רוצה פרטים על התנהגות, תקשורת ומשאבי אנוש?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

מדעי ההתנהגות, תקשורת ומשאבי אנוש

רוצה לדעת על התנהגות, תקשורת ומשאבי אנוש? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


מדעי ההתנהגות תקשורת ומשאבי אנוש

מדעי ההתנהגות הינו חוג מהפקולטה למדעי החברה והתכנים הנלמדים בו הם דומים במידה רבה לתכנים הנלמדים בחוג לפסיכולוגיה. אמנם בוגרים המסיימים תואר ראשון במדעי ההתנהגות לא יכולים להפוך לפסיכולוגיים, אך הם רוכשים ידע חשוב ומגוון בתחומים הקשורים לנפש האדם וכן בתחומים כמו אנתרופולוגיה, פסיכולוגיה, קרימינולוגיה, סוציולוגיה ועוד.

 

בשנים האחרונות, סטודנטים רבים אינם מסתפקים עוד בלימודי תואר אחד בלבד, ובוחרים ללמוד במסלול דו חוגי המשלב שני תחומים המעניינים אותם. מסלול מדעי ההתנהגות, תקשורת ומשאבי אנוש משלב בתוכו לא פחות משלושה תחומים חשובים המשפיעים על חיינו. כל תחום הוא מבוקש בפני עצמו אך השילוב בין כל התחומים יוצר סינרגיה מושלמת ואיכותית.

לימודי מדעי ההתנהגות

 

לימודי תואר ראשון במדעי ההתנהגות, תקשורת ומשאבי אנוש שואפים להעניק לסטודנטים ידע רב תחומי בכל אחת מהחטיבות הללו ולהכשירם להבנת ההתנהגות האנושית והשפעותיה.

 

בין הקורסים הנלמדים: סוציולוגיה, סטטיסטיקה, פסיכולוגיה, התנהגות ארגונית, אנתרופולוגיה, שיטות מחקר, הגורם האנושי בארגון, תיאוריות חברתיות, שינויים חברתיים, קרימינולוגיה, התנהגות צרכנים ועוד.
 

 

לימודי תקשורת

 

גם תחום התקשורת נמצא בתנופה מתמדת וזאת בזכות נפח פעילותה ההולך וגדל של המדיה, על כל גווניה, אינטרנט, טלוויזיה, עיתונות ורדיו. לימודי תקשורת מקנים ידע עיוני כמו גם כלים ומיומנויות לניתוח ולהבנת תהליכים תקשורתיים. במהלך התואר בוחנים הסטודנטים את אמצעי התקשורת המשודרת והכתובה ומנתחים מאפיינים של תקשורת קבוצתית ובינאישית.

 

בין הקורסים הנלמדים במסגרת לימודי תקשורת נכללים: מדיה ואקטיביזם, דיני תקשורת, יחסי ציבור, דוברות, תקשורת שיווקית, תקשורת המונים, חברה ופוליטיקה, פסיכולוגיה חברתית, תקשורת חזותית, עיתונאות, מוסדות התקשורת בארץ ובעולם, פרסום, עיתונות כתובה, עיתונות אלקטרונית, רדיו, צילום, טלוויזיה ועוד. חטיבת התקשורת המתווספת ללימודי מדעי ההתנהגות ומשאבי אנוש פותחת בפני הסטודנטים אפיק תעסוקתי נוסף ומעשירה את כישוריהם וידיעותיהם.

 

לימודי משאבי אנוש

 

תחום משאבי אנוש הנלמד במסגרת תואר זה עוסק בגורם המרכזי בארגון המודרני והוא הרי ההון האנושי. השילוב בין מדעי ההתנהגות ומשאבי האנוש מבטיח לסטודנטים במסלול להעמיק את ידיעותיהם בתחום וכפועל יוצא להשתלב במהירות ובהצלחה בתפקידים השונים בתחום משאבי אנוש. כיום כמעט בכל ארגון קיימת מחלקת משאבי אנוש שאחראית על מצבת כוח האדם, על תהליכי המיון, הגיוס והכשרות העובדים. ולכן גדלה הדרישה בשוק לעובדים בעלי השכלה רחבה וידע מקצועי בתחום משאבי האנוש.

 

 

מטרת הלימודים

 

תואר ראשון בלימודי מדעי ההתנהגות, תקשורת ומשאבי אנוש שואף לפתח בקרב הסטודנטים יכולת ביקורתית ומחקרית ולעסוק בשיטות מחקר כמותיות ואיכותניות.

 

 

היכן לומדים?

ניתן ללמוד לקראת תואר ראשון בכל תחום בנפרד במספר גדול של אוניברסיטאות ומכללות בישראל. המכללה האקדמית אחוה, פתחה מסלול מרתק וייחודי המשלב את 3 התחומים הללו. הלימודים נמשכים 3 שנים.

 

השתלבות בתעשייה לאחר הלימודים

הביקוש כיום לאנשי תקשורת איכותיים הוא גדול בכל בתחומים - טלוויזיה, רדיו, אינטרנט והעיתונות הכתובה. גם לבוגרים שיחליטו להשתלב בתחום מדעי ההתנהגות ומשאבי האנוש צפויות הצעות עבודה רבות ומגוונות.

 

בוגרי התואר המשולב יוכלו להשתלב לאחר הלימודים בתעשיית התקשורת בישראל (בתחומים כמו תקשורת חזותית, תקשורת כתובה, פרסום, שיווק, יחסי ציבור, דוברות ועוד), או במשרות שונות בתחום כוח האדם, משאבי האנוש, עבודה בעמותות חברתיות, מחקר ועוד.
 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על התנהגות, תקשורת ומשאבי אנוש?

רוצה לדעת יותר על התנהגות, תקשורת ומשאבי אנוש?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד התנהגות, תקשורת ומשאבי אנוש
שאלות הגולשים בנושא
עיסוק לאחר תואר במדעי ההתנהגות, תקשורת ומשאבי אנוש
מדעי ההתנהגות, תקשורת ומשאבי אנוש