רוצה פרטים על משפטים, מנע"ס וחשבונאות?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

משפטים ומנהל עסקים עם התמחות בחשבונאות

רוצה לדעת על משפטים, מנע"ס וחשבונאות? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


משפטים ומנהל עסקים עם התמחות בחשבונאות

 

השילוב בין לימודי משפטים ומנהל עסקים הוא אחד מהשילובים המבוקשים והפופולאריים ביותר בקרב הסטודנטים בישראל, וכאשר מוסיפים לתואר זה גם התמחות בחשבונאות, על אחת כמה וכמה. כיום, כל מי שמחפש קריירה מוצלחת בעולם העיסקי או המשפטי, רצוי מאוד שלא יסתפק בלימודי משפטים, חשבונאות או לימודי מנהל עסקים בלבד, אלא שישלב בין 3 התחומים החשובים הללו.

 

לימודים לקראת תואר ראשון במשפטים ומנהל עסקים בהתמחות חשבונאות מעניקים השכלה בכל התחומים החשובים ביותר במשק. עורכי דין ורואי חשבון משתלבים במשרדי עורכי דין, במשרדי רואי חשבון, במשרדי ממשלה, בלשכות משפטיות, במשרדי מס ההכנסה, במשרדי מע"מ, בחברות מסחריות, בבנקים ועוד.

 

מטרת הלימודים

 

חשוב לזכור כי לימודי המשפטים ולימודי החשבונאות נחשבים ללימודים קשים כל אחד בנפרד, וכאשר הם נלמדים יחד במסלול משולב עם מנהל עסקים הם הופכים לאינטנסיבים במיוחד. אמנם הדרך להשגת הסמכה בראיית חשבון ומשפטים היא לא פשוטה, כאמור, אך שכרה בצידה. עורכי הדין וכמובן גם רואי החשבון בישראל ובעולם משפיעים כמעט על כל תחומי המשק ונמצאים בכל מקום – במגזר הפרטי בחברות ענק, בחברות בינוניות ובחברות קטנות, במגזר הציבורי במשרדי ממשלה, ועוד. אין ספק כי תואר זה מקנה לסטודנטים ידע נרחב, ומעניק להם יתרון גדול בשוק העבודה.

 

מה לומדים?

 

המסלול המשולב להכשרת עורכי דין ומנהלי עסקים, מעניק לסטודנטים הבנה נרחבת בתחומי המשפט המסחרי, המשפט העסקי והתאגידים. בנוסף לכך, לימודים אלה עונים על הצורך של אנשי המפתח והמנהלים בתעשייה להתמצא בנושאים חשבונאיים וכלכליים רבים, ולכן הם מציעים, בנוסף לתחומים המשפטיים והניהוליים, גם התמחות בחשבונאות, המספקת לסטודנטים כלים ומיומנויות במגוון ענפי המשק המסחרי, הפוליטי והתעשייתי.

 

לימודי מנהל עסקים וחשבונאות מקנים לסטודנטים ידע בראיית חשבון ומיסים, לצד ידע וכלים ניהוליים נרחבים, ולימודי המשפטים מעניקים לסטודנטים ידע בתחומי משפט עסקי, תאגידים, וחוזים, ומתמקדים בפיתוח מיומנויות ניסוח, ניתוח והבנה המתבקשים מכל מנהל ועורך דין בכיר.

 

בוגרי המסלול יקבלו תואר ראשון במשפטים ומנהל עסקים בהתמחות חשבונאות ובהמשך הם יוכלו להתחיל את תקופת התמחות במשרדי עורכי דין במטרה לקבל הסמכה בעריכת דין מטעם הלשכה. יש לציין כי, לימודי מנהל עסקים וחשבונאות מוכרים על ידי מועצת רואי החשבון, ומזכים את בוגרי המסלול בהסמכה נוספת מטעמה.

 

נושאי הלימוד:

 

במהלך הלימודים לקראת תואר ראשון במסלול זה לומדים הסטודנטים מגוון רחב של נושאים וקורסים בתחומים שונים.

 

  • חשבונאות - בין הקורסים בתחום החשבונאות ניתן לציין את הנושאים הבאים: דיני תאגידים, חשבונאות פיננסית, ביקורות, חשבונאות ניהולית, מאזנים מאוחדים, מיסים, מימון, שיווק, ניתוח דוחות כספיים, דוח רווח והפסד, פיננסית, ביקורת, חשבונאות ניהולית, תמחיר ומסים, ניתוח דו"חות כספיים, ביקורת מערכות מידע ממוחשבות וענפים מיוחדים כמו שוק ההון, ביטוח, בנקאות, חוק ני"ע ותקנותיו, ניהול ובחירת תיקי השקעות מיסוי תאגידים, דיני ניירות ערך ועוד.

 

  • מנהל עסקים - בתחום זה נלמדים בין היתר הקורסים הבאים: מתמטיקה, פרסום, תרבות ארגונית, כלכלה, שיטות מחקר, סטטיסטיקה, מערכת הבנקאות, מונופולים וכיוצא בזה.

 

  • משפטים - בתחום זה לומדים הסטודנטים, בין היתר, את הקורסים הבאים: דיני מסחר, דיני מיסים, דיני עבודה, דיני ניירות ערך, דיני חברות, מסחר אלקטרוני, דיני חוזים, דיני נזיקין, דיני תאגידים, משפט מינהלי ועוד.

 

היכן לומדים?

 

ברוב הפקולטות למשפטים באוניברסיטאות (תל אביב, ירושלים, האוניברסיטה הפתוחה ועוד) ניתן ללמוד במסלול דו חוגי של משפטים ומנהל עסקים או משפטים וחשבונאות וכך גם במספר במכללות ברחבי הארץ. המסלול של לימודי משפטים ומנהל עסקים עם התמחות בחשבונאות הוא ייחודי למדי וניתן למצוא אותו במסלול האקדמי, מכללת רמת גן ועוד.

 

אתם בוודאי שואלים את עצמכם היכן יש מוסדות לימודים נוספים, מהם תנאי הקבלה, האם יש יום פתוח בקרוב, כמה זה עולה ועוד. לנציגי השירות האישי שלנו יש תשובות לכל השאלות. כדאי לכם להתנסות חינם בשירות האישי שלנו, כך תוכלו לחסוך זמן, כאבי ראש וכסף.

 

השתלבות בתעשייה לאחר הלימודים

 

בוגרי תואר ראשון במסלול זה יוכלו להשתלב (במידה ויעברו את בחינות הלשכה) כעורכי דין או כיועצים משפטיים במשרדים פרטיים, משרדי ממשלה וחברות פרטיות או ציבוריות. הבוגרים שיחפצו בקריירה עיסקית יוכלו להשתלב כאנשי ניהול, שיווק ותפעול בחברות פרטיות, חברות ציבוריות, חברות העוסקות בשיווק ועוד.

 

בוגרים המעוניינים להשתלב כרואי חשבון יוכלו, לאחר שיעברו את בחינות המועצה, להשתלב במשרות מפתח במגזר הפרטי והציבורי כרואי חשבון, חשבים, מנהלי כספים, מבקרים פנימיים או חיצוניים, יועצים כלכליים, יועצי מס ועוד.

 

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על משפטים, מנע"ס וחשבונאות?

רוצה לדעת יותר על משפטים, מנע"ס וחשבונאות?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד משפטים, מנע"ס וחשבונאות
שאלות הגולשים בנושא
תואר משולב במשפטים ומנהל עסקים 2012
תואר במשפטים או חשבונאות - מה כדאי ללמוד?
לימודי משפטים וחשבונאות
תואר ראשון במשפטים לבוגרי כלכלה וניהול
לימודי משפטים/הנדסת תעשיה וניהול באוניברסיטה
התלבטות רפואת שיניים - משפטים וחשבונאות
לימודי משפטים וחשבונאות במרכז