קורס ארטדיירקשן בעבודי קריאייטיב

רוצה לדעת על לימודים בנושאי פרסום?

 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

 

הגעת לדף עם מידע על לימודי ארטדיירקשן - עבודי קריאייטיב.

המידע באתר הועיל ל94% מהגולשים.

 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


לימודי ארטדיירקשן בעבודי קריאייטיב

 

מסלול הלימודים אינו פעיל

 

לימודי ארטדיירקשן ב"עבודי קריאייטיב- בית ספר לפרסום" הוקמו הודות להבנה כי קיים פער עצום בין לימודי תקשורת חזותית- המהווים את הבסיס לעבודת הארטדיירקטור, לבין הצרכים והכישורים הנדרשים מארטדיירקטור במשרד פרסום.

 

מטרת הלימודים הינה להקנות לסטודנטים את כל הכלים הנדרשים להם, על מנת שיוכלו לבצע עבודתם כארטדיירקטורים במשרד פרסום. לצורך הכשרת הסטודנטים הלימודים מתרכזים בשלושה ערוצים עיקריים: קונספטואלי, פרסומי, ואומנותי-עיצובי.

 

לימודי ארטדיירקשן בעבודי קריאייטיב מתחלקים לשתי שנות לימוד, הלימודים מתבצעים פעמיים בשבוע בין השעות 15:30-20:30 ומונים סך הכול כשמונה מאות שעות לימוד. לימודי ארטדיירקשן מתחלקים לסדנאות, הרצאות וימי צילום.

 

הסדנאות הינן קורס מתמשך ומעמיק העוסק בנושא אחד, הרלוונטי לתוצרו העיקרי של הקורס - תיק העבודות. בתום כל סדנא נערכת פרזנטציה אל מול לקוח אמיתי מהתעשייה, לאורך הסדנאות ניתנות משימות לבית והגשה שבועית של משימות שמטרתן התנסות על מנת להגיע למצוינות.

 

ההרצאות הינן מפגשים חד פעמיים המועברים לאורך שתי שנות הלימוד ונועדו לכסות נושאים חשובים והיכרות עם עולם הפרסום ואושיות רלוונטיות מתוכו. לצד אלו, ועל מנת להשלים באופן המקצועי ביותר את המשימות נערכים ימי צילום סטודיו אצל צלמים מוכרים העובדים עם בית הספר ומסייעים לתלמידים להוציא סקיצות מן הכוח אל הפועל.

 

בין הקורסים המועברים במהלך הלימודים:אסטרטגיה לקריאייטיב, תוכנות עיצוב, טיפוגרפיה, יסודות רישום,עיצוב תדמית, מצוינות בפרינט, עיצוב מותג, אסטרטגיה שיווקית אפקטיבית, תסריטאות, איור ועוד.

 

על מנת לבצע מעקב צמוד ולהביא את הסטודנט למצוינות, נערכות אחת לחודש פגישות אישיות בין הסטודנטים לראש המגמה. מטרת הפגישות הינה מעקב ושיפור העבודות, בפגישות אלו בונים עבור כל תלמיד את תכנית ההתקדמות האישית שלו. במהלך הפגישות מצביעים על נקודות חוזקה לשימור והדרכים לשמרן, ועל נקודות לשיפור- כל סטודנט מקבל משימות אינדיבידואליות מחוץ למסגרת הלימודים.

 

מטרת הקורס

 

בניית תיק עבודות מצוין, המשמש את הסטודנט בראיונות עבודה ומאפשר לו להציג את יכולותיו. התיק נבנה לאורך הלימודים וכולל את הפריטים ההכרחיים לכל סטודנט, על מנת שיוכל להשתלב בעולם הפרסום. לתיק עבודות חוקים ברורים והוא נעשה תוך פיקוח והנחייה של מנהל המגמה השם דגש על הרעיונות הקריאייטיבים וכמובן על ביצוע מעולה של הפריטים בו.

 

בית הספר עבודי קריאייטיב מוציא אחת לשנה מגזין פרינט הנשלח לכל מנהלי הקריאייטיב בענף הפרסום. במגזין מוצגות עבודותיהם הנבחרות של הסטודנטים ממגמות ארטדיירקשן וקופירייטינג. מגזין הפרינט הינו ייחודי לעבודי ולצד העבודות מופיעים בו פרטי ההתקשרות עם הסטודנטים והוא מהווה את כרטיס הכניסה של בוגרי המגמות לענף הפרסום.



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: עבודי קריאייטיב | לימודי שיווק ופרסום - כל מה שיש בך..

פורום לימודי פרסום ושיווק

לימודי תואר בפרסום ושיווק
חן
ללא תגובה
לימודי שיווק בתחום הדיגיטל
יניב
1 תגובות
קורס נוירומרקטינג - איפה לומדים?
ליאור
3 תגובות
תואר רלוונטי לתחום התקשורת
דודי
1 תגובות
קורס ניהול מותג במרכז
ניר
1 תגובות
איך מחליטים איפה ללמוד?
דולב
1 תגובות
קורס מעשי בשיווק בדיגיטל
נטלי
1 תגובות
לכניסה לפורום

מעל 28,753 סטודנטים
המליצו והצביעו על מוסדות לימוד

חפשו חוות דעת על המסלול
ומוסד הלימודים שמעניין אתכם
למשל: אוניברסיטת חיפה, הבינתחומי ...
למשל: מנהל עסקים, משפטים...

חוות דעת של סטודנטים על מוסדות לימוד

  • 4.1

    המכללה האקדמית אשקלון453 חוות דעת

  • 4.1

    המכללה האקדמית ספיר685 חוות דעת

  • 4.1

    הטכניון - מכון טכנולוגי לישראל546 חוות דעת

סקר גולשים

פעילות גופנית בזמן הלימודים:

ענה על השאלה

פעילות גופנית בזמן הלימודים:

  • 0 %

    לא מוותר על זה, עוזר לי להתפקס

  • 0 %

    מדי פעם, כשיש לי שעה פנויה

  • 0 %

    הלוואי אבל ממש אין לי זמן

Whatsapp Whatsapp