קורסים בנטורופתיה ותזונה טבעית לציבור הדתי במכללת שֶלֶם

רוצה לדעת על לימודים בנושאי לימודים לדתיים? רוצה שנחזור אליך עם תשובות?

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על נטורופתיה לדתיים - מכללת שֶלֶם.

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


לימודי נטורופתיה לדתיים במכללת שֶלֶם

 

מתחזקים מהטבע

 

הטיפול הטבעי משלב בין הרגלי תזונה נכונה, שמירה על אורח חיים בריא ושינוי בדפוסי החשיבה והרגש. הנטורופת מעורר אצל מטופליו את כוחות הריפוי הטבעיים של הגוף ומסייע להם לשמור על הבריאות הפיזית והנפשית. כלי האבחון של איש מקצוע זה מגוונים; הוא יכול לאבחן באמצעות גלגל העין, כפות הרגליים, צבע העור ועוד. הטיפול מתבצע באמצעות מגע ועיסוי, תוספת של צמחי מרפא לתפריט, כלים ארומתרפיים, דמיון מודרך וכדומה.

 

מכללת שלם היא מכללה יהודית דתית בירושלים, המקפידה על הפרדה בכיתות הלימוד בין נשים לגברים ועל סגל מרצים שומרי מצוות. המכללה פועלת תחת פיקוח רבני, ומציעה מסלולי לימוד לדתיים גם בתחומי התזונה הטבעית והנטורופתיה, המתקיימים באווירה משפחתית וחמה.

 

מסלולי נטורופתיה ותזונה טבעית בשֶלֶם

 

המסלול הרב תחומי בנטורופתיה

 

תכנית הלימודים בנטורופתיה מתפרשת על פני ארבע שנים אקדמיות, והיא כוללת קורסי חובה ובחירה בהיקף של 4203 שעות אקדמיות. התחומים המרכזיים הנלמדים בתכנית הם: תזונה, אירידיולוגיה, תורת צמחי המרפא, רפלקסולוגיה ועיסוי הוליסטי, לצד נושאים מדעיים כפיזיולוגיה, אנטומיה ופתולוגיה. בנוסף, הסטודנטים משתתפים בקורסים ליזמות עסקית ולעזרה ראשונה. בוגרי המסלול יהיו זכאים לתעודת מרפא טבעי רב תחומי. התעודה מוכרת על ידי איגודים בארץ ובעולם.

 

לימודי ייעוץ נטורופתי

 

תפקידו של יועץ נטורופתי הוא להעניק למטופליו הכוונה וכלים טובים לניהול אורח חיים בריא ולחיזוק מערכות הריפוי של הגוף והנפש באמצעות חומרים טבעיים. המסלול במכללת שלם מתפרש על פני שלוש שנים, ונלמד בהיקף של 1320 שעות. במהלכו הסטודנטים מכירים את הטרמינולוגיה הרפואית ונחשפים אל עקרונות התזונה וצמחי המרפא.

 

תזונה טבעית

 

ההכשרה בתזונה טבעית מקנה למשתתפיה כלים לשמירה על הרגלים בריאים ולשיקום מערכות הגוף באמצעות כללי תזונה מיטיבים. במהלך הלימודים הסטודנטים נחשפים אל אבות המזון ואל הפעילות המטבולית, הם מכירים את צירופי המזון המומלצים ורוכשים כלים פרקטיים לבניית תפריט נכון ולארגון המטבח. בנוסף, המשתתפים לומדים להתאים למטופלים דיאטה לפי גיל, סוג דם ומצב בריאותי. המסלול מתפרש על פני שלוש שנים, והוא כולל 788 שעות אקדמיות.

 

לבוגרים תוענק תעודה המוכרת על ידי האגודה הישראלית לנטורופתיה, שיש לה גם הכרה בינלאומית בארצות הברית, בקנדה ובאירופה. הבוגרים יוכלו להשתלב בעבודה כתזונאים במוסדות רפואיים, קהילתיים וחינוכיים.

 

צמחי מרפא

 

בצמחים שונים המצויים בטבע קיימים חומרים פעילים המסייעים לריפוי ולחיזוק המערכות הגופניות. הלימודים במסלול לצמחי מרפא נמשכים כשנתיים, ונלמדים בהיקף של 720 שעות אקדמיות. במהלך ההכשרה במכללת שלם הסטודנטים משתתפים בקורסי מבוא בהרבולוגיה ובפיטותרפיה, הם מכירים את ההיסטוריה של השימוש בצמחי מרפא, נחשפים אל המבנה האנטומי של הצמח, עוסקים בבוטניקה אזורית ועולמית, ועוד.

 

סגל הוראה

 

במכללת שלם מלמדים מרצים המגיעים מן התחומים השונים של הרפואה המשלימה. ביניהם תוכלו לפגוש: מומחה בנטורופתיה, מורה לשיאצו וטווינה, רפלקסולוגית בכירה, מומחית בעיסוי רפואי, תזונאית MD, מומחה בדמיון מודרך ועוד.

 

תנאי קבלה

 

המועמדים למסלולי הלימוד השונים בנטורופתיה לדתיים במכללת שלם נדרשים להיות בעלי 12 שנות לימוד.

 



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: לימודי רפואה משלימה לדתיים במכללת שֶלֶם בירושלים

כלים שיעזרו לך לבחור