רוצה פרטים על מנהל עסקים וטכנולוגיות מידע?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

מנהל עסקים והתמחות בטכנולוגיות מידע

רוצה לדעת על מנהל עסקים וטכנולוגיות מידע? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


מנהל עסקים עם התמחות בטכנולוגיות מידע / מערכות מידע

מערכות המידע הינן מרכיב מרכזי בכל ארגון עסקי, בישראל ובעולם. משרדי ממשלה, בנקים, חברות ביטוח, אוניברסיטאות, מפעלי תעשייה ועוד - בכל הגופים הללו נדרש ידע נרחב בתחום מערכות המידע, כדי לדאוג לניהול המידע העסקי יקר הערך. מערכות טכנולוגיות המידע המתקדמות הקיימות היום בשוק, מאפשרות לארגונים בתחומים שונים לנצל את הטכנולוגיה ולהשתמש בה לטובת קידומם המקצועי והכלכלי.

 

העוסקים בתחום טכנולוגיות המידע אחראים על תכנון וניתוח מערכות המידע, תוך הבנת המטרות והיעדים של החברה וגילוי היכולת האסטרטגית שלה, וכן על פיקוח בניית המערכת בפועל ועל הטמעתה בארגון. ניתן ללמוד תחום זה במסגרת התמחות המוצעת בתואר הראשון במנהל עסקים, במספר מוסדות אקדמיים. תוכניות הלימוד במסגרת ההתמחות משלבות הקניית ידע תיאורטי ומעשי בטכנולוגיות המהוות יתרון בארגונים כיום.

 

מה לומדים?

 

לימודי מנהל עסקים עם התמחות בטכנולוגיות מידע מכשירים את הסטודנטים להשתלבות במסגרות עסקיות במגוון תפקידים ניהוליים ומעניקים יתרון תחרותי למעוניינים להשתלב בעבודה בתפקידים הקשורים לניהול הידע והטכנולוגיה. בוגרי ההתמחות משתלבים בתחומי הייעוץ האסטרטגי והטכנולוגי, בשיווק והטמעה של מוצרים טכנולוגיים, בניתוח ואפיון מערכות, בעיצוב ותכנות מערכות מידע ועוד. הסטודנטים מתוודעים לקורסים תכנותיים (כלי.NET ), לקורסים במסדי נתונים, ניתוח מערכות, בינה עסקית ו-ERP.

 

ההתמחות כוללת מספר קורסים ייעודיים, הנלמדים נוסף על התכנית הרגילה ללימודי מנהל עסקים. במסגרת ההתמחות, מתוודעים לשלבים בפיתוח ובניהול מערכות המידע, תוך היכרות הן עם המרכיבים העסקיים של אותן מערכות, והן עם מאפייניהן הטכנולוגיים, בהתאם לצורכי ארגונים במשק. נלמדים כלים בענפי התכנות, ניהול בסיסי הנתונים, וכן ניתוח והפקת דוחות ממערכות המידע.

  

כמו כן, הסטודנטים משתתפים בסימולציות, מתנסים בניתוח תיאורי מקרה של חברות בעולם העסקי, ולוקחים חלק בהרצאות ודיונים עם אנשי שיווק וניהול טכנולוגיות מידע מובילים. בסיום הלימודים מגישים פרויקט גמר. חלק מן התכנים הנלמדים מותאמים לצורכיהן של חברות טכנולוגיה מובילות כדוגמת IBM, מיקרוסופט, SAP, ועוד.

 

 

מה משך הלימודים?

 

תואר ראשון במנהל עסקים עם התמחות במערכות מידע מתפרס על פני 3 שנים. עם זאת, קיימים גם מוסדות המציעים לימודים שהיקפם שנתיים בלבד, שבהם לומדים גם בסמסטרים במהלך הקיץ (כגון במרכז האקדמי פרס). בחלק ממוסדות הלימוד, באפשרות הסטודנטים לבחור בין לימודים במתכונת יום, לבין לימודי ערב, המתאימים לשילוב עם עבודה.

 

 

נושאי לימוד

  • מסדי נתונים.
  • בינה עסקית BI.
  • ניהול פרויקטים.
  • יזמות טכנולוגית.
  • ניהול בסיסי נתונים.
  • סייבר ואבטחת מידע.
  • ויזואליזציה של מידע.
  • הבטחת איכות תוכנה.
  • חווית משתמש UI UX.
  • תכנות בסביבת האינטרנט.
  • ניתוח ועיצוב מערכות מידע.
  • ועוד.

 

היכן לומדים?

  • המרכז האקדמי רופין (עמק חפר): זוהי אחת מן ההתמחויות המוצעות בתואר, שבה מתמקדים בכלים טכנולוגיים חדשניים בשוק העבודה, ומתנסים בהקמת מערכות מידע עבור לקוחות אמיתיים במסגרת פרויקט הגמר. משך הלימודים הינו 3 שנים.

 

  • הקריה האקדמית אונו (קמפוס סביון, ירושלים, וחיפה): סטודנטים בהתמחות זו מקבלים, נוסף על התואר הראשון תעודת ההתמחות, גם תעודות הכשרות מקצועיות בענפים כגון פיתוח אתרים, דאטה אנליסט, ניהול מוצר, ניתוח מערכות מידע, ויישום SAP. הלימודים מתקיימים במתכונת בוקר בשלושת הקמפוסים, ובקמפוס סביון גם במתכונת ערב. משך הלימודים 3 שנים.

 

  • המרכז האקדמי פרס (רחובות): ניתן לשלב לימודי תעודה במהלך התואר בהתמחות זו, בענפים כגון ניתוח מערכות מידע, ERP, או חינוך פיננסי. ניתן לבחור בין מסלול שהיקפו שנתיים בלבד, לבין מסלול שהיקפו 3 שנים, וכמו כן, ניתן לבחור בין לימודים במסלול יום לבין לימודים במסלול ערב.

 

המעוניינים גם בתחום החשבונאי והפיננסי יכולים למצוא מסלולים משיקים ללימודים. בין היתר מתקיימים לימודי חשבונאות ומערכות מידע, שבהם משלבים גם הכשרה לתפקידי רואי חשבון.

 

אתם בוודאי שואלים את עצמכם היכן יש מוסדות לימודים נוספים, מהם תנאי הקבלה, האם יש יום פתוח בקרוב, כמה זה עולה ועוד. לנציגי השירות האישי שלנו יש תשובות לכל השאלות. כדאי לכם להתנסות חינם בשירות האישי שלנו, כך תוכלו לחסוך זמן, כאבי ראש וכסף.

 

מהם תנאי הקבלה?

  • בגרות מלאה, בממוצע 95 - 100 ומעלה (הממוצע הנדרש משתנה בין המוסדות).
  • ציון פסיכומטרי אשר נע בין 580 - 600 ומעלה (משתנה ממוסד למוסד). ישנם מוסדות השמים דגש גם על הציון הכמותי של הפסיכומטרי.
  • בגרות במתמטיקה, ברמת 4 או 5 יחידות לימוד.
  • מועמדים מעל גיל 30 יכולים להתקבל על סמך מכינת 30+.
  • מי שאינם עומדים בדרישות המתמטיקה, יכולים לקחת חלק במכינות או בקורסי הכנה במתמטיקה, טרם קבלתם ללימודים.
     

מהן אפשרויות התעסוקה? 

 

באפשרות בוגרי ההתמחות להשתלב במחלקות מערכות המידע בחברות פרטיות וציבוריות, ולאייש משרות מבוקשות כגון מנהלי פרויקטים, מנהלי מוצר, מנתחי מערכות, מטמיעי ומיישמי מערכות, בודקי איכות תוכנה, מנהלי מערכות מידע CIO ,מנהלי פיתוח טכנולוגיות CTO, ועוד. כמו כן, באפשרותם להשתלב גם בתפקידים שונים בענפים משיקים, כגון דיגיטל ורשתות חברתיות, בינה עסקית BI, סייבר ואבטחת מידע, ניהול מכירות בחברות הייטק, ועוד. המעוניינים בכך יכולים להמשיך גם לתואר שני, בענפים רלוונטיים כגון מערכות מידע, מנהל עסקים, וכדומה, וכך להרחיב את מיומנויות המחקר והידע האקדמי.

 

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על מנהל עסקים וטכנולוגיות מידע?

רוצה לדעת יותר על מנהל עסקים וטכנולוגיות מידע?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד מנהל עסקים וטכנולוגיות מידע