לימודי קופירייטר במכללת ACC תרצה גרנות לתקשורת ופרסום

רוצה לדעת על לימודים בנושאי פרסום? רוצה שנחזור אליך עם תשובות?

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על קורס קופירייטינג - תרצה גרנות.

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


לימודי קופירייטינג במכללת ACC תרצה גרנות – המכללה לתקשורת ופרסום
 
פיתוח הכישרון והיכולת
 
הקופירייטינג הוא מקצוע המשלב מבט אמנותי, תבונה, כישרון ויכולת כתיבה שיווקית ותמציתית. המסלול ללימודי קופירייטינג במכללת ACC תרצה גרנות – המכללה לתקשורת ופרסום מכשיר את הסטודנטים למקצוע זה תוך פיתוח יכולות החשיבה, היצירה ותכנון האסטרטגיה השיווקית והפרסומית. המסלול מקנה לסטודנטים גם הבנה של עולם הפרסום והתקשורת על הכוחות הפועלים בו.
 
מתכונת הלימודים במכללת ACC
 
מסלול הקופירייטינג במכללת ACC אורך שנה ומקיף לא פחות מ – 380 שעות לימוד אקדמיות, בתוספת של כ – 75 שעות של התנסות מעשית. המסלול אף כולל התנסות מעשית מודרכת בעבודה מול לקוחות ממשיים. בתום הלימודים בתכנית מעלים הבוגרים תערוכה המורכבת מעבודות הגמר שלהם. בנוסף, ההתנהלות בכיתות הלימוד כוללת אף דיונים במקרי מבחן וסימולציות.
 
נושאי הלימוד
 
  • חשיבה יצירתית
  • כתיבה יצירתית
  • שיווק חווייתי
  • פיתוח פורמטים ותוכן לטלוויזיה
  • אינטראקטיב
  • מדיה חברתית
  • פרינט – שלטי חוצות, מודעות ופרסומות קיר
  • ועוד
 
תנאי הקבלה לתכנית
 
בתכנית זו במכללת ACC מציבים למועמדים המבקשים להתקבל אליה רף קבלה גבוה ובלתי מתפשר, וזאת כדי לשמר את המקצועיות ואת הרמה הגבוהה שבה נלמדים הקורסים. לפיכך, תהליך הקבלה כולל מעבר של בחינת קבלה הבודקת התאמה לתחום הקופירייטינג, וכן בחינת מיון הנערכת בעל פה.
 
מידע נוסף
 
כדאי לדעת, כי הלימודים במסלול זה במכללת ACC תרצה גרנות מוכרים לצורך תשלום מכספי הפיקדון לחיילים משוחררים. בנוסף, במכללה מבטיחים תקופת התמחות בשכר לתלמידים מתאימים ומצטיינים, ובשיתוף עם משרדי פרסום מובילים.
 


** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: ACC תרצה גרנות - המכללה לתקשורת ופרסום

כלים שיעזרו לך לבחור