מלגות במכללה למינהל

מעל 1,000 מלגות, לא תמצא/י אחת בשבילך?

 

למעבר ללוח מלגות לחץ/י מלגות לסטודנטים 
המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


מלגות לסטודנטים - המסלול האקדמי המכללה למינהל

 

תמיכה וסיוע לסטודנטים

 

תקופת הלימודים האקדמיים מלווה בדרך כלל בעומס לימודי ובמתח רב. עבור סטודנטים רבים, זוהי גם תקופה לא פשוטה מבחינה כלכלית, בה הם נדרשים לשלב עבודות שונות עם לימודיהם. מלגות שונות שמוענקות לסטודנטים, על סמך מצבם הכלכלי או הישגיהם הלימודיים, יכולות לסייע רבות ולקדם אותם בדרך להצלחה בלימודים האקדמיים.

 

במכללה למינהל מציעים מגוון מלגות פנימיות, שמוענקות למועמדים לקבלה לתואר ראשון וגם לסטודנטים בשנים המתקדמות ללימודיהם. ניתן לקבל מלגה על סמך נזקקות כלכלית, או שלל גורמים נוספים. המכללה מציעה מלגות למועמדים ללימודים ו מלגות לסטודנטים.

 

מלגות למועמדים

 

מלגות מעורבות חברתית

 

מלגות המעורבות החברתית של המכללה ניתנות לסטודנטים שלוקחים חלק פעיל במיזמים חברתיים שונים. ההרשמה למלגות אלה נעשית במהלך יריד המעורבות החברתית שמתקיים על ידי דיקאנט הסטודנטים בתחילת השנה. לאחר מכן, ההצטרפות היא על בסיס מקום פנוי בלבד. בין המיזמים החברתיים שמפעילה המכללה -

 

  • שאג"י - שת אחים גם יחד: מיזם חברתי שמתמקד באיחוי שסעים בחברה הישראלית. בפרויקט פועלים להפרכה של סטיגמות ודעות קדומות דרך מפגשים עם שלל אוכלוסיות בחברה. היקף המלגה הוא כ - 100 שעות עליהן זכאיים למלגה של כ - 5,000 שקלים.

 

  • פרויקט א"ח בקהילה - אקדמיה חונכת בקהילה, מלגה זו משותפת לדיקאנט הסטודנטים של המסלול האקדמי, למחלקה לעבודה סוציאלית בקהילה וליחידת הצעירים הארצית.

 

  • פתחון לב - סטודנטים יכולים להתנדב בארגון "פתחון לב" שמסייע לאנשים שמתמודדים עם קשיים סוציו אקונומיים. גובה המלגה כ - 5,000 שקלים על 100 שעות התנדבות.

 

  • מלגת "חברים לעת זקנה" - במסגרת מלגה זו הסטודנטים מסייעים לקשישים בעזרת גידול חיות מחמד. המיזם שמתמקד בהפגת בדידותם של בני הגיל השלישי נערך בשיתוף ארגון ג'וינט ישראל. עבור כ - 100 שעות התנדבות בפרויקט זה ניתנת לסטודנטים מלגה של כ - 5,000 שקלים.

 

  • גדולים מהחיים - מלגה זו כוללת פעילות בעמותת גדולים מהחיים למען ילדים חולי סרטן. הסטודנטים לוקחים חלק בתהליך ליווי וחניכה של ילד במהלך שנה אחת, למשך מפגש שבועי אחד. מתקיים גם מפגש של העמותה אחת לחודשיים. גובה מלגה זו הוא כ - 5,000 שקלים.

 

  • מלגת עמותת "אור שלום" - ניתנת לסטודנטים שלוקחים חלק בפרויקט לסיוע לילדים שהוצאו מביתם. בארגון פועלות גם תכניות למען ילדים ונוער בסיכון. ניתן לקחת חלק בחונכות לילדים או בהעברת חוגים במעון משפחתי.

 

  • חינוך לפסגות - סטודנטים שלוקחים חלק בפעילות עמותת "חינוך לפסגות" זכאים למלגה על 130 שעות התנדבות ניתנת מלגה של כ - 6,000 שקלים. על התנדבות בסך 100 שעות ניתנת מלגה על סך 5,000 שקלים. העמותה מתמקדת בקידום ילדים מן הפריפריה החברתית והגיאוגרפית.

 

  • פרויקט פר"ח מורחב - במסלול האקדמי המכללה למינהל פועל פרויקט מורחב בשיתוף תכנית "פרח", שמעניקה מלגה של כ - 10,00 שקלים לסטודנטים שלוקחים חלק בפרויקטים בעיר ראשון לציון. ניתן להתנדב במועדוניות רווחה, במתנ"ס נווה אליהו, בבית הספר ארזים או במרכז לילדים בסיכון.

 

  • פרויקט חונכות מסטודנט לסטודנט - בפרויקט זה הסטודנטים משמשים חונכים עבור סטודנטים אחרים במסגרת פרויקט "פרח לשם" של דיקאנט הסטודנטים. הפרויקט כולל כ - 127 שעות למפגשי חונכות ולמפגשי הדרכה של פר"ח. גובה המלגה כ - 7,200 שקלים.

 

  • מלגת הקרן לרווחה לנפגעי השואה - זהו פרויקט למען שורדי שואה, ניתן לפעול במסגרת ביקור תדיר לשורד או שורדת שואה, או במיזם "מחוברים" לחיבור ניצולי השואה למחשוב ולטכנולוגיה. גובה המלגה הוא כ - 5,000 שקלים ל - 100 שעות פעילות או 2,500 שקלים ל - 50 שעות פעילות.

 

  • מרכז צעירים ראשון לציון - במסלול האקדמי המכללה למינהל ובעיריית ראשון לציון מציעים מלגת מעורבות חברתית לסטודנטים תושבי ראשון לציון שלוקחים חלק בתכניות התנדבות במרכז הצעירים של העיר. הסטודנטים מקבלים מלגה בגובה כ - 5,000 שקלים על 80 שעות פעילות.


נוסף על כך, מוצעות לסטודנטים מלגות מעורבות חברתית בשיתוף עם גופים חיצוניים למכללה. מלגות אלה כוללות מלגת פר"ח וכן פרויקטים כגון תכנית עמיתי אברט, בוחרים מחר ופרויקט לקראתך - אלומה.

 

 

מלגות לסטודנטים

 

במסלול האקדמי המכללה למינהל מציעים שלל מלגות לסטודנטים בשנים מתקדמות, שניתנות על סמך צורך סוציו אקונומי או מעורבות חברתית. נוסף על כך, הם יכולים להסתייע בהסדרי המימון שמציע מוסד הלימוד, עד 15,000 שקלים ללא ריבית והצמדה.

 

 

מלגות סיוע

 

  • מלגת סיוע אביב - מלגה זו מיועדת לסטודנטים מרקע סוציו אקונומי נמוך והיא מתאימה לסטודנטים משנה ב' ומעלה. הגשת המועמדות נפתחת בסמסטר א' של שנת הלימודים. יש לפנות לדיקאנט הסטודנטים לקבלת מידע מלא אודות המלגה.

 

  • מלגת עידוד למצוינות בספורט - במסלול האקדמי מציעים מלגות לעידוד מצוינות בספורט לסטודנטים שלוקחים חלק בתחרויות איגוד הספורט האקדמי אס"א. סטודנטים וקבוצות שמייגים את מוסד הלימוד בתחרויות לאורך שנת הלימודים וזוכים במקום 1 - 3 מקבלים מלגה.

 

  • מלגות לספורטאים בשיתוף עיריית ראשון לציון - סטודנטים שהם ספורטאים מקצועיים יכולים לקבל מלגות מטעם המסלול האקדמי ועיריית ראשון לציון. המלגה מיועדת לסטודנטים שהם תושבי ראשון לציון בלבד, שהתקבלו ללימודים כסטודנטים מן המניין. את הבקשות יש להגיש לרכז הספורט של דיקאנט הסטודנט.

 

מלגות מעורבות חברתית

 

סטודנטים שלומדים במסלול האקדמי המכללה למינהל יכולים לקחת חלק במגוון של יוזמות חברתיות שמעניקות לסטודנטים מלגות. חלק מן הפרויקטים הללו הם ביוזמת המכללה ואחרים מטעם גורמים חיצוניים. כמו כן, ניתן לקחת חלק בפעילות התנדבותית עבור קרדיטים אקדמיים. לפי חוק עידוד מעורבות סטודנטים בפעילות קהילתית וחברתית, סטודנטים שלומדים בתכנית מלאה זכאים לשתי נקודות זכות על השתתפות בפעילות חברתית, פעם אחת לאורך התואר הראשון. מדובר במלגות לתואר ראשון, בתכנית "עושים ועושות הבדל" ניתנות מלגות לתואר ראשו ולתואר שני.

 

 

קראו על עוד מסלולים - ללמוד במסלול האקדמי המכללה למינהל

 

שאלות הגולשים בנושא
שנה ראשונה חינם - מלגה ללימודי תואר ראשון
מלגות טלדור משרד החינוך
מלגת משרד החינוך - מס' הטלפון
איך לכתוב בקשה למלגה
יצירת קשר טלפוני עם אימפקט
מענה לגבי זכאות מלגת משרד החינוך
מתי מקבלים תשובה לגבי זכאות למלגת משרד חינוך?