רוצה פרטים על קורס תפירה - ירושלים?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

לימודי תפירה בירושלים

רוצה לדעת על קורס תפירה - ירושלים? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס תפירה בירושלים

 

מה לבשת לחג?

 

אמנם האופנה מתחלפת ומשתנה מעת לעת, אך בגדים יהיו תמיד בשימוש, בדיוק כמו אוכל. וזוהי כבר סיבה טובה ללכת ללמוד תפירה ולרכוש עצמאות בהכנת מלבושים כמיטב הדמיון. אם לא הצלחתם למצוא בגד יפה לחג במחיר סביר בחנויות הרגילות, יש לכם נימוק נוסף שיכול לעזור לכם להצדיק את רצונכם להשתתף בקורס תפירה.

 

אם חיפשתם מקום בו תוכלו ללמוד את המלאכה קרוב לבית, והנכם גרים בירושלים או בסביבותיה, תוכלו להיעזר רבות במידע שהבאנו לכם במאמר זה. בתי ספר מקצועיים לאופנה מציעים תכניות ללימוד אמנות זו, כמו גם ללימוד תדמיתנות, גזרות ועיצוב. המטרה של כל התכניות היא לאפשר לכם לעשות הכל לגמרי בעצמכם, ולהביא לכדי ביצוע עיצובים שיכולתם עד היום רק לחלום עליהם.

 

הנה תיאור של מסגרות הכשרה שונות בארבעה מוסדות לימוד בירושלים, בהם תוכלו לרכוש ידע וניסיון במלאכה:

 

 

סטודיו A – מכללה לאופנה ותפירה

 

בסטודיו A שבשכונת תלפיות בירושלים מוצעים קורסי אופנה שונים ללימוד תפירה, תדמיתנות, דיגום חופשי, עיצוב וסטיילינג. בתחום התפירה בלבד קיימים שלושה קורסים במכללה: קורס מתחילים, קורס מתקדמים וקורס לשיפור טכניקות. בכל התכניות תוכלו לבחור אם להשתתף במסלול בוקר או ערב, ואלו נפתחים מספר פעמים בשנה. הבוגרים מקבלים תעודות גמר מטעם המכללה.

 

קורס המתחילים אורך תשעה עד 11 מפגשים, והוא מתאים גם לחסרי הניסיון שביניכם. מסלול המתקדמים נמשך לאורך שמונה עד 10 מפגשים, ומתקבלים אליו לאחר פגישת ראיון מועמדים הבקיאים בעבודה עם מכונת תפירה. הקורס לשיפור טכניקות נפתח ארבע פעמים בשנה, והוא כולל שמונה עד 10 מפגשים. בתכנית זו חובה על התלמידים גם לתרגל בבית, ולכן עליהם להחזיק בבעלותם מכונת תפירה.

 

סטודיו 6B

 

הסניף הירושלמי של סטודיו 6B ממוקם במתחם הרכבת המחודש, והוא מאפשר לתלמידים ליהנות מעבודה מעשית בחללים מעוצבים בהתאמה לצרכי המלאכות השונות. מלבד המסלול המקיף ללימודי עיצוב אופנה שמציעים בבית הספר קיים גם קורס המתמקד בתפירה מעשית. הקורס כולל 12 מפגשים, ומטרתו להקנות למשתתפים יכולת עבודה עצמאית.

 

  • מחפשים ללמוד באווירה דתית? קראו עוד על מסלולים למגזר הדתי

 

המדרשה לאופנה ומקצועות היופי

 

המדרשה לאופנה מפעילה ארבעה סניפים בארץ, כאשר הלימודים המוצעים בירושלים מתקיימים בקמפוס האוניברסיטה העברית שבגבעת רם. תוכלו ללמוד את כל יסודות התפירה בקורס הבסיסי לעיצוב אופנה המיועד לנשים בלבד. בנוסף, קיים גם קורס לעיצוב בגדי ערב ושמלות כלה, המהווה תכנית לימודים למתקדמות.

 

מכון יעל – עיצוב אופנה ותדמיתנות

 

בסניף בירושלים של מכון יעל חומרי הלימוד מועברים על ידי מפתחת השיטה ומייסדת המכון עצמה. בנוסף, רק בשלוחת ירושלים מוצבת עמדת וידאו, באמצעותה יכולות התלמידות לצפות בשיעורים מוקלטים באיכות גבוהה. הקורס הבסיסי אורך 16 מפגשים, כשמשך כל מפגש הוא שעה ורבע. הלימודים מתקיימים אחת לשבוע, ובחודשי הקיץ – פעמיים בשבוע. 

 
שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס תפירה - ירושלים?

רוצה לדעת יותר על קורס תפירה - ירושלים?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד קורס תפירה - ירושלים
שאלות הגולשים בנושא
לימודי תפירה בירושלים - מחפשת המלצות
לימודי תפירה באזור הדרום
קורס תפירה באיזור חיפה
מה העלות של קורס תפירה?
לימודי תפירה ועיצוב במכללת מרים
קורסי תפירה ותדמיתנות - איפה יש?
קורס תפירה למתחילים - איפה יש?