רוצה פרטים על תקציבאי וניהול מדיה?

שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס תקציבאות וניהול המדיה - מה מחכה לך שם?

הגעת ליעד! יש לך את כל המידע על תקציבאי וניהול מדיה.

* אם אין לך זמן לקרוא כרגע, לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך זמן, כאב ראש וכסף.

המידע באתר הועיל ל94% מהגולשים.

 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


לימודי תקציבאות וניהול המדיה

 

תחום הפרסום הוא דינאמי, יצירתי, וחדשני ונחשב לאחד מהענפים המובילים במשך. תחום זה תופס מקום מרכזי בחיינו עד כי בכל שעות היום אנו נחשפים, במודע או לא במודע, לפרסומות, קמפיינים, טריילרים ופרסומות סמויות. מאחורי כל מותג שיוצא לשוק עומד פאנל אנשי מקצוע מיומנים שעמל קשות לפתח עבורות קמפיין פרסומי, ומאחורי כל איש ציבור הנבחר היום, מתנהל מסע פרסום אינטנסיבי, מבוקר ושקול.

 

 
תקציבאות וניהול מדיה מעורבים בכל ענייני הפרסום, החל משלב החשיבה היוצרת , דרך בניית התקציב, שיווק ופרסום, ניהול האסטרטגיה הפרסומית, פיקוח ובקרה על התהליך, בחירת  המסר הפרסומי והשיווקי, ועד להוצאת הקמפיין לפועל. 

 

תפקידי התקציבאי

 

התקציבאי אחראי על ניהול תקציב הפרסום של הלקוח במשרד הפרסום. הוא למעשה הממשק הישיר של המפרסם ומייצג האינטרסים שלו בתוך המשרד. התקציבאי מוביל את הקמפיין הפרסומי ומנהל את התיק בהתאם ללוחות הזמנים שנקבעו ובהתאם למטרות שהוגדרו. באחריותו לתאם את העבודה בין המחלקות השונות (קריאטיב, מדיה, תכנון, גרפיקה, הפקה), לקבל אינפורמציה מהלקוח, לנסח את דרישות הלקוח כמו גם להציג את עמדת המשרד.

 

התקציבאי ממוקם למעשה בצומת שבין הלקוח למשרד, ולכן פעמים רבות משמש כדובר, שר החוץ, או כקצין המבצעים של המשרד. התקציביאי מניע את כל הצוות לפעולה ולכן הוא נדרש להכיר את כל מרכיבי העשייה הפרסומית ולשלוט בכל התחומים.

 

 

למי מתאים התפקיד?

 

תקציבאי איכותי נדרש להפגין יכולות בינאישיות גבוהות ויכולות סוציאליות גבוהות. כמו כן, בכדי לבצע תפקיד זה בהצלחה יש צורך לתפקד תחת לחץ ולנהל מספר מטלות בו זמנית. לשם כך נדרשות תכונות כמו כושר ארגון, כושר ניהול, יצירתיות, אסרטביות, אמינות ומולטיטסקינג.

 

מה לומדים?

 

לימודי תקציבאות וניהול מדיה הפכו למבוקשים בשנים האחרונות. הם מוצעים במתכונת של קורסים בודדים המעניקים לבוגריהם תעודת גמר וכן כחלק מלימודי תואר בתקשורת או פרסום.

 

נושאי הלימוד הנכללים בתחום זה הינם: לימודי מבוא של עולם השיווק והפרסום, הכרת המושגים בפרסום, חשיבה יוצרת , מבנה ותהליכי עבודה במשרד פרסום, יסודות השיווק לתקציבאים, תקשורת שיווקית, תקשורת בינאישית, שיווק ופרסום למגזרים, הכרת העולם המקוון ,סדנת פרזנטציה, סדנה במיתוג, עבודת התקציבאי, תכנון מדיה, שירות לקוחות וניהול תקציבים בינלאומיים אסטרטגיה פרסומית. מהות תפקיד התקציבאי: זרימת עבודה, ניהול מו"מ, כתיבת בריפים.

 

משך זמן הלימודים?

 

לימודים אלה נמשכים בין חודשיים וחצי לארבעה חודשים במסגרת קורס או 3 שנים במסלול אקדמי.

 

תנאי קבלה?

 

המועמדים נדרשים לעבור מבחן קבלה וראיון אישי.

 

כמה זה עולה לנו?

 

המחיר נע בין 2500 ₪ ל-5000 ₪.

 

 

איפה לומדים?

 

להלן חלק מבתי הספר תקציבאות וניהול מדיה:

 

  • אוק סקול -  12 מפגשים, אחת לשבוע, סה"כ 60 שעות לימוד אקדמיות. הנושאים הנלמדים: הכרת עולם הפרסום, מושגים בעולם הפרסום, סוגי המוצרים, אסטרטגיות, ניהול תקציב. בסיום הקורס תוענק תעודה.
     
  • הבצפר - מבחן וראיון קבלה, תואר ראשון מוכר. 9 חודשי לימוד, דו-שבועי בשעות אחרי הצהרים.נושאים נלמדים: שיווק ופרסום, תהליך העבודה, אסטרטגיות, ניהול תקציב, תמחור, שירות לקוחות, תפיסה פרסומית, תקשורת שיווקית.

 

  • בי"ס סמי עופר לתקשורת הבינתחומי הרצליה - מבחן כישורים יצירתיים וראיון אישי.

 

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על תקציבאי וניהול מדיה?

רוצה לדעת יותר על תקציבאי וניהול מדיה?

רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור

מוסדות לימוד תקציבאי וניהול מדיה

חוות דעת של סטודנטים: לימודי תקשורת

התקבלו 125 דירוגים בציון ממוצע 4.1 מתוך 5

טיפים ממומחים בנושא לימודי תקשורת

רענן שקד
המפתח להשתלבות בגופי תקשורת לחסרי ניסיון הוא יצירת קשר עם עורכים רלבנטיים, לבוא עם הצעות לכתבות או פרויקטים ובעיקר ליזום – פגישות, רעיונות, קונספטים. צריך לא לחשוש ולהציע את עצמך.
כדי להתבלט בתעשיית התקשורת צריך לזהות את הקול הייחודי שלך ואז לפתח אותו. חשוב לזהות מה הפרסונה היוצרת שלך, מה מייחד אותה ופשוט לדבוק בה, לשכלל אותה ולעשות איתה כמה שיותר. עם הזמן הקול שלך הופך להיות מזוהה ואנשים מתחילים לעקוב אחרייך. במונחים שיווקיים, מדובר על בנייה של מותג אישי, אבל המותג הזה חייב להתבסס על הקול הייחודי שאנחנו מביאים.
רענן שקד
עיתונאי
Whatsapp Whatsapp