רוצה פרטים על לימודי ראיית חשבון - ירושלים?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

לימודי חשבונאות בירושלים

רוצה לדעת על לימודי ראיית חשבון - ירושלים? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


לימודי ראיית חשבון בירושלים

 

הזדמנות פז

 

ראיית חשבון היא אחד המסלולים העומדים בראש טבלת המקצועות המבוקשים ללימוד, במשך הרבה מאוד שנים. עובדה זו אינה מפתיעה, שכן מדובר בלימודים מאתגרים, במקצוע פרקטי ושימושי, במסלולים נחשבים, ובתואר שבאפשרותו לפתוח דלתות רבות, בעיקר כשהוא משולב עם ההסמכה המתבקשת מטעם מועצת רואי החשבון בישראל.

 

על לימודים בירושלים

 

לימודי ראיית חשבון באחד מהמוסדות האקדמיים המציעים זאת בירושלים, יעניקו לתלמידים הבוחרים בהם חוויה ייחודית ובלתי נשכחת. ירושלים, כידוע, היא עיר בעלת אווירה מיוחדת המכילה נופים סביבתיים ואורבניים הנמצאים רק בה, וכן שילוב חד-פעמי של אוכלוסיות ושל תרבויות. כך, לימודי ראיית חשבון בירושלים יאפשרו לתלמידים ליהנות מכל מה שמציעה העיר, במהלך הלימודים ואף לאחריהם – בהשתלבות בה בענפי התעסוקה המקצועיים. כך, בחירה בלימודים אקדמיים בירושלים היא הזדמנות פז לחוות את העיר הזו מקרוב, ולאורך תקופה.

 

 

מוסדות לימוד אפשריים בירושלים

 

קיימים כמה מוסדות אקדמיים המציעים מסלולי הכשרה בראיית חשבון ובחשבונאות, בירושלים. המסלולים שונים במקצת זה מזה, בעיקר באופי הלימודים ובתנאי הקבלה. להלן פירוט המסלולים המוצעים בתחום זה בירושלים:

 

  • האוניברסיטה העברית – מקיימת מסלול ללימודי תואר ראשון B.A בחשבונאות, מסלול שנועד להכשיר רואי חשבון מוסמכים ומומחים. תכנית הלימודים נפרשת על פני שלוש שנים והקבלה אליה מותנית בציון של 600 לפחות בבחינה הפסיכומטרית.

 

  • האוניברסיטה הפתוחה – מציעה תכנית לימודים לתואר ראשון B.A בחשבונאות ובשילוב חטיבת לימודים בכלכלה. יתרונותיה של האוניברסיטה הפתוחה הם רבים וידועים, אך בין השאר נציין שוב את העובדה שהיא אינה מציבה תנאי קבלה התחלתיים, את העובדה כי חלק ניכר ממסלול הלימודים בה בנוי כך שהוא ניתן ללימוד עצמאי. בנוסף, אוניברסיטה זו היא בעלת כמה וכמה קמפוסים ושלוחות לימוד בירושלים; בין השאר, הקמפוסים בירושלים כוללים גם קמפוס גדול וחדשני הנמצא בגן הטכנולוגי ליד קניון מלחה, קמפוס הנמצא במכללה החרדית, וכן קמפוס הנמצא במעלה אדומים.

 

  • המכללה למינהל – מכללה זו היא מכללה מובילה וידועה והיא בעלת סניפים ושלוחות רבים ברחבי הארץ, וביניהם גם סניף הממוקם בירושלים. בית הספר לראיית חשבון שלה נחשב לאחד מן המבוקשים בתחום זה, ומסלול הלימודים המוצע בו הוא מסלול מקיף ומשולב – לימודי תואר ראשון בראיית חשבון ובחשבונאות, לתואר B.A של האוניברסיטה הפתוחה. תנאי הקבלה לתכנית לימודים זו לתואר B.A מורכבים ממעבר של מבחן קבלה ושל ריאיון קבלה אישי. תכנית הלימודים כוללת לימודים במכינה מתאימה – המקנה לתלמידיה את היסודות להמשך הלימודים במסלול האקדמי. 

 

אפשרויות תעסוקה

 

בתום הלימודים במסלולים השונים לראיית חשבון ולחשבונאות בירושלים, בוגריהם יוכלו להשתלב במגוון משרות ותפקידים – בתחומי הייעוץ והניהול הפיננסי, בתחומי החשבות בארגונים ובעסקים שונים, בענף הבנקאות בתפקידים שונים, בתחומי הייעוץ הפרטי ועוד. בנוסף, בוגרי מסלולים אלה יוכלו כמובן להמשיך ללימודי תואר שני בתחום זה או בתחומים משיקים או משלימים לו, ולהרחיב אף יותר את אפשרויות התעסוקה והקידום שייפתחו בפניהם.

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על לימודי ראיית חשבון - ירושלים?

רוצה לדעת יותר על לימודי ראיית חשבון - ירושלים?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
שאלות הגולשים בנושא
שנת ההשלמה ראיית חשבון
הסמכה לראיית חשבון ללא תואר - היכן קיים?
ראיית חשבון תקפות התואר הישראלי בחו״ל
השלמה לראיית חשבון עם תואר בכלכלה וניהול
מה ללמוד - יעוץ מס או ראיית חשבון?
סטודנטים / מתמחים בראיית חשבון
לימודי ראיית חשבון ללא תואר באזור הדרום