לימודי מרקום בהמי"ל - המרכז הישראלי לניהול

רוצה לדעת על לימודים בנושאי שיווק?

 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

 

הגעת לדף עם מידע על מרקום - המי"ל.

המידע באתר הועיל ל94% מהגולשים.

 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:

אהבת? שתף ב:


קורס מרקום במרכז הישראלי לניהול

 

המ(ר)קום שלך בסטארט אפ

 

מרקום, בשמו העברי – תקשורת שיווקית, הוא ענף העוסק בדרכים שונות ליצירת עניין אצל לקוחות במוצרים או בשירותים מסוימים. דרכים אלו כוללות – התקשרות ישירה ללקוחות בדואר אלקטרוני או בטלפון, ולחילופין, פרסום באינטרנט, בעיתון, בטלוויזיה או ברדיו. בארגונים מסוימים קיימים אגפי מרקום, העובדים מול צוות התפעול והפיתוח, צוות המכירה, מחלקת שירות הלקוחות וההנהלה.

 

אנשי אגפים אלה אחראיים על בחירת ויישום הכלים והאמצעים היעילים ביותר לקידום תהליכי השיווק והמכירה של החברה, ומהווים חלק מהותי בשגשוגה ובהצלחתה. הם עסוקים, בין השאר, בארגון אירועי קידום, בבניית מצגות שיווקיות, בעיצוב תערוכות חשיפה, בהפקת סרטוני תדמית ועוד. לאלה יש אף חשיבות בהעברת היעדים, המטרות והעקרונות של הארגון לעובדים בו.

 

 

קורס מרקום בהמי"ל - המרכז הישראלי לניהול, מקנה למשתתפים בו ידע תיאורטי וכלים יישומיים לניהול יעיל ונכון של מערך זה בארגון, וכן מציע לבוגרי הקורס את האפשרות להשתלב בסטאז' בחברות שונות.

 

תכנית הלימודים

 

במסגרת תכנית הלימודים הסטודנטים נחשפים לתפקידיהם השונים של אנשי המרקום ומבינים את האחריות העצומה והמשקל החשוב של עבודתם. הם לומדים כיצד מתכננים תקציב בהתאם לאסטרטגיית החברה, איך מנהלים משא ומתן עם גורמים חיצוניים כמו ספקים, יחצנים ונותני שירות, ועם גורמים פנימיים בתוך החברה, כמו עובדים ומנהלים. הסטודנטים מכירים את אפשרויות הקידום באמצעי המדיה השונים ומתנסים בכתיבה שיווקית ובהכנת פרזנטציות, וגם מקבלים טיפים טובים למציאת עבודה בתחום.

 

מתכונת הלימוד

 

קורס מרקום נלמד בהיקף של 65 שעות אקדמיות, הנפרשות על פני 13 מפגשים חד שבועיים במתכונת ערב. במהלך הקורס הסטודנטים מבקרים בחברות המתמחות בבניית תערוכות ובעיצוב ביתנים, ונפגשים עם מומחים בתחומי שיווק מגוונים ועם מנהלי מרקום.

 

נושאי לימוד

 

  • הפצת ידיעה עיתונאית
  • קידום אתרים
  • ניהול תערוכות וקמפיינים
  • השקת מוצרים
  • יתרונות הכתיבה השיווקית
  • ניהול משא ומתן
  • יצירת בריף לספקי שירות
  • ביקורת תקציבית
  • גיבוש אסטרטגיות החברה
  • כתיבת הצעות מחיר
  • עבודה מול ספקים חיצוניים
  • ניהול אתרי אינטרנט
  • עבודה מול אנשי יחסי ציבור
  • הכנת טיוטת תקציב
  • הבדלים בין מיצוב ובין מיתוג
  • עריכת מצגת עסקית אפקטיבית
  • ועוד
  • בניית סרטי תדמית לקידום מכירות      
 

 

סגל המרצים

 

בקורס מרקום בהמי"ל מלמדת בעלת פורטל תקשורת שיווקית שעוסקת בתחום למעלה מעשור בתפקידי ניהול בחברות תוכנה, אלקטרוניקה והייטק. במסגרת תפקידיה הרבים הייתה אחראית על תקציב, על קביעת אסטרטגיה שיווקית, על מיתוג חברות, ניהול קמפיינים, ארגון כנסים ותערוכות בינלאומיות, הקמת אתרי אינטרנט ועוד. מרצים נוספים בקורס הם מומחים מתחומי שיווק שונים, כמו מיצוב ומיתוג, יחסי ציבור, קידום באינטרנט, ארגון תערוכות והפקת סרטי תדמית.

 

 

קהל יעד

 

הקורס מיועד לאנשי שיווק, לתקציבאים ולמנהלי חברות, שרוצים לדעת כיצד להרחיב עסקים ולהגדיל מכירות. הקורס מתאים גם לאנשים שסיימו את לימודי השיווק והתקשורת באוניברסיטה או במכללה, ורוצים להתמחות בענף ההייטק ובתחום ניהול אגפי שיווק.

 



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.

מעל 28,701 סטודנטים
המליצו והצביעו על מוסדות לימוד

חפשו חוות דעת על המסלול
ומוסד הלימודים שמעניין אתכם
למשל: אוניברסיטת חיפה, הבינתחומי ...
למשל: מנהל עסקים, משפטים...

חוות דעת של סטודנטים על מוסדות לימוד

  • 4.0

    אוניברסיטת אריאל 1,218 חוות דעת

  • 4.1

    המכללה האקדמית ספיר 682 חוות דעת

  • 4.1

    האקדמיה בבצלאל 983 חוות דעת

עדכונים אחרונים באתר

חדשות ועדכונים

עכשיו בפורום

לכל הפורומים

מלגות חדשות

ימים פתוחים

סקר גולשים

פעילות גופנית בזמן הלימודים -

ענה על השאלה

פעילות גופנית בזמן הלימודים -

  • 0 %

    לא מוותר על זה, עוזר לי להתפקס

  • 0 %

    מדי פעם, כשיש לי שעה פנויה

  • 0 %

    הלוואי אבל ממש אין לי זמן