ללמוד במרכז ללימודים אקדמיים
שם מלא
אימייל
טלפון
אני מסכים לתנאי השימוש ומדיניות האתר
לימודים > פסיכולוגיה > המרכז ללימודים אקדמיים - פסיכולוגיה ומשאבי אנוש

לימודי פסיכולוגיה ומשאבי אנוש דו חוגי במרכז ללימודים אקדמיים

שירות אישי - המרכז ללימודים אקדמיים

מלא/י את פרטייך ונציג שירות יחזור אליך בהקדם

טלפון אימייל שם מלא
אני מסכים לתנאי השימוש ומדיניות פרטיות

לימודי פסיכולוגיה וניהול משאבי אנוש במרכז ללימודים אקדמיים


למען העובדים


הפסיכולוגיה חוקרת את התנהגות האדם ולה תחומי עיסוק רבים, ביניהם פסיכולוגיה חינוכית, פסיכולוגיה שיקומית, פסיכולוגיה קלינית ועוד. תחום נוסף הוא הפסיכולוגיה הארגונית, שמתמקד ביחסים ובקשרים החברתיים שבין עובדי ארגונים. מבין הנושאים העיקריים של תחום זה ישנה מוטיבציה, מיון עובדים וקבלתם לעבודה, ביצוע הערכות ויעוץ ארגוני.


אופי וטיב האינטראקציות שבין האדם לסביבתו משפיעים באופן ניכר על מצבו הנפשי ובהתאם לכך גם משפיעים על תפקודו. לכן, בשנים האחרונות חברות וארגונים רבים שמים דגש רב על תחום ניהול משאבי האנוש. על מנהלי משאבי אנוש לפקח ולבקר על עבודתם של חברי הארגון וכן לדאוג לרווחתם, תוך ייעול שיטות העבודה למען הצלחת הארגון.


המרכז ללימודים אקדמיים מציע תואר ראשון B.A דו חוגי בפסיכולוגיה וניהול משאבי אנוש. שילוב שני תחומים אלה מאפשר למעוניינים לעסוק בניהול כוח אדם התמחות מקצועית והבנה מעמיקה בהתנהגות עובדים בארגון. כמו כן, המסלול למתאים למועמדים שחפצים בתפקיד שמשלב בין מקצועות הטיפול ועולם העסקים.


תכנית הלימודים


לימודי פסיכולוגיה וניהול משאבי אנוש מאפשרים לסטודנטים להתמחות בהיבטים שונים של התפתחות האדם והתנהגותו במרחב התעסוקתי. הם לומדים בהרחבה את מקצועות הפסיכולוגיה, לרבות פסיכולוגיה התפתחותית ופסיכופתולוגיה. בנוסף, הם בוחנים את הדרכים הקיימות לניהול משאבי אנוש, כולל השמת עובדים, הערכת ביצועיהם ודאגה לרווחתם.


מתכונת הלימוד


הלימודים נמשכים כשלוש שנים. הסטודנטים יכולים לבחור מבין שני מסלולים. האחד הוא מסלול שבו השיעורים מתקיימים 3 פעמים בשבוע, בשעות הבוקר. המסלול השני מתקיים פעמיים בשבוע, יום אחד בשעות הערב וימי שישי בבוקר. במהלכם, מתקיימת למידה תיאורטית במקביל לתרגול מעשי בשטח.


נושאי הלימוד

 

  • יחסי עבודה
  • ייעוץ ארגוני
  • תאוריות באישיות
  • מבוא לפסיכולוגיה
  • פסיכולוגיה ניסויית
  • מבוא לסטטיסטיקה
  • גיוס והשמת עובדים
  • מבוא לשיטות מחקר
  • ניהול רווחת העובדים    
  • ועוד


סגל הוראה


דקאן הפקולטה לפסיכולוגיה הוא פסיכולוג חינוכי קליני. כמו כן, הוא כיהן בתור ראש החוג לפסיכולוגיה והיה הפסיכולוג הראשי במשרד החינוך.


על מוסד הלימוד


למעוניינים ללמוד כל תחום בנפרד, המרכז ללימודים אקדמיים מקיים מסלולים ללימודי תואר ראשון B.A בפסיכולוגיה ותואר ראשון B.A בניהול משאבי אנוש.


תנאי קבלה


לתכנית הדו חוגית בפסיכולוגיה וניהול משאבי אנוש מתקבלים מועמדים בעלי ציון התאמה של 481 לפחות. נרשמים שהם מעל לגיל 30 ואינם עומדים בדרישות, מחויבים להשתתף במכינת 30+.

 


תעודה


סטודנטים שעומדים בחובות האקדמיות שלהם זכאים לתואר ראשון B.A בפסיכולוגיה ומשאבי אנוש.


אפשרויות עבודה


בוגרי המסלול יכולים להשתלב בתחומי עבודה מגוונים כמו ייעוץ ארגוני, משאבי אנוש, שיווק ומכירות. כמו כן, יכולים הם לבחור להמשיך ללימודים מתקדמים לתואר שני בפסיכולוגיה, חינוך, משאבי אנוש, יעוץ ארגוני ועוד.



עוד מסלולי לימוד - המרכז ללימודים אקדמיים :



 

חוות דעת של סטודנטים: המרכז ללימודים אקדמיים - פסיכולוגיה ומשאבי אנוש (8 חוות דעת)
התקבלו 8 דירוגים בציון ממוצע: 4.0 מתוך 5    
סטודנט? רוצה להצביע ולקבל מילגה? לחץ כאן לכל חוות הדעת
, המרכז ללימודים אקדמיים - פסיכולוגיה ומשאבי אנוש, 15/10/2017

דירוג: 3/5 
ירדן, המרכז ללימודים אקדמיים - פסיכולוגיה ומשאבי אנוש
מה אתה אוהב/לא אוהב במוסד הלימודים?
קשה מאוד עם העומס של ארבע קורסים בסיסמסטר.
מאוד בעייתי לשלב משרה מלאה (אשת קבע) עם הלימודים מכיוון שמותר להחסיר אך ורק 20% מקורס ודבר זה בעייתי מאוד ומתנגש עם תרגילים בצבא.
אני מאוד אוהבת שעם כל זה שזה לימודי ערב יש לנו חבורה בלימודים ואנחנו לומדים יחד בספריה וכך יש הפרייה הדדית, אני מאוד אוהבת מרצים ספציפים שתמיד שם בשביל הסטודנט.

על הקמפוס
מל"א מאפשר לאנשים שעובדים במשרה מלאה לבצע תואר ראשון תוך שלוש שנים למרות שזה מאוד קשה.
אני אוהבת שהלימודים קרובים לעיר המגורים שלי ומאפשרים לי לא להוציא כסף על שכר דירה ועדיין לגור אצל ההורים, בקמפוס יש מנהל סטודנטים שפתוח גם בשעות הערב בשבלינו שלומדים בערב.
, המרכז ללימודים אקדמיים - פסיכולוגיה ומשאבי אנוש, 24/08/2017

דירוג: 3/5 
מה אתה אוהב/לא אוהב במוסד הלימודים?
אני אוהבת את המרצים והסטודנטים שלומדים איתי, אך כל הזמן מנסים לקשות על הסטודנטים

על הקמפוס
מנהל הסטודנטים עובד בצורה לא תקינה,אין מענה טלפוני וזה יוצר בעיה גדולה

    עוד חוות דעת

מה חושבים הסטודנטים על מוסד הלימודים
  • באיזו מידה היה קשה להתקבל ללימודים?
    (מ: 1- קל מאד, עד: 5 - קשה מאד) 
    12%
     
    1
    38%
     
    2
    25%
     
    3
    25%
     
    4
  • דרג את מידת שביעות רצונך ממוסד הלימודים והמסלול
    (מ:1 - שביעות רצון נמוכה, עד: 5 - שביעות רצון גבוהה) 
    38%
     
    3
    25%
     
    4
    38%
     
    5
  • באיזו מידה עמד מוסד הלימודים במה שהבטיח לנרשמים?
    (מ: 1 - לא עמד בכלל, עד 5 - עמד בהכל) 
    12%
     
    2
    12%
     
    3
    75%
     
    4
  • באיזו מידה היית ממליצ/ה לחבריך ללמוד במוסד לימודים זה?
    (מ: 1 - בשום אופן לא ממליצ/ה, עד 5 - ממליצ/ה לכולם) 
    25%
     
    3
    25%
     
    4
    50%
     
    5
  • האם היית ממשיך/ה ללימודי המשך באותו מוסד לימודים?
     
    50%
     
    כן
    12%
     
    לא
    38%
     
    אולי
  • באיזו מידה את/ה מרוצה מהקפיטריה בקמפוס?
    (מ: 1 - בכלל לא מרוצה, עד 5 - מאד מרוצה) 
    62%
     
    1
    12%
     
    4
    25%
     
    5
  • באיזו מידה את/ה מרוצה מדרכי ההגעה/ מקומות חניה?
    (מ: 1 - לא מרוצה בכלל, עד 5 - מרוצה מאד)  
    50%
     
    1
    25%
     
    3
    12%
     
    4
    12%
     
    5
  • באיזו מידה את/ה מרוצה משירותי המזכירות של מוסד הלימודים?
    (מ: 1 - כלל לא מרוצה, עד 5 - מרוצה מאד)  
    12%
     
    1
    12%
     
    2
    25%
     
    3
    25%
     
    4
    25%
     
    5

עוד דברים שהסטודנטים מספרים על המרכז ללימודים אקדמיים
  • באיזו מידה מעבירים המרצים את החומר בצורה מעניינת ומובנת?
  • עד כמה נותנים המרצים יחס אישי לתלמידים?
  • באיזו מידה תכנית הלימודים מקנה כלים מעשיים לעיסוק במקצוע?
  • עד כמה חברותיים הסטודנטים במסלול הלימודים?
  • במידה והנך עובד/ת, האם תחום התעסוקה שלך
    קשור לתחום הלימודים שלך?
  • האם לדעתך ניתן לשלב לימודים ועבודה במשרה מלאה
    במסלול בו הינך לומד?










פורום לימודים  |  ימים פתוחים  |  תנאי קבלה  |  תנאי שימוש  |  מפת האתר  |  מגזין לימודים  |  צור קשר  |  English