רוצה פרטים על משפטים ומנהל עסקים?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

מנהל עסקים ומשפטים לתואר ראשון

רוצה לדעת על משפטים ומנהל עסקים? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


מנהל עסקים ומשפטים לתואר ראשון

המעוניינים בקריירה המשלבת בין עשייה משפטית לניהול עסקי יכולים לקבל כלים לכך בלימודי מנהל עסקים ומשפטים. מסלול משולב זה מאפשר להכיר מקרוב את שני התחומים ולקבל יתרון בהשתלבות במשרדי עורכי דין וחברות פרטיות וציבוריות.

 

הביקוש למסלול זה גבוה למדי וכיום ניתן ללמוד אותו באוניברסיטאות ומכללות שונות בפריסה ארצית. המסלול מתקיים בדרך כלל במתכונת דו חוגית, במקרים מסוימים הוא נלמד כתואר כפול שבסיומו מקבלים תואר ראשון בכל אחד משני המקצועות.
 

מגמת ההצפה בלימודי המשפטים עשויה להקשות על השתלבות הבוגרים בשוק העבודה, לכן יש יתרון להרחבת ההשכלה לתחום נוסף. בוגרי הלימודים הדו חוגיים יכולים לפתוח אפשרויות תעסוקה נוספות ולזכות ביתרון מול מתחרים.  התואר מספק יתרון תחרותי לעורכי דין במגזר העיסקי, בעלי הכרות עם התחום הפיננסי, וכן יתרון למנהלים ויזמים אשר מלבד כישוריהם העיסקיים מפגינים הבנה משפטית ומסוגלים לנסח ולנתח חוזים ולנהל משא ומתן ביעילות.

 

מה לומדים?

 

במסלול זה רוכשים הסטודנטים ידע במושגים ותיאורטיות הנוגעות לעולם העסקי ולחקיקה. הם מפתחים מיומנויות פרקטיות להתמודדות עם אתגרים בשוק העבודה ולניתוח בעיות ארגוניות. התכנית כוללת לימודי תשתית, קורסי בחירה וכן שילוב של התנסות מעשית.

 

לימודי מנהל עסקים עוסקים בגישות ניהול שונות של ארגונים, במטרה להגדיל את רווחיהם. תוכניות הלימוד במסלול זה מקנות לסטודנטים ידע כללי רחב במגוון תחומים: מימון, שיווק, פרסום, כלכלה, חשבונאות, משאבי אנוש, מערכות מידע ועוד. המגוון הרב של הנושאים הנלמדים בתואר הוא אחד היתרונות הגדולים ביותר של תחום לימודים זה.

 

נושאי הלימוד הם רבים ומגוונים וכוללים בין היתר קורסים בשיווק, קורסים בכלכלה קורסים בניהול ועוד. בין הנושאים המרכזיים נכללים מימון, חשבונאות פיננסית, ניתוח דוחות כספיים של פירמה, שוק ההון, מערכת הבנקאות, מונופולים ועוד.

 

לימודי משפטים משלבים הקניית ידע תיאורטי ומעשי בחקיקה ופסיקה, עקרונות יסוד של שיטות משפטיות שונות ומחקר אקדמי בנושאים חברתיים רלוונטיים. במהלך הלימודים עוסקים בתחומים שונים כגון חוזים, נזיקין, קניין רוחני, דיני הייטק וטכנולוגיה ועוד.

המעוניינים לעסוק בעריכת דין נדרשים לעבור התמחות של שנה ולאחר מכן את מבחני לשכת עורכי הדין.

 

הסטודנטים לומדים קורסים העוסקים בנקודות ההשקה שבין שני ענפי הידע. הם מתוודעים לסוגיות מרכזיות בדיני מיסים ומסחר, בדיני עבודה וזכויות עובדים, בהיבטים במסחר אלקטרוני, בשוק ההון וניירות ערך ועוד. נלמדים גם יסודות בתחום החוזים.

 

כמה זמן לומדים?

 

אורך הלימודים הוא לרוב כארבע שנים. הם מתקיימים במרבית המקרים במתכונת יום שבה לומדים מספר ימי לימוד מלאים בשבוע, משעות הבוקר ועד אחר הצהריים.

 

בתואר משולבים קורסים עיוניים יחד עם סדנאות וקורסים מעשיים שבהם ניתן לתרגל בפועל מיומנויות מקצועיות חשובות. הסטודנטים יכולים לקחת חלק בקליניקות משפטיות ובהן להתנסות הלכה למעשה באתגרים שעמן מתמודדים עורכי דין, בדגש על עשייה חברתית.

 

כמו כן, בחלק מן המוסדות מציעים לסטודנטים לבחור מסלול התמחות שבו הם יכולים לרכוש כלים פרקטיים הרלוונטיים למנהלים, כגון כישורי יזמות, מיומנויות שיווק ומימון, מקרקעין ונדל"ן ועוד. התמחויות אלה כוללות לרוב סדנאות, פרויקטים והתנסות בשטח.

 

  

היכן לומדים?

 

  • אוניברסיטת רייכמן (הבינתחומי הרצליה): באוניברסיטת רייכמן ניתן ללמוד שני תחומים אלה במסגרת תואר כפול שהיקפו 4 שנים. ניתן לבחור מסלולים במימון, שיווק ויזמות, מקרקעין ועוד.

 

  • המסלול האקדמי המכללה למינהל (ראשון לציון): במסלול האקדמי ניתן למצוא מסלול ישיר לתואר שני במנהל עסקים. אפשרויות נוספות כוללות שילוב עם חשבונאות או תואר כפול עם כלכלה.

 

  • המרכז האקדמי למשפט ולעסקים (רמת גן): במוסד הלימוד מוצע תואר כפול בשני תחומים אלה. ניתן ללמוד גם מסלולים נוספים לתואר ראשון כגון חשבונאות, פסיכולוגיה או מדעי המחשב.
     

אתם בוודאי שואלים את עצמכם היכן יש מוסדות נוספים, מהם תנאי הקבלה, האם יש יום פתוח בקרוב, כמה זה עולה ועוד. לנציגי השירות האישי שלנו יש תשובות לכל השאלות. כדאי לכם להתנסות חינם בשירות האישי שלנו, כך תוכלו לחסוך זמן, כאבי ראש וכסף.

 

 

מהם תנאי הקבלה?


מכיוון שמדובר במסלול דו חוגי, על המועמדים לעמוד בדרישות הסף של שני החוגים. הקבלה מתבססת על שקלול של הציונים בפסיכומטרי וממוצע הבגרויות. גובה ציון ההתאמה משתנה ממוסד למוסד. יש צורך גם בציון גבוה בבגרות במתמטיקה ובאנגלית. במקרים מסוימים, מועמדים שלהם ממוצע גבוה בבגרות יכולים לנסות להתקבל גם ללא פסיכומטרי.

 

מהן אפשרויות התעסוקה?

 

בוגרי התואר יוכלו להשתלב (במידה ויעברו את בחינות הלשכה) כעורכי דין או כיועצים משפטיים במשרדים פרטיים, משרדי ממשלה וחברות פרטיות או ציבוריות. הבוגרים שיחפצו בקריירה עיסקית יוכלו להשתלב כאנשי ניהול, שיווק ותפעול בחברות פרטיות, חברות ציבוריות, חברות העוסקות בשיווק ועוד.

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על משפטים ומנהל עסקים?

רוצה לדעת יותר על משפטים ומנהל עסקים?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד משפטים ומנהל עסקים
שאלות הגולשים בנושא
תואר שני במשפטים או במנהל עסקים?
תנאי קבלה למשפטים ומנהל עסקים במרכז האקדמי למשפט ועסקים
לימודי חשבונאות או מנהל עסקים ומשפטים - מה כדאי?
מה ללמוד - מנהל עסקים, משפטים, גם וגם?
מנהל עסקים בשילוב משפטים
הבחירה בין מנהל עסקים למשפטים
משפטים, מנהל עסקים או שילוב של השניים?