מלגות תל חי - קמפוס חדשנות בחינוך ובהוראה

מעל 1,000 מלגות, לא תמצא/י אחת בשבילך?

 

למעבר ללוח מלגות לחץ/י מלגות לסטודנטים 
המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


מלגות לסטודנטים בתל חי - קמפוס חדשנות בחינוך ובהוראה ( לשעבר אוהלו )


עזרה למצטיינים ולמובילים חברתית


תל חי - קמפוס חדשנות בחינוך ובהוראה (לשעבר אוהלו) עוסק בהכשרת מורים ואנשי הוראה, ומציע מספר תכניות לקבלת תואר ראשון ותעודת הוראה, במקצועות כמו חינוך גופני, מדעים, אנגלית ויהדות. כמו כן, קיימים מסלולים לתואר שני וכן יחידת לימודי המשך להעשרת מורים. בקמפוס מעוניינים לקדם את הסטודנטים מבחינה לימודית ולעודד פעילות חברתית, ומסיבה זו מעניקים מדי שנה מגוון מלגות, מטעם המכללה ומגופים חיצוניים. חלק מהמענקים ניתנים על סמך הצטיינות בלימודים, בעוד אחרות מוענקות לסטודנטים על רקע מצב כלכלי נמוך או בגין פעילות חברתית משמעותית.


הנה חלק מהמלגות שמוענקות לסטודנטים:


מלגות פנימיות במוסד הלימוד


מלגת ספורטאים מצטיינים: מלגה זו מוענקת מדי שנה לחמישה ספורטאים מצטיינים במכללה. עליהם להיות בעלי ממוצע ציונים של 85 ומעלה בלימודיהם. כמו כן, הם נדרשים להיות חברים בנבחרת בענף אולימפי או ענף שכלול ב"איגוד ספורט אקדמי" (א.ס.א.), להשתתף באופן קבוע בנבחרת של המכללה ולתרום משמעותית לחיי הספורט בה.


מלגת מצטיין בסיום הלימודים: מלגת הצטיינות זו מוענקת לסטודנטים ללימודי חינוך, אשר סיימו את לימודיהם בממוצע ציונים של 94.5 ומעלה. בנוסף למענק הכספי, ההצטיינות מצוינת גם בתעודת הבוגר (B.Ed.) של הבוגרים.


מלגת מצטייני דיקן הסטודנטים: זוהי מלגת הצטיינות, המוענקת לסטודנטים עד השנה השלישית ללימודיהם במכללה, אשר לומדים במתכונת מלאה וממוצע הציונים שלהם 85 לפחות. כתנאי לקבלת התמיכה הכלכלית, הם נדרשים לקחת חלק בתרומה חברתית במסגרת המכללה או הקהילה. המלגה מוענקת לשלושה סטודנטים מדי שנה, במהלך יום העיון והלמידה במכללה, וניתן לקבלה יותר מפעם אחת במהלך הלימודים.


מלגת מצטיין ראש המכללה: מלגת הצטיינות אשר מוענקת לסטודנטים החל משנתם השנייה ללימודים, שממוצע הציונים שלהם הוא 90 לפחות. המענק, אשר ניתן לסטודנט המצטיין ביותר בכל מסלול, ניתן בסוף שנת הלימודים, וניתן לקבלו יותר משפעם אחת.


מלגת מצוינים להוראה: מלגה לתואר ראשון, פרי שיתוף פעולה בין הקמפוס ומשרד החינוך, המוענקת לסטודנטים מצטיינים, שלהם ציון התאמה (ממוצע ציוני בחינות הבגרות והבחינה הפסיכומטרית) של 625 ומעלה. כמו כן, הם נדרשים להיות בעלי ממוצע ציונים של 80 לפחות במקצועות העיוניים. כתנאי לקבלת המלגה, עליהם לקחת חלק בפעילות התנדבותית למען הקהילה, ולהשתלב בהתנסות מעשית בהוראה במערכת החינוך. סכום המלגה עומד על כ – 5,000 שקלים.


מלגות מטעם קרנות חיצוניות


מלגת שולימסון יטה: מלגה לחיילים משוחררים עד 5 שנים מיום שחרורם משירות חובה בצה"ל, המוענקת בשיתוף היחידה להכוונת חיילים משוחררים. קיימים שני מסלולים לקבלת המלגה, האחד מיועד לסטודנטים לחינוך, והשני לסטודנטים לתואר ראשון להוראה בתחום מקצועי. גובה המלגה עומד על כ – 6,500 שקלים.


הפדרציה העולמית של יהדות מרוקו: מלגת סיוע כלכלי המוענקת לסטודנטים שלהם נזקקות כלכלית, אשר ניתנת ללא קשר בארץ מוצא ההורים. וועדת קבלה בוחנת קריטריונים שונים, כמו מצבם הכלכלי של הסטודנטים ושל משפחתם, שירותם הצבאי, והישגיהם בלימודים. על מנת לקבל את התמיכה, נדרשים הסטודנטים לתרום מספר שעות למען הקהילה. המלגה מוענקת מדי שנה במגוון מכללות ומוסדות לימוד.

 


מלגת ארגון יוצאי מרכז אירופה: הארגון מעניק בכל שנה מספר מלגות לסטודנטים משנת לימודיהם השנייה לתואר, שהם צאצאי עולים ממדינות כמו צ'כוסלובקיה, אוסטריה וגרמניה. על המועמדים להיות בוגרי שירות צבאי מלא, שגילם פחות מ – 50. קבלת מלגת ארגון יוצאי מרכז אירופה מתאפשרת פעם אחת בלבד במהלך הלימודים, והיא מותנית בהשתתפות בפעילות חברתית למען הארגון בהיקף של כ – 35 שעות.


מלגת מפעל הפיס: מלגה לסטודנטים לתואר ראשון אשר לוקחים חלק בפעילות חברתית למען הקהילה בהיקף של כ – 4 שעות מדי שבוע. הקרן מביאה בחשבון היבטים כמו מצב סוציו אקונומי נמוך של הסטודנטים והישגים לימודיים. גובה המלגה עומד על כ – 10,000 שקלים.

 

קראו על עוד מסלולים - ללמוד בתל חי - קמפוס חדשנות בחינוך ובהוראה בקצרין

 

רשימת מלגות: מלגות תל חי - קמפוס חדשנות בחינוך ובהוראה ( לשעבר אוהלו )
לכל המלגות
שאלות הגולשים מהפורום: מלגות תל חי - קמפוס חדשנות בחינוך ובהוראה ( לשעבר אוהלו )
כניסה לפורום מלגות
הילה גולן
מלגת לימודים לחד הורית מעל גיל 40
336 צפיות
נורית אהרון
מלגה למטרת קיום לתואר שני לאם חד הורית
1060 צפיות
נופר
מלגות במכללת אוהלו - סטודנטים לחינוך
1265 צפיות
נטלי בר
מימון לאמהות חד הוריות - הסבה לחינוך מיוחד
1167 צפיות
נופר הרוש
קבלת מלגה לחינוך באוהלו לתושבי פריפריה
857 צפיות
דורית
מלגה לבני 50+ במכללת אוהלו
892 צפיות
מאיה בוסקילה
מלגות לחינוך במכללת אוהלו בצפון
899 צפיות
דניאל אדרי
מלגה ללמודי מכינה ייעודית להוראה באוהלו
846 צפיות
שרי אל-חי
מילגה לסטודנט להוראה במכללת "אוהלו"
803 צפיות
יעל
מלגות לתואר שני באוהלו לתושבי פריפריה
1017 צפיות
רינת בלמס
הלוואה או מלגה ללימודי תעודת הוראה באוהלו
905 צפיות
רוני חניא
מלגות ללימודי חינוך במכללת אוהלו
917 צפיות
אפרת
קבלת מלגה ללימודי תעודת הוראה במדעי הטבע
1025 צפיות
סטודנטית לחינוך
מכללת אוהלו - סטודנטית לחינוך
1108 צפיות
אקיקו
מלגה להסבה להוראה לבוגרי תארים
1436 צפיות
בתאל אלפסי
מתי אפשר להגיש בקשה למלגה לשנה הבאה?
1453 צפיות
מוסדות לימוד מלגות תל חי - קמפוס חדשנות בחינוך ובהוראה ( לשעבר אוהלו )
שאלות הגולשים בנושא
מלגות טלדור משרד החינוך
מלגות על רקע מצב סוציו אקונומי נמוך
מלגות ללימודי הסבת אקדמאים לסיעוד
מלגות לתואר ראשון - הרצוג ונוות ישראל
מלגות לאמהות חד הוריות ללא התנדבות
מלגות לאברכים במשרד החינוך
פתיחת מלגות לשנת לימודים תשע"ה