קורס הדרכת טיולים בחו"ל בחברת הנסיעות נתור

רוצה לדעת על לימודים בנושאי תיירות - מלונאות? רוצה שנחזור אליך עם תשובות?

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על הדרכת טיולים בחו"ל - נתור.

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס מדריכי טיולים בחו"ל בחברת נתור
 
הטיול ממשיך
 
אתם מגיעים למקום חדש והוא מעורר בכם סקרנות ופליאה. מיד אתם רוצים לחקור את ההיסטוריה שלו, לגלות מיהם האנשים הגרים בו, איזה הרגלים יש להם, מה הם אוכלים, איפה הם מבלים, איזה חיות וצמחים גדלים בסביבה. אתם אוהבים לשתף אחרים בידיעות שאספתם על תרבויות ואתרים בעולם. בנתור מציעים לכם להשתתף בקורס מדריכי טיולים בחו"ל.
 
מחלקת ההדרכה של חברת הנסיעות נתור מציעה מסלול לימודים להדרכה ולליווי קבוצות מאורגנות לטיולים בחו"ל. הקורס מקנה ידע עשיר ורחב על אתרים מרכזיים ומסלולים אטרקטיביים ברחבי תבל, ומקנה כלים יישומיים למנהיגות ולהובלת קבוצה בתנאים משתנים.
 
תכנית הלימודים
 
הסטודנטים נחשפים לתולדות האמנות הקלאסית והמודרנית, מכירים מיתוסים, טקסים, פולחנים וסמלים של תרבויות העולם, לומדים על החיות והצמחים המאפיינים אזורים שונים, מכירים תופעות טבע ומנהגים של בני דתות שונות, וכן אתרים יהודיים משמעותיים ומרכזיים בעולם. הסטודנטים לומדים להשתמש במאגרי המידע של תחום התיירות, מפתחים מיומנויות של הדרכה ומנהיגות, ורוכשים כלים להוביל קבוצות בטיולים מאורגנים.
 
מבנה הלימודים
 
היקף תכנית הלימודים בקורס מדריכי טיולים בחו"ל הוא 220 שעות אקדמיות, כשאלו מתפרשות על פני שנה אחת. הלימודים מתקיימים בימי שישי בתל אביב, וכוללים חומר עיוני ויישומי ויציאה לסיורים בארץ.
 
נושאי לימוד
 
  • ימי הביניים ולידתה של אירופה
  • תופעת העלייה לרגל
  • השיווק הדיגיטלי ועולם המכירות
  • גיאולוגיה וגיאומורפולוגיה
  • פיתוח מודעות סביבתית
  • קרנבלים ופסטיבלים ברחבי העולם
  • כללים באתיקה מקצועית
  • תולדות העת העתיקה של יוון ורומא
  • סיפורים ומיתולוגיות עולם      
  • הרנסאנס וההומניזם בעת החדשה המוקדמת
  • ועוד
  • עיצובה של אירופה המודרנית בעת החדשה המאוחרת      
 
 
סיורים
 
תכנית הלימודים כוללת סיורים באתרים נבחרים בארץ, במהלכם מתנסים הסטודנטים במתודיקת הדרכה וחווים את שלל התהליכים של העבודה המקצועית בשטח. הסטודנטים יוצאים לסיורים בנמל התעופה בן גוריון, בעיר העתיקה בירושלים ובמוזיאון יד ושם, עורכים היכרות עם העיר הלבנה בתל אביב, יוצאים לסיור בנושא טקסים ופולחנים בשבוע הקדוש ועוד.
 
אופציה להתמחות
 
בסיום הקורס ניתן לצאת להתמחות בחו"ל ולהתלוות אל מדריך מקצועי מחברת נתור. התמחות זו אינה חלק מחובות הקורס, ובמידה ובוחרים להשתתף בה יש להוסיף תשלום נוסף, מעבר לעלות הקורס הבסיסית.
 
 
קהל היעד
 
תכנית הלימודים מתאימה לאנשים הרפתקנים, בעלי כושר מנהיגות ויכולת הבעה מילולית גבוהה, המעוניינים להדריך קבוצות מטיילים באזורים שונים בעולם, וללמד אותם על ההיסטוריה של המקום, על מנהגים ועל תרבות, לספר סיפורים עסיסיים וליצור אווירה טובה ונעימה.
 
תנאי קבלה
 
המועמדים לקורס מדריכי טיולים בחו"ל בנתור נדרשים להיות מעל גיל 21, בעלי תעודת בגרות מלאה ושליטה בשפה האנגלית. ידיעת שפות זרות נוספות תהווה יתרון בקבלה. המועמדים המתאימים יעברו ראיון קבלה אישי, שבו יידרשו להפגין אחריות, רצינות ויכולת הבעה טובה.
 
אפשרויות תעסוקה
 
חברת נתור משלבת בוגרים מצטיינים בתפקידי הדרכה בטיולים בחו"ל. מי שלא התקבל לחברת נתור, יכול להשתלב בחברות הדרכה אחרות או להדריך באופן פרטי קבוצות מטיילים.
 


** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.
טיפים ממומחים בנושא תיירות - מלונאות
אביה מזרחי מגן
אביה מזרחי מגן מאמינה ששילוב של ידע ותעוזה הוא הכלי להצלחה בתחום. "ידע הוא כוח. חשוב לצבור ידע ולהיות סקרנים. כדי לפתח קריירה במלונאות חשוב להיות גם אוהב אדם, מישהו שב – DNA שלו נמצאים ערכים של מתן שירות ונתינה. כדי להצליח בתחום חייבים גם תעוזה, לא לפחד להעז ולעשות מה שאחרים חששו לעשות."
היא חושבת שתחום המלונאות הוא קרקע לצעירים שרוצים להגיע לתפקידי ניהול. "מלונאות הוא תחום מאוד דינמי, לצעירים ניתנת הזדמנות לצמוח יחד עם הענף. בתחום יש הזדמנויות רבות לבנות קריירה ולצמוח מלמטה. זה ענף נפלא עם סי קרא עוד...
אביה מזרחי מגן
מנכ"לית רשת המלונות פתאל