חינוך מיוחד לתואר שני במכללת לוינסקי לחינוך

רוצה לדעת על ההקלות בעקבות משבר הקורונה? רוצה לדעת על לימודים בנושאי תואר שני בחינוך?

 

 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

 

 

הגעת לדף עם מידע על לימודי תואר שני בחינוך מיוחד - לוינסקי.

המידע באתר הועיל ל92% מהגולשים.

 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


תואר שני בחינוך מיוחד במכללת לוינסקי לחינוך
 
מנהיגים לחיים טובים
 
המסלול ללימודי תואר שני בחינוך מיוחד במכללת לוינסקי נועד להכשיר מומחים, שיוכלו להוביל תהליכים ולהנהיג שינויים ברמה מערכתית. במסגרת זו לתואר שני בחינוך, הסטודנטים לומדים כיצד לבנות ולנהל מהלכי התערבות בהתמקדות בבעלי צרכים מיוחדים, וכיצד להעריך וליישם תכניות שונות מתוך התבססות על הגישה האקולוגית, החברתית תרבותית והנוירו-פסיכולוגית. מטרה אחת של התכנית היא לפתח בקרב הסטודנטים יכולת מחקרית ולחשוף אותם לתיאוריות ולטקסטים מקצועיים. מטרה נוספת היא ללבן סוגיות הנוגעות ליישום חוק השילוב של לקויי למידה בכיתות הרגילות, ולדון באפשרויות יצירתיות שנועדו לתת לילדים אלה חוויה של נורמליות. 
 
תכנית הלימודים
 
הסטודנטים במסלול לתואר שני בחינוך מיוחד מכירים מיומנויות מתקדמות למחקר לקויות למידה, מכירים את תחום לקויות השפה והמספרים, ואת הגישות הנהוגות בו כיום. כמו כן, הם מכירים את דרכי השילוב הקיימות בנוגע לאוכלוסיות בעלות לקויות מסוגים שונים – בבתי ספר מיוחדים, ובבתי ספר של החינוך הרגיל. בנוסף, הם לומדים להכיר את היצירתיות שבמוח האנושי, לומדים לעומק על אודות תפקידו של המורה בחינוך המיוחד, ומתוודעים למחקרים הנוגעים בתפקידה של המשפחה לילד בעל צרכים מיוחדים. כמו כן, הם לומדים כיצד מסייעים לתלמידים כאלה באמצעות לימוד מקוון ומתוקשב, איך מפתחים סביבה המותאמת לבעלי לקויות ראייה, כיצד מבצעים "תיווך" בעבור הילד באופן מעצים, ועוד.
 
מתכונת הלימוד
 
המסלול נפרש על פני שנתיים אקדמיות. מתכונת הלימוד היא יום אחד מרוכז בכל שבוע, החל משעות הבוקר ועד שעות הערב. במהלך המסלול נדרשים התלמידים להגיש עבודה סמינריונית בנושאים שונים, בכל אחת משנות הלימוד. הסטודנטים בתכנית זו לומדים במסלול שאינו מחקרי, ועליהם להגיש פרויקט גמר יישומי מסכם ורחב היקף בתום הלימודים. העבודה על הפרויקט מלווה בסדנה וכן בהדרכה צמודה של מנחה מטעם החוג.
 
פרטים נוספים
 
הקורסים בתכנית ללימודי תואר שני בחינוך מיוחד במכללת לוינסקי נחלקים לשישה מקבצים שונים: שיתוף, מעורבות ומנהיגות; חקר מתקדם בחינוך; הערכת תיאוריות ופרקטיקות; הנגשה והתאמות לימודיות, חברתיות וסביבתיות; מדעי החיים וחקר המוח; התערבות לימודית ורגשית בחינוך המיוחד. הקורסים בכל אחד מן המקבצים פזורים על פני שתי שנות הלימוד.
 
נושאי הלימוד
 
  • מנהיגות ושינוי בתפישה מערכתית
  • מוח ותרופות
  • הגישה החברתית תרבותית ללמידה
  • דילמות בהכלה
  • תיאוריות ומודלים של מסוגלות עצמית
  • סיוע במצוקות אישיות
  • משפחות לילדים בעלי צרכים מיוחדים
  • הספקטרום האוטיסטי
  • טכנולוגיות מתקדמות לשימוש בתחום
  • תיאוריית הפעילות של ויגוצקי
  • שיטות מחקר מתקדמות ללקויות שונות
  • אנתרופולוגיה של החינוך המיוחד     
  • קשרים בין אישיים במסגרות של חינוך מיוחד   
  • ועוד
 
קהל היעד ותנאי הקבלה
 
לצורך הקבלה ללימודים במסלול זה נדרשים המועמדים להיות בעלי תואר ראשון בחינוך בממוצע מינימלי של 80, וכן בעלי תעודת הוראה. בנוסף, נדרש ניסיון מעשי בהוראה או בחינוך במשך שלוש שנים לפחות. כמו כן, המועמדים נדרשים לשלוט בשפה האנגלית ברמה של קריאה אקדמית. בנוסף, המועמדים המתאימים יידרשו לעבור ריאיון קבלה אישי.
 

 



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: מכללת לוינסקי לחינוך

עוד מסלולי לימוד - מכללת לוינסקי לחינוך

ssssssssss

פורום לימודי חינוך

יש מסלולי הסבת אקדמאים לחינוך שמקבלים בהם תעודת הוראה?
מור
2 תגובות
שכר של גננת לחינוך מיוחד
מאיה
2 תגובות
שכר לבוגרי תואר ראשון ותעודת הוראה אקווילנטית
אפרת
1 תגובות
מה עדיף מבחינת שכר? הסבת אקדמאים להוראה או תעודת הוראה?
אפרת
1 תגובות
אובדן תעודת הוראה
יעל חן
1 תגובות
תעודת הוראה או הסבת אקדמאים?
הילה גורן
1 תגובות
מה ללמוד כדי לעסוק בניהול מוסד חינוכי?
שלומית
1 תגובות
לכניסה לפורום

מעל 29,043 סטודנטים
המליצו והצביעו על מוסדות לימוד

חפשו חוות דעת על המסלול
ומוסד הלימודים שמעניין אתכם
למשל: אוניברסיטת חיפה, הבינתחומי ...
למשל: מנהל עסקים, משפטים...

חוות דעת של סטודנטים על מוסדות לימוד

  • 4.1

    הטכניון - מכון טכנולוגי לישראל547 חוות דעת

  • 4.1

    מכון טכנולוגי חולון589 חוות דעת

  • 4.1

    שנקר, המכללה להנדסה ולעיצוב687 חוות דעת

טיפים ממומחים בנושא תואר שני בחינוך

מיכל דליות
מיכל דליות, שאותה אתם כנראה מכירים כ"סופר נני", הגיעה לקריירה בהנחיית הורים אחרי עשייה ענפה בהוראה וגם היום רואה את עצמה כאשת חינוך. לדעתה, התשוקה למקצוע היא אחד הדברים שבונים "מורים לחיים":
"למורה יש השפעה אדירה. אני חושבת שמה שהופך מורה למורה בלתי נשכח, הוא העובדה שהוא מעביר את החומר בהתלהבות גם אחרי שנים במקצוע."
ומה התכונות שחשובות לדעתה לכל מורה?
"מורה צריך להיות בעל כריזמה וגם בעל תשוקה גדולה לעשות טוב. הוא גם צריך את הכלים המתאימים כדי לא להתייאש לאורך הדרך. לכן בעיני הצלחה בתחום החינוך מורכבת מרצון להמשיך לעמוד במשימה למרות כל המכשולים בדרך, וגם מהמשך הלימודים והעשרה."
מיכל דליות
אשת חינוך והוראה
Whatsapp Whatsapp