רוצה פרטים על מוסדות לימוד לנשים דתיות?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

מכללות לבנות דתיות וחרדיות

רוצה לדעת על מוסדות לימוד לנשים דתיות? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


מכללות לנשים דתיות

 

מכללה משלהן

 

בישראל קיימות מספר מכללות המיועדות לנשים בלבד, והמקיימות אווירה דתית תורנית. התחומים העיקריים בהם מציעות מכללות אלו תכניות אקדמיות ומסלולי הכשרה לנשים, הם: חינוך, סיעוד, אמנויות ויופי. במקרים רבים התכניות המוצעות מאפשרות שילוב של לימודי יהדות להתפתחות אישית רוחנית עם לימודים לתואר ראשון. הנה תיאור מוסדות הלימוד:

 

מרכז דעת - המרכז העולמי להכשרה תורנית

 

במרכז דעת יכולות נשים חרדיות לקחת חלק בקורס הדרכת כלות. הקורס נבנה מתוך היכרות עם הצורכים בשטח של כלות טריות, הבוגרות זוכות להכרת הרבנות הראשית. קורס זה מתאים לנשים נשואות או נשואות בעבר, שהינן בעלות השכלה תורנית, ומעוניינות לרכוש מקצוע בתחום הדרכת הכלות.

 

בת ח"ן – בית מדרש למחול דרמה ואמנות

 

בית המדרש בת ח"ן ממוקם ברמת הגולן, בקרבת היישוב אליעד. בנות מכל הארץ מגיעות לבית המדרש לאחר שהשלימו שירות לאומי או צבאי, וחלקן הן בוגרות מדרשה. בבת ח"ן הנשים הצעירות מקבלות מגוון של כלי העצמה ממקורות הרוח היהודית ומעשירות עצמן בתחומי התיאטרון, המחול והאמנות. בו בזמן, הן מתקדמות בלימודים לקראת תואר ראשון, הנערכים במכללה האקדמית תל חי. המטרה של רוב הבנות בבת ח"ן היא להפוך בבוא העת למטפלות ולמחנכות, המסתייעות בכלים אמנותיים. בין הנושאים הנלמדים: לקויות למידה, תרפיה בתנועה, ליצנות רפואית, אמנות חזותית ועוד.

 

פאות גלית איטליה - בית הספר לשיער וליופי

 

לסלון הפאות גלית איטליה סניפים בישראל ובעולם, ובין השאר – באנגליה, צרפת ומקסיקו. בארץ קיימות שתי שלוחות – בירושלים ובבני ברק, בהן בנות דתיות יכולות גם ללמוד בעצמן את מקצועות היופי. בבית הספר ניתן להשתתף בקורס קאסטם להכנת פאות ולתיקון, הכולל גם הכשרה ביישור, ניקוי והשתלת סקין. בתחום עיצוב השיער קיימים גם קורס משולב לתספורות ותסרוקות וקורס לפאנות. ניתן ללמוד במתכונת מלאה או חלקית. בנוסף, בגלית איטליה מוצעים גם מסלולים לאיפור ביוטי ולעיצוב גבות ושעווה, וכן השתלמויות מקצועיות. בסיום הלימודים ניתנת לבוגרות תעודה מטעם בית הספר.

 

בית הספר האקדמי לסיעוד – בית החולים לניאדו

 

במרכז רפואי צאנז - בית החולים לניאדו שבנתניה מכשירים אחיות אקדמיות, שיודעות יותר מדבר או שניים על חסד, אחריות ומנהיגות. התכנית בלניאדו מוכרת מטעם המרכז האקדמי רופין לצורך קבלת תואר ראשון בסיעוד BSN. לאחר מעבר הבחינות המקצועיות, הבוגרות מקבלות אף תעודה רשמית של אחות מוסמכת מטעם משרד הבריאות. אופי בית הספר הוא חרדי, ובתכנית משולבים גם שיעורי קודש.

 

המסלול נמשך לאורך שמונה סמסטרים. במהלך ההכשרה הסטודנטיות לומדות נושאים במדעים, בפסיכולוגיה וסוציולוגיה ובבריאות, ובשלבים מתקדמים עוברות ללימודים קליניים בתחומים כגון: בריאות הנפש, רפואה דחופה, בריאות האישה, סיעוד לילדים ולבני נוער ועוד. ללימודים מתקבלות בנות עם בגרות בממוצע 75 ומעלה, בעלות ציון 520 לפחות בבחינה הפסיכומטרית. אלו המגיעות מבתי ספר בהן שפת ההוראה הייתה אחרת מעברית, נדרשות גם לעבור בחינת יע"ל בציון 110 ומעלה. המועמדות עוברות גם ראיון אישי, ועליהן להוכיח כשירות בריאותית וניקיון כפיים.

 

מכללת אורות ישראל

 

מכללת אורות ישראל לבנות נמצאת ביישוב אלקנה, וקיימים בה מסלולים ללימודי חינוך והוראה, לתואר ראשון ולתואר שני. כמו כן, בקמפוס קיימת גם יחידה ללימודי תעודה, שבה ניתן להתמקצע בתחומי הטיפול והסיוע לאוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים. בשנים האחרונות נפתח באורות ישראל בית ספר לרפואה משלימה המציע מסלולים המותאמים לציבור הדתי, ולאחרונה הוקמה גם התמחות מיוחדת במסגרת תואר ראשון בחינוך ללימודי תקשורת וקולנוע.

 

המכללה האקדמית תלפיות

 

מכללת תלפיות שבחולון מציעה תכניות בתחום החינוך וההוראה לבנות דתיות, באווירה פלורליסטית ובאזור המרכז. במכללה מוצעים מגוון של מסלולים לתואר ראשון בחינוך, וביניהם גם מסלול מיוחד להוראת אמנות. המכללה מעודדת פתיחות תרבותית ואינטלקטואלית, סקרנות, סובלנות ומעורבות חברתית. לתלפיות מתקבלות בוגרות שירות לאומי או צבאי, המחזיקות בתעודת בגרות ובציון התאמה משולב 550 ומעלה. מועמדות עם ציון של 600 ומעלה בפסיכומטרי יכולות להתקבל על סמך זכאות לבגרות, ובמסלולים מסוימים ניתן להתקבל ללא פסיכומטרי עם ממוצע בגרות של 92 או יותר. במכללה נערכת גם תכנית מצוינות בחינוך, אליה מתקבלות בנות עם ציון התאמה של החל מ – 630.

 

מכללת אמונה - בית הספר לאמנויות

 

מכללת אמונה ממוקמת בשכונת תלפיות בירושלים, ומאפשרת לצעירות דתיות להתמקצע בתחומי התיאטרון, העיצוב הגרפי והאמנות, ולשלב לימודי חינוך ויהדות. התכניות אורכות ארבע שנים, וכוללות גם לימודים מעשיים, הגשת פרויקט גמר וסטאז'. בין הכלים הנלמדים: אנימציה, צילום, וידאו ארט, רישום, דפוס, משחק, הוראת תיאטרון, בימוי ועוד. למסלולים השונים במכללת אמונה ניתן להתקבל על סמך ממוצע בגרות 92 ומעלה, ללא צורך בציון פסיכומטרי. המועמדות ניגשות גם לראיון קבלה עם תיק עבודות, ועוברות מבחן מיון המשלב נושאים ביהדות ובחשיבה צורנית. תהליך הקבלה למגמת תיאטרון כולל גם בחינה מעשית (אודישן).

 

* יש לציין, כי מעבר למכללות המצוינות כאן, קיימים מסלולים נפרדים לנשים במגוון מוסדות המציעים לימודים לדתיים ולחרדים.

 

בית הספר "מעלה" (ירושלים)

 

נשים חרדיות יכולות ללמוד בקמפוס החרדי של בית הספר "מעלה" לקולנוע. הלימודים מתקיימים בקמפוס נפרד לנשים, הממוקם במרכז העיר ירושלים, הלימודים מותאמים לצורכי הקהל החרדי ואורכם שנתיים. התכנית מאפשרת לסטודנטיות להתמחות בבימוי, בצילום, בכתיבה, בהפקה ובעריכה, ולצאת לשוק העבודה עם שני סרטים קצרים שיצרו (אחד תיעודי והשני עלילתי).

שירות אישי חינם

צריך פרטים על מוסדות לימוד לנשים דתיות?

רוצה לדעת יותר על מוסדות לימוד לנשים דתיות?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
שאלות הגולשים בנושא
לימודי מדעי המחשב - מסלול לחרדים
האם בית המורה בבני ברק מוכר במשרד החינוך?
בית המורה בבני ברק
מה ההבדל בין תואר MED ל MA?
חוות דעת על מכללת בית רבקה בכפר חבד
לימודי פסיכודרמה לתואר ראשון במלכות
האם יש לימודי פיזיותרפיה במסגרת חרדית?