קורס עיתונאות בעבודי קריאייטיב

רוצה לדעת על לימודים בנושאי לימודי תקשורת?

 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

 

הגעת לדף עם מידע על לימודי עיתונאות - עבודי קריאייטיב.

המידע באתר הועיל ל94% מהגולשים.

 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


מגמת עיתונאות בעבודי קריאייטיב

 

מסלול הלימודים אינו פעיל

 

מגמת עיתונאות ותקשורת של בית הספר לפרסום "עבודי קריאיטיב" הינה מגמה מעשית ומקיפה. מטרת המגמה היא לחשוף בפני הסטודנטים את האופציות השונות הניצבות בפני כותבים בתחילת דרכם.

 

מסלול הלימודים במגמת עיתונאות בנוי כך שהוא נותן "טעימה" מכל אחד מתחומי העיתונאות והתקשורת, על מנת לעזור לסטודנטים לעצב את זהותם המקצועית עוד בזמן הלימודים ובכך לסייע להם להיקלט בקלות יחסית בעולם התקשורת.

 

רבים שואלים את עצמם מה נדרש כדי להיות עיתונאי? האם די בכישרון כתיבה, בחוש ביקורת מפותח? או שמא על אלו להיות מלווים באוצר מילים רחב, סקרנות שקשה להשביע וחוש צדק מתפרץ? התשובה כמובן אינה חד משמעית, ונמצאת איפה שהוא באמצע.

 

בעבודי קריאיטיב מנסים לאתר את אלו שלפחות חלק מאותן תכונות חשובות קיימות אצלם. בעזרת סדנאות, הרצאות ותרגולים עם דמויות מפתח מעולם התקשורת, אשר חולקים מסודותיהם המקצועיים על מנת להפוך את כשרון הכתיבה, הדעתנות או התחביב לכדי יצירה עיתונאית מהודקת ומוקפדת.

 

ב"עבודי קריאיטיב" מאמינים שאין חכם כבעל ניסיון, כותבים בכלל ועיתונאים בפרט חייבים להתנסות בכתיבה וכמה שיותר. בעיתונאות אפשר תמיד לחדש וללמוד, אך חשוב לעשות זאת על ידי התנסות ולא רק על ידי למידה של תיאוריות.

 

בלימודי עיתונאות אנו דוגלים בתרגול רב ובכל שיעור מתנסים התלמידים בכתיבה על מנת לשייף ולשפר את יכולותיהם. המשימות, נעשות כמובן בהנחיה צמודה של אנשי מקצוע שלא חוסכים במתן טיפים, עצות, כלים וסודות לכתיבה משובחת. הודות לאלו מפתחים הסטודנטים את אמירתם האישית ואת זהותם כעיתונאים חושבים.

 

בסגל המרצים הקבוע של המגמה אושיות חשובות ומוכרות מעולם התקשורת, ביניהם: יובל אברמוביץ’ (ראש המגמה), נורית קנטי, הפזמונאי מאיר גולדברגר, איריס אברמוביץ’, עטרה אופק, שיר זיו ועוד. אלו מעבירים שיעורים החשובים לכל עיתונאי מתחיל כוותיק החל משפה לשון ועברית, דרך כתיבה יצירתית ותחקיר ועד לאתיקה בעיתונות, ראיונות וכתיבת ביקורת.

 

מידע כללי: קורס עיתונאות בעבודי קריאיטיב נמשך כעשרה חודשים, הלימודים מתקיימים פעמיים בשבוע בשעות 17:30-20:30, סך הכל כ-250 שעות לימוד. הקורס בנוי משיעורים עיוניים, תרגולים מעשיים והרצאות אורח בנושאים שונים. לאורך הקורס בונים הסטודנטים תיק עבודות שיוכלו להציג בפני עורכים בראיונות עבודה עתידיים.

 

בתום הקורס זכאים הבוגרים לתעודת סיום מטעם בית הספר "עבודי קריאייטיב".



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: עבודי קריאייטיב | לימודי שיווק ופרסום - כל מה שיש בך..

פורום לימודי תקשורת

התלבטות בין תואר בפסיכולוגיה עם שיווק ולימודי תקשורת
נועה
1 תגובות
קורס צילום ועריכת וידאו בבאר שבע
שרון
1 תגובות
קורס רדיו ביחידה ללימודי חוץ 
ענת חילף
1 תגובות
מה ההבדל בין תואר בתקשורת חזותית לתואר בתקשורת?
צופיה
2 תגובות
איפה מתקיימים לימודי תקשורת עתונאות
עליזה הרפז
2 תגובות
מוסדות לימודים לתואר ראשון בתקשורת
עדן
2 תגובות
התנהגות צרכנים או מדעי ההתנהגות
ליאור
2 תגובות
לכניסה לפורום

מעל 28,780 סטודנטים
המליצו והצביעו על מוסדות לימוד

חפשו חוות דעת על המסלול
ומוסד הלימודים שמעניין אתכם
למשל: אוניברסיטת חיפה, הבינתחומי ...
למשל: מנהל עסקים, משפטים...

חוות דעת של סטודנטים על מוסדות לימוד

  • 4.0

    אוניברסיטת בן-גוריון1,088 חוות דעת

  • 4.1

    הטכניון - מכון טכנולוגי לישראל546 חוות דעת

  • 4.0

    המרכז האקדמי לב1,451 חוות דעת

טיפים ממומחים בנושא לימודי תקשורת

רענן שקד
המפתח להשתלבות בגופי תקשורת לחסרי ניסיון הוא יצירת קשר עם עורכים רלבנטיים, לבוא עם הצעות לכתבות או פרויקטים ובעיקר ליזום – פגישות, רעיונות, קונספטים. צריך לא לחשוש ולהציע את עצמך.
כדי להתבלט בתעשיית התקשורת צריך לזהות את הקול הייחודי שלך ואז לפתח אותו. חשוב לזהות מה הפרסונה היוצרת שלך, מה מייחד אותה ופשוט לדבוק בה, לשכלל אותה ולעשות איתה כמה שיותר. עם הזמן הקול שלך הופך להיות מזוהה ואנשים מתחילים לעקוב אחרייך. במונחים שיווקיים, מדובר על בנייה של מותג אישי, אבל המותג הזה חייב להתבסס על הקול הייחודי שאנחנו מביאים.
רענן שקד
עיתונאי
Whatsapp Whatsapp