים הטכנולוגיים והמגמות המשתנות באופן תמידי בשוק. המשתתפים יוכלו ליישם את התכנים הנלמדים בקורס באמצעות יצירת קמפיין פרסומי למותג ייחודי תוך שימוש בכל הכלים שנרכשו במהלך הקורס.

 

קהל יעד

 

המסלול לניהול הפרסום ופיתוח מותגים מיועד לאנשי מקצוע מתחום התקשורת, סטודנטים לתקשורת או פשוט אנשים המעוניינים להרחיב את ידיעותיהם ומיומנותיהם בניהול הפרסום ופיתוח מותגים.

 

נושאי לימוד

 

להלן רשימה חלקית של הנושאים הנלמדים בקורס:

 

ניהול ופיתוח מותגים יסודות הקריאייטיב יסודות השיווק
טכניקות בדוברות יסודות הפרסום יחסי ציבור
עבודה מול מדיה הפקת אירועים הפקת מסיבות עיתונאים
יסודות הקופירייטינג יציקת קמפיינים ועוד...

 

היכן לומדים?

 

ביה"ס חשיפה של האוניברסיטה הפתוחה - בית הספר חשיפה מציע מסלול לימודים בניהול הפרסום ופיתוח מותגים. היקף תוכנית הלימודים הינה שנה הכוללת שני סימסטרים מלאים. הקורס מתקיים במתכונת של מפגשים דו שבועיים בשעות הערב. בוגרי המסלול אשר ימשיכו ללימודי תואר ראשון בתקשורת זכאים לעשר נקודות זכות בגין סיום הקורס.
 

אתם בוודאי שואלים את עצמכם היכן יש מוסדות לימודים נוספים, מהם תנאי הקבלה, האם יש יום פתוח בקרוב, כמה זה עולה ועוד. לנציגי השירות האישי שלנו יש תשובות לכל השאלות. כדאי לכם להתנסות חינם בשירות האישי שלנו, כך תוכלו לחסוך זמן, כאבי ראש וכסף.

 

לימודי המשך ואפשרויות תעסוקה

 

בוגרי מסלול הלימודים יכולים להשתלב במשרדי פרסום, במשרדי יחסי ציבור, בחברות שיווק ובחברות מיתוג. כמו כן יוכלו בוגרי הקורס לשלב מסלול זה עם לימודי תואר בתקשורת.

 

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס ניהול הפרסום ופיתוח מותגים?

רוצה לדעת יותר על קורס ניהול הפרסום ופיתוח מותגים?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור