רוצה פרטים על עבודה סוציאלית ללא פסיכומטרי?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

לימודי עבודה סוציאלית בלי פסיכומטרי

רוצה לדעת על עבודה סוציאלית ללא פסיכומטרי? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


לימודי עבודה סוציאלית בלי פסיכומטרי


האם אפשר להתקבל ללימודי עבודה סוציאלית ללא פסיכומטרי?


לימודי עבודה סוציאלית משלבים ידע תיאורטי רב עם התנסות מעשית כבר מהשנים הראשונות לתואר, הסטודנטים משתלבים באופן פעיל במערכות שירותי הרווחה והשיקום בישראל. תנאי הקבלה ללימודים אלו מתבססים על פי רוב על ציון ההתאמה, המורכב משקלול ממוצע הבגרויות עם הציון בפסיכומטרי. הציון הנדרש בפסיכומטרי נע בין 580 - 660, ומשתנה ממוסד למוסד. 

 

לצד אפשרויות הקבלה המתבססות על ציון ההתאמה, ניתן למצוא גם מסלולי לימודים ללא פסיכומטרי. במסלולים המיוחדים הללו שמים דגש על ממוצע הציונים בתעודת הבגרות, וכן על ציונים במקצועות מסוימים, בדרך כלל אנגלית ומתמטיקה. כמו כן, מוסדות מסוימים מאפשרים גם לבוגרי תארים אקדמיים קודמים להתקבל בלי פסיכומטרי. יש להביא בחשבון שבדרך כלל נדרשים המועמדים להיבחן בבחינות לסיווג רמת האנגלית, כמו אמי"ר או אמיר"ם, וכן כי עליהם לעמוד בריאיון קבלה אישי או קבוצתי.


לפניכם כמה אפשרויות לתנאי קבלה ללא פסיכומטרי במוסדות שונים:
 

מוסד הלימוד תנאי הקבלה ללא פסיכומטרי
המכללה האקדמית ספיר (שער הנגב - דרום) תנאי הקבלה על סמך תעודת הבגרות הינם:
  • ציון ממוצע 96 ומעלה בתעודת הבגרות, או - ציון משוקלל 92 ומעלה בתעודת הנדסאי.
  • וגם - ציון 75 ומעלה בבגרות באנגלית ברמת 4 יחידות לימוד, או בקורס האנגלית במסגרת לימודי ההנדסאים.
  • לבית הספר שמורה הזכות לערוך ראיונות אישיים או קבוצתיים.
אוניברסיטת אריאל בשומרון לאוניברסיטת אריאל בשומרון יכולים להתקבל ללימודי העבודה הסוציאלית מועמדים בעלי ממוצע בגרויות של 105 ומעלה. הרקע באנגלית ובמתמטיקה מובא בחשבון במעמד הדיון במועמדים אלו.
אוניברסיטת חיפה ללימודי העבודה הסוציאלית באוניברסיטת חיפה יכולים להתקבל מועמדים שגילם מעל 42 שנים ללא צורך להציג ציון בבחינה הפסיכומטרית. עם זאת, הם נדרשים לעבור ריאיון קבלה אישי.
המכללה האקדמית צפת למועמדים מעל גיל 35, קיים פטור מן הפסיכומטרי (יתר המועמדים חייבים לגשת לפסיכומטרי). עליהם להציג ציון ממוצע 90 ומעלה בבגרות. כמו כן יש צורך בציון 85 ומעלה במבחן אמי"ר. על המועמדים לעבור ראיון קבלה אישי.
המרכז האקדמי רופין (עמק חפר - השרון)

כדי להתקבל ללא פסיכומטרי, יש לעמוד בדרישות הבאות:

  • ממוצע בגרויות ללא בונוסים - 100 ומעלה.
  • ראיון אישי.
  • מבחן אמי"ר או אמיר"ם.
  • קבלת המועמדים במסלול על סמך בגרות בלבד מותנית באישור ועדת קבלה.
אוניברסיטת בן גוריון בנגב (באר שבע) למסלול הרגיל ניתן להתקבל על סמך ממוצע בגרויות 106, יש צורך ברמת "בסיסי" באנגלית. יש לציין כי הקבלה אינה אוטומטית ותלויה בהחלטת ועדת קבלה לפי חתכי הקבלה, המלצות, הצהרת כוונות ובמקרים מסוימים גם ראיון.
אוניברסיטת בן גוריון - קמפוס אילת ניתן להתקבל ללא פסיכומטרי על סמך ממוצע בגרות 95 ומעלה, הצהרת כוונות, קורות חיים, שתי המלצות ומכתב אישי.
המכללה האקדמית הדסה בירושלים הקבלה ללימודי עבודה סוציאלית על סמך תעודת בגרות אפשרית לבעלי ממוצע 105 ומעלה העוברים ראיון קבלה.
אוניברסיטת תל אביב הקבלה מותנית בממוצע בגרות 95 ומעלה, וגם - שלושה קורסים מקוונים בציון 82 ומעלה: מבוא למדעי הפסיכולוגיה, צדק חלוקתי וצמיחה כלכלית, וקורס לבחירה מתוך רשימה.

 

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על עבודה סוציאלית ללא פסיכומטרי?

רוצה לדעת יותר על עבודה סוציאלית ללא פסיכומטרי?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור