המרכז הבינתחומי הרצליה
שם מלא
אימייל
טלפון
אני מסכים לתנאי השימוש ומדיניות האתר
לימודים > מנהל עסקים > מנהל עסקים ושיווק - המרכז הבינתחומי הרצליה

תואר במנהל עסקים התמחות בשיווק במרכז הבינתחומי הרצליה

שירות אישי - המרכז הבינתחומי הרצליה

מלא/י את פרטייך ונציג שירות יחזור אליך בהקדם

טלפון אימייל שם מלא
אני מסכים לתנאי השימוש ומדיניות פרטיות

לימודי מנהל עסקים עם התמחות שיווק ויזמות במרכז הבינתחומי הרצליה

 

מנהל עסקים ושיווק הם שני תחומים המשתלבים אחד בשני כמעט ללא יכולת הפרדה. השיווק בשנים האחרונות הפך לגורם המשפיע ביותר בעולם העסקים, במיוחד לאחר כניסתם של הטלפונים החכמים והרשתות החברתיות. בכל פינה במכשירים הטכנולוגיים שלנו צצות פרסומות למוצרים, הזמנות למכירות מיוחדות ולאירועי השקה, הצעות למתן שירותים לייעוץ, לעיצוב ואסתטיקה, ועוד.

 

במרכז הבינתחומי הרצליה ניתן ללמוד בתכנית לימודי מנהל עסקים בהתמחות שיווק ויזמות. התמחות זו משלבת קורסי שיווק מתקדים במסגרת לימודי מנהל עסקים. תכנית זו מעניקה לתלמידיה כלים מעמיקים וידע נרחב לגבי שלל פעילויות שיווקיות. במהלכה, הם מבינים את השיווק המודרני על פניו השונים, כגון שיווק אינטגרטיבי, אינטראקטיבי וממוקד. בפני הבוגרים נפתחות מגוון אפשרויות תעסוקה בחברות ובארגונים, הם יכולים לשמש מנהלי תקשורת שיווקית, מנהלי שיווק, מנהלי מותגים ומוצרים וכן לשמש פלנרים, תקציבאים ואנליסטים במשרדי יחסי ציבור ופרסום.

 

תכנית הלימודים

 

בתכנית ההתמחות בתחום השיווק הסטודנטים לומדים על ההיבטים הקלאסיים של השיווק וגם בוחנים סוגיות מגוונות נוספות. הם לומדים על שיווק במדיה חדשים ומעמיקים ברוח החדשה של היצירתיות והחדשנות בתחום הפרסום דרך מכשירים ניידים, אינטרנט וטלוויזיה אינטראקטיבית. כמו כן, הם דנים בטכניקות שיווק במזרח הרחוק ומבינים מודלים ותיאוריות לגבי הפעילות המסחרית בסין. נוסף על כך, הם בוחנים היבטים פסיכולוגיים של תחום המיתוג, בוחנים את שלבי המיתוג ולומדים לבדל מותגים ולנסח הבטחות ייחודיות.

 

התמחות משנה בתקשורת שיווקית

 

ההתמחות בתקשורת שיווקית מאפשרת לסטודנטים מצטיינים להרחיב את הידע שברשותם על עולם הפרסום. התמחות זו נפתחת בפני הסטודנטים המצטיינים ללימודי מנהל עסקים (או ללימודי משפט ועסקים) בשנת הלימודים האחרונה. היא מיועדת למי שמייעדים עצמם להשתלב במשרדי פרסום, מדיה, יחסי ציבור וקידום מכירות. במסגרת ההתמחות נפגשים עם בכירים בתעשייה וגם מתנסים בביצוע ובתכנון של שלל קמפיינים. יש לציין כי ההתמחות לא מצריכה תוספת שעות מעל למכסה הרגילה לתואר, הקורסים בה נלמדים במסגרת מניין שעות הבחירה בתחום השיווק.

 

מבנה הלימודים

 

משך הלימודים לתואר ראשון הוא שלוש שנים אקדמיות. במסגרת ההתמחות הסטודנטים משלבים בין הרצאות תיאוריות המציגות מחקרים עדכניים לבין ניתוח אירועים, השתתפות בהרצאות אורח וביצוע פרויקטים יישומיים בשיתוף עם חברות במשק. כמו כן, ההתמחות כוללת סדנת פרזנטציה וסדנת יצירתיות בשיווק. סטודנטים מצטיינים יכולים להשתתף בסמינרים, פרי שיתוף פעולה עם החברות מרצדס ולוריאל.

 

נושאי לימוד

 

בין הקורסים הנלמדים בהתמחות:

 

  • התנהגות צרכנים
  • דיני שיווק ופרסום
  • אסטרטגיה שיווקית
  • יחסי ציבור, חזון ומוניטין    
  • מחקרי שיווק
  • שיווק קמעונאי    
  • ועוד

 

 

כמו כן, על הסטודנטים לבחור אחד מבין הסמינרים הבאים:

 

  • שיווק רכב - מרצדס
  • תחרות שיווק - לוריאל
  • שיווק בתעשיית הספורט
  • תקשורת שיווקית (סמינר הנערך בשפה האנגלית)    

 

תנאי קבלה

 

על מנת להתקבל ללימודי מנהל עסקים בהתמחות שיווק המועמדים נדרשים לתעודת בגרות מלאה ולציון במבחן הפסיכומטרי. הציון המשולב בין שניהם הוא זה שקובע. כמו כן, ניתן להתקבל עם ממוצע בגרויות 100 או עם ציון 700 בפסיכומטרי, ללא תנאים נוספים. מועמדים בני 30 ומעלה אינם חייבים בתעודת בגרות מלאה.

 

תעודה

 

בתום הלימודים מוענקת לסטודנטים תעודת תואר ראשון B.A במנהל עסקים עם התמחות בשיווק.

למידע נוסף לחצו: המרכז הבינתחומי הרצליה


עוד מסלולי לימוד - המרכז הבינתחומי הרצליה:



 

המרכז הבינתחומי הרצליה










פורום לימודים  |  ימים פתוחים  |  תנאי קבלה  |  תנאי שימוש  |  מפת האתר  |  מגזין לימודים  |  צור קשר  |  English