תואר ראשון בניהול באוניברסיטה הפתוחה

שירות אישי - צור קשר
תואר ראשון בניהול באוניברסיטה הפתוחה

לימודי ניהול לתואר ראשון באוניברסיטה הפתוחה

 

ללמוד להוביל

 

מקצוע הניהול כולל את כל הפעולות הקיימות בארגון, החל מהתפקיד הזוטר ביותר ועד למעלה הפירמידה, כל זאת בשימוש המשאבים השונים הקיימים בתוך הארגון ומחוצה לו. המנהל הוא מקבל ההחלטות במגוון הנושאים שבארגון, הוא מנהיג את הארגון ואחראי על שלל ההיבטים שחיוניים לפעילות החברה ולשגשוגה. תכנית לימודי הניהול באוניברסיטה הפתוחה מדגישה את העובדה כי ניהול איכותי כרוך ברצון ליזום, להוביל ולהביא לשינוי ארגוני בדרך לצמיחה ולהצלחה.

 

תכנית לימודים

 

מסלול לימודי הניהול לתואר ראשון באוניברסיטה הפתוחה מקנה לתלמידיו ידע תיאורטי וכישורים מעשיים לקראת השילוב בתפקידים ניהוליים מובילים. במהלך הלימודים הסטודנטים נחשפים לנושאים חשובים כהתנהגות ארגונית, שיווק, חשבונאות, מימון וניהול טכנולוגיה. בהמשך הם מפתחים מיומנויות למידה עצמאית ויוזמה שמהותיים למנהלים ומשמשים את הבוגרים בהמשך דרכם העסקית.

 

מתכונת הלימוד


שיטת הלימוד משלבת בין מפגשים פרונטליים להנחיה בשימוש טכנולוגיה, לבין למידה מרחוק. כך יכולים התלמידים לתכנן את זמני הלמידה לפי צרכיהם ואף לקבוע את מקום הלימודים מבין שלוחות האוניברסיטה הפתוחה. משך התואר יכול להתפרש על פני כשלוש שנים וכן ישנה אפשרות לפרוש אותו על פני זמן ממושך יותר כדי לשלב לימודים עם עבודה.

 

מסלול לימודי הניהול לתואר ראשון כולל עבודות סמינריוניות וקורסים מתקדמים. אלה מהווים דרך להעמקת ידע בתחומים נבחרים בניהול.

 

חטיבה בניהול


ניתן לשלב חטיבה בניהול במסגרת תארים חד חוגיים, הכוללים לימודי כלכלה, לימודי היסטוריה, לימודי מתמטיקה, לימודי מדעי המדינה ויחסים בינלאומיים, לימודי סוציולוגיה, לימודי פסיכולוגיה או לימודי פילוסופיה. החטיבה מאפשרת ללמוד במספר קורסים בתחום הניהול במקביל ללימודים במקצוע הראשי.
 

נושאי הלימוד

 

  • ניהול בינלאומי
  • תורת המשחקים
  • מנהל וניהול ציבורי
  • מבוא למקרו-כלכלה
  • מבוא למיקרו-כלכלה
  • שיטות וסגנונות מחקר    

 

על מוסד הלימוד

 

האוניברסיטה הפתוחה היא מוסד אקדמי שמוכר על ידי המל"ג והיא מציעה מגוון רחב של תכניות לתואר ראשון ושני. בין נקודות הייחוד של התכניות נמנות גמישותן הרבה ואפשרות הסטודנטים לבחור את זמני הלימוד ואת מקום הלימודים מתוך שלוחות האוניברסיטה הרבות. כך ניתן לשלב בקלות רבה יותר לימודים עם עבודה. בין מסלולי הלימוד שמוצעים נכללים לימודי כלכלה ולימודי חשבונאות. כמו כן מוצע מסלול לתואר שני במנהל עסקים. נוסף על כך מתקיימים מסלולים בהנדסה, במדעי המחשב, בתחומי מדעי החברה ובאמנויות.

 

תנאי קבלה


ללימודי ניהול לתואר ראשון באוניברסיטה הפתוחה אין תנאי קבלה מקדימים והתלמידים אינם נצרכים לציון פסיכומטרי או לבגרות מלאה. כך גם תלמידי תיכון, חיילים משרתים וחיילים משוחררים יכולים להתקבל לתכנית.

 

תעודה


התלמידים שעומדים בכל דרישות הלימודים מקבלים תואר ראשון מטעם האוניברסיטה הפתוחה. תואר זה מוכר על ידי המל"ג (המועצה להשכלה גבוהה) ותלמידים המחזיקים בו יכולים להמשיך ללמוד תארים מתקדמים הן באוניברסיטה הפתוחה והן במוסדות לימוד אחרים. כדי לקבל תואר זה התלמידים צריכים לצבור את סך נקודות הזכות הנדרש לתואר ולעמוד בכל חובות הלימודים.

 

אפשרויות התעסוקה


באפשרות תלמידים שמסיימים את הלימודים בהצלחה במסלול לימודי הניהול להמשיך ללימודים מתקדמים בפקולטה למדעי החברה וכן באפשרותם להשלים קורסים ולקבל תעודת הוראה. כמו כן, לבוגרי התואר ישנה האפשרות להשתלב במגוון רחב של משרות בשוק התעסוקה בתחום הניהול הן במגזר הפרטי והן במגזר הציבורי.

למידע נוסף לחצו: האוניברסיטה הפתוחה
עוד מסלולי לימוד - האוניברסיטה הפתוחה
חוות דעת של סטודנטים על לימודי ניהול – האוניברסיטה הפתוחה
התקבלו 91 דירוגיםבציון ממוצע: 4.1 מתוך 5
ספיר

ספיר

05/02/2019
5/ 4

האוניברסיטה הפתוחה

מה אתה אוהב/לא אוהב במוסד הלימודים?

אני אוהבת את הנוחות והזמינות אפשר לשלב עם זה עבודה וחיי משפחה

על הקמפוס

אני לא מגיעה הרבה לקמפוס אבל שאני מגיעה הכל נוח ונגיש

טיפים

לבוא עם ראש פתוח שאפשר ללמוד עצמאית, ניתן ללמוד דרך המחשב גם חושבים שזה לא מתאים לנו

אלישבע

אלישבע

02/11/2017
5/ 4

האוניברסיטה הפתוחה

מה אתה אוהב/לא אוהב במוסד הלימודים?

אני אוהבת את האפשרות לשילוב של עבודה במשרה מלאה ולימודי תואר.

על הקמפוס

קמפוס נחמד . הכיתות מותאמות למספר הסטודנטים בכיתה. דרכי הגעה נוחים בתחבורה ציבורית

טיפים

כדאי ליצור קשרים עם סטודנטים אחרים בהתחלה. יכול לעזור בהמשך לעבור את התואר בקלות עם עזרה .

לימור

לימור

22/10/2017
5/ 5

האוניברסיטה הפתוחה

מה אתה אוהב/לא אוהב במוסד הלימודים?

שניתן ללמוד מקוון הרבה יותר קל ומקל.מאפשר לחזור שוב לעצור ולהבין לעומק את החומר.בנוסף לשיעורים ניתן  קרא עוד...

על הקמפוס

קמפוס מאוד מכובד.שיטת לימוד מצויינת.צורת התשלום והמחירים מאפשרים גם לאמהות ללמוד. יש בקמפוס את כל ה קרא עוד...

טיפים

השיטה מאפשרת לאמהות עובדות להצליח ללמוד ולהתפתח.ממליצה להתחיל בקורס להבין את השיטה והמערכת ולהעלות ב קרא עוד...


לכל חוות הדעת