רוצה פרטים על לימודי הנהלת חשבונות סוג 2?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס הנהלת חשבונות סוג 2

רוצה לדעת על לימודי הנהלת חשבונות סוג 2? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


לימודי הנהלת חשבונות סוג 2

 

לימודי הנהלת חשבונות פותחים צוהר לעולם הפיננסי והחשבונאי והם מספקים הבנה בסיסית והכרות עם מקצועות החשבונאות השונים. קורס הנהלת חשבונות מכשיר מנהלי חשבונות ברמות הסמכה שונות, כאשר הסיווגים המקצועיים האפשריים הם מרמה 1 ועד רמה 3 והם מוענקים מטעם משרד התמ"ת. הנהלת החשבונות היא חיונית בכל ארגון משום שהיא מאפשרת לעקוב, לפקח, לבקר ולצפות אחר הפעילות הכספית בחברה הכוללת לדוגמא את מחזור ההוצאות וההכנסות, את תזרים המזומנים וכן הלאה.

 

 

לימודי הנהלת חשבונות 2 מיועד להכשיר מנהלי חשבונות ברמה מתקדמת והוא נחשב לקורס מקצועי אשר מאפשר לעוסקים בו קידום תעסוקתי ותנאי העסקה טובים. הקורס מתאים לבוגרי הנהלת חשבונות סוג 1 אשר מעוניינים להמשיך ללימודי קורס הנהלת חשבונות סוג 2 בכדי להשיג הכשרה מקצועית ומתקדמת בתחום החשבונאות. דרגת הסיווג המקצועית מוענקת מטעם משרד התמ"ת הממשלתי ותוכנית הלימודים בקורס מותאמת לדרישות המשרד.

 

תוכנית הלימודים בקורס מקיפה שיעורים עיוניים בחשבונאות פיננסית, שיעורים מעשיים בחשבונאות ממוחשבת ומחייבת גם בהגשת פרויקט גמר. בתחום החשבונאות הפיננסית המשתתפים רוכשים ידע הנוגע לעסקאות ולשותפויות, לטיפול במטבע חוץ ובהפרשי שערים, לטיפול בעסקאות של מכירת רכוש קבע וחילופי נכסים, לשותפויות, לניהול חשבונות של רשויות מקומיות ועמותות וכיוצא בזה. ההתנסות בחשבונאות המעשית מכינה את המשתתפים בקורס לרכוש מיומנות וניסיון בהנהלת חשבונות ממוחשבת ומתקדמת.

 

 

תנאי קבלה

 

הקבלה לקורס מותנית בעמידה בדרישות הבאות:

 

  • בעלי תעודת סיווג מקצועי של הנהלת חשבונות סוג 1 או לחלופין בעלי השכלה של 11 שנות לימוד עם ניסיון מקצועי בן חצי שנה.

 

משך הקורס

 

לימודי הנהלת חשבונות סוג 2 מתפרסים על פני 5-10 חודשים, וזאת בהתאם לסוג המסלול הלימודי (אם במתכונת לימודי בוקר או ערב) ובהתאם להחלטת המוסד הלימודי. משך הקורס עומד בממוצע על 195 שעות לימוד, עם זאת במידה והסטודנט הוא בעל ידע בתחום הוא יוכל לקבל הכרה בלימודים קודמים אשר מקצרים את משך ההכשרה

 

אפשרויות תעסוקה ולימודי המשך

 

בוגרי הקורס יוכלו להשתלב בכל ארגון המבקש בעלי הסמכה שיוכלו לערוך נתונים כספיים מתוקף הסמכתם המקצועית. בנוסף לכך, המעוניינים בכך יוכלו להמשיך ללימודים מתקדמים כגון לימודי הנהלת חשבונות סוג 3 או לימודי חשבי שכר.

 

 

תעודות

 

בוגרי הקורס שיעמדו בדרישות הקורס ויעברו את הבחינות החיצוניות יהיו זכאים לקבל תעודת מקצוע מטעם המוסד הלימודי ואת ההסמכה המקצועית מטעם משרד התמ"ת.

 

מוסדות הלימוד:

 

  • המכללה האקדמית כנרת
  • מכללת אורט
  • המכללה למנהל
  • מכללת מישלב
  • מכללת ספיר
  • רשת עתיד (קורס הנהלת חשבונות 1 + 2 נלמד בשלוחות לוד, מעלות, ירכא)

 

 

אתם בוודאי שואלים את עצמכם היכן יש מוסדות נוספים ללימודי חשבונאות, מהם תנאי הקבלה, האם יש יום פתוח בקרוב, כמה זה עולה ועוד. לנציגי השירות האישי שלנו יש תשובות לכל השאלות. כדאי לכם להתנסות חינם בשירות האישי שלנו, כך תוכלו לחסוך זמן, כאבי ראש וכסף.

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על לימודי הנהלת חשבונות סוג 2?

רוצה לדעת יותר על לימודי הנהלת חשבונות סוג 2?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד לימודי הנהלת חשבונות סוג 2
שאלות הגולשים בנושא
לימוד עצמי - הנהלת חשבונות סוג 1+2
מבחן הנהלת חשבונות 1+2
למידה עצמאית לקורס הנהלת חשבונות 1 ו-2
לימוד עצמי של הנהלת חשבונות 1+2
הנהלת חשבונות 1+2 - לגשת למבחן ללא קורס
קורס חשב שכר בסיסי לאחר קורס הנהלת חשבונות 1+2
חשבונאות מעשית או הנהלת חשבונות סוג 1+2