רוצה פרטים על מכינות לעבודה סוציאלית?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

מכינות לעבודה סוציאלית

רוצה לדעת על מכינות לעבודה סוציאלית? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


מכינה לעבודה סוציאלית

 

קצת על לימודי מכינה

 

לימודי המכינה מיועדים לכל מי שמעוניין להתקבל ללימודים במוסד להשכלה גבוהה ואינו עומד בתנאי הקבלה של המוסד. תוכנית הלימודים במכינה מאפשרת למשתתפים לשפר את ציוני הבגרויות ומכינה אותם לקראת מקצועות החובה כגון: מתמטיקה, לשון עברית, אנגלית ועוד.

 

לימודי המכינה מתקיימים בכיתות לימוד קטנות המאפשרים למרצים להעניק יחס אישי לסטודנטים וללוות אותם במהלך לימודיהם תוך התחשבות בצרכים ובקשיים השונים של כל סטודנט. קיימים מוסדות לימוד רבים שמציעים לימודי מכינה במספר של מסלולי לימוד, ניתן ללמוד לימודי ערב במשך שנתיים או לימודים אינטנסיביים במשך שנת לימוד אקדמית אחת שאורכת סה"כ תשעה חודשים.

 

לצד הידע המקיף בנושאים שונים המכינים את הסטודנטים לגשת לבחינת הבגרות, הלימודים במכינה מעניקים כלים ללימודים גבוהים. כלים אלו משמשים את הסטודנטים במהלך לימודי תואר ראשון, לדוגמא במסגרת המכינה נלמד קורס העוסק בכתיבה אקדמית המקנה לסטודנטים כלים לכתיבת עבודות במהלך לימודיהם לתואר. בוגרי המכינות מדווחים כי הכלים שרכשו במהלך לימודי המכינה שימשו אותם בכל תקופת לימודיהם לתואר ואפשרו להם להשתלב בלימודים בקלות ובהצלחה. רבים מהם סיימו את התואר הראשון בציונים גבוהים והמשיכו ללימודי תואר שני.

 

לימודי מכינה סוציאלית

 

המכינה ללימודי עבודה סוציאלית הינה מכינה ייעודית וייחודית המכשירה את המשתתפים להתקבל לתוכנית לימודים לתואר בוגר בעבודה סוציאלית.תוכנית הלימודים במכינה כוללת נושאים שונים כגון: אנגלית, מתמטיקה, לשון עברית ועוד. בנוסף, הלימודים מעניקים הכנה ללמודי התואר בעבודה סוציאלית באמצעות קורסים כגון: אוריינות אקדמית, לימודי סטטיסטיקה, יישומי מחשב. במסגרת לימודי המכינה ניתן גם ללמוד קורס הכנה לפסיכומטרי אשר ניתן לתלמידי המכינה במחיר מוזל. סטודנטים שסיימו את הלימודים בהצלחה וקיבלו ציון של 85 ומעלה בלימודי המכינה יוכלו להתקבל ללימודי עבודה סוציאלית במוסד הנלמד או במוסדות לימוד אחרים המקיימים תוכנית לימודים לתואר בוגר בעבודה סוציאלית (בכפוף לתנאי הקבלה של כל מוסד).

 

תנאי הקבלה למכינה

 

תנאי הקבלה ללמודי המכינה בעבודה סוציאלית משתנים ממוסד למוסד, כאשר לרוב יתקבלו מועמדים שעונים על הדרישות הבאות:

 

  • בוגרי 12 שנות לימוד
  • בעלי ציון פסיכומטרי של 400 ומעלה או בעלי ציון מבחינת מימד

 

מוסדות לימוד

 

  • אוניברסיטת בר אילן (רמת גן): המכינה מאפשרת קבלה לתואר בעבודה סוציאלית של אוניברסיטת בר אילן וכן של אוניברסיטת תל-אביב. התכנית מתקיימת כמסלול במסגרת מכינה למדעי החברה, הרוח והיהדות ומאפשרת קבלה גם לחוגים אחרים כגון חינוך, סיעוד וניהול.

 

אפשרויות תעסוקה

 

בוגרי התואר בעבודה סוציאלית יוכלו להתקבל לעבודה במוסדות הרווחה השונים ברחבי הארץ, בעבודה בקופות חולים, בבתי חולים, ברשויות המקומיות, בהוסטלים לנשים מוכות, לנוער במצוקה, בעזרה וטיפול לאוכלוסיות חדשות בעמותות חברתיות שונות, במשרדי ממשלה כגון משרד החינוך ועוד מגוון של אפשרויות תעסוקה.

 

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על מכינות לעבודה סוציאלית?

רוצה לדעת יותר על מכינות לעבודה סוציאלית?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
שאלות הגולשים בנושא
מכינה לעבודה סוציאלית
מכינה לעבודה סוציאלית באזור המרכז
סיום הרשמה למכינה לעבודה סוציאלית
שנת מכינה לעבודה סוציאלית בצפון