רוצה פרטים על קורס ארומתרפיה?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס ארומתרפיה, חשבת על לימודי ארומתרפיה

רוצה לדעת על קורס ארומתרפיה? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס ארומתרפיה

 

על התחום

 

עולם הרפואה המשלימה עשה קפיצת מדרגה בעשור האחרון ונוספו לו אין ספור מאמינים אדוקים. שיטות טיפול כמו הילינג, נטורופתיה, טווינה, רפלקסולוגיה ועוד, הפכו שיטות פופולאריות מאוד ומיליוני אנשים ברחבי העולם מעדיפים שיטות אלה על פני השיטות הקונבנציונאליות.

  

על שיטת הארומתרפיה

 

 הארומתרפיה היא שיטת טיפול פופולרית מאוד, השייכת לתחום הרפואה המשלימה, ובה משתמשים בשמנים, ובעיקר בריח שלהם, כחלק חשוב ועיקרי בתהליך הטיפולי. שיטה זו מבוססת על התפישה, כי תמציות ריחניות ושמנים המופקים מן הצומח, נושאים תכונות רפואיות היעילות לטיפול. האיכויות הרפואיות של צמחים מסוימים ידועות כבר מזה אלפי שנים בקרב תרבויות רבות ועתיקות בעולם. 

ככל שאר הענפים ברפואה ההוליסטית, גם הארומתרפיה מבוססת על ההנחה, כי איזון נכון בין הגוף והנפש מביא בסופו של דבר לריפוי של ליקויי בריאות, של מחלות שונות וגם של בעיות נפשיות. ואכן, רבים מהמטופלים בשיטה זו מדווחים על הקלה בתופעות שונות.

 

על הלימודים

 

 מטרת הלימודים בקורס ארומתרפיה היא להקנות למשתתפים הבנה מעמיקה בהיבטים המדעיים וההוליסטיים של המקצוע. כל מי שאוהב ריחות, שמנים וטיפול באמצעותם, ומתחבר לתחום – ימצא עניין רב בלימודים אלה. המטפלים בשיטת הארומתרפיה צריכים להכיר את הפעילות הביולוגית של השמנים, את תכונות התמציות האתריות ואת תכונות השמנים, כמו גם להתמחות בהרכבת תערובות שמנים, בטכניקות טיפול, בהקצאת מינונים ובאבחון המטופלים.

 

מתכונת הלימוד

 

הלימודים ארוכים יחסית ונמשכים בדרך כלל כשנה. קיימים גם קורסים קצרים יותר המספקים לתלמידיהם העשרה בתחום – אך אלה אינם מקיפים כמו המסלול הארוך, ובדרך כלל אינם מספקים למסיימים הסמכה כלשהו לטפל באמצעות השיטה. חלק ממוסדות הלימוד המציעים לכם מסלול לימודים מלא מעניקים עם סיום הלימודים תעודת גמר, המאפשרת למחזיקים בה לעבוד כארומתרפיסטים מוסמכים.

 

נושאי לימוד

 

  • רוקחות טבעית
  • רקע היסטורי לטיפול בארומה
  • אופן השימוש ואמצעי הזהירות
  • הרכבת תערובות טיפוליות     
  • ועוד
  • שימושים מותאמים למטופלים שונים ולבעיות שונות     
 

 

 מוסדות לימוד אפשריים

 

 ניתן להשתתף בקורס ארומתרפיה בלא מעט מוסדות לימוד בישראל. נמנה כאן חלק מן הבולטים שבהם:

 

  • מכללת תילתן (תל אביב) – קורס ארומתרפיה של מכללת תילתן כולל התנסות מעשית בהכנת תמציות טיפוליות לצורך תרגול החומר הנלמד.

 

  • מכללת מדיסין (שלוחות נתניה, חיפה) - במכללת מדיסין מתקיימות שלל הכשרות מקצועיות בענפי הרפואה האלטרנטיבית, בהם קורס ארומתרפיה.

 

  • מכללת מירב - האוניברסיטה הפתוחה (הכפר הירוק - תל אביב) – מקיימת לימודי ארומתרפיה בשתי מתכונות: קורס העשרה, המקיף 80 שעות לימוד ופתוח לקהל הרחב. למסיימים בהצלחה יינתן אישור על לימודי הקורס מטעם המכללה; קורס קצר של 48 שעות לימוד המותאם למתעניינים בתחום שאינם רוצים להיות ארומתרפיסטים מוסמכים.
 

כיצד בוחרים מוסד לימודים מתאים?

 

בכל קורס הקשור לעולם הרפואה המשלימה, חשוב מאוד לוודא כי בחרתם במוסד לימודים רציני, מכובד ובעל וותק ומוניטין. יש לא מעט שרלטנים בתחום אך יש גם מכללות רציניות המלמדות תחומים אלה בצורה איכותית. מומלץ לברר איזו תעודה מקבלים עם סיום הקורס וכן לשוחח עם בוגרים שסיימו קורסים קודמים.

 

 

לסיכום

 

הארומתרפיה נותנת לחוש הריח להוביל שינוי חיובי המאזן את חייו של המטופל, באופן שאין לו אח ורע במסגרת הרפואה הקונבנציונלית. קיימות מסגרות רבות שיכולות לערוך לכם היכרות עם השיטה. אלה מכם המעוניינים לקבל הסמכה כארומתרפיסטים יצטרכו לעבור את המסלול המלא בקורס ארומתרפיה, ולרכוש את מירב המידע ודרכי הפעולה שעליהם מתבססת השיטה. בוגרי הקורסים המסמיכים לטיפול יוכלו להשתלב בשוק העבודה כמטפלים במרפאות פרטיות, בקליניקות לרפואה משלימה, במכוני עיסוי, או לעסוק בתחום כמטפלים עצמאיים. 

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס ארומתרפיה?

רוצה לדעת יותר על קורס ארומתרפיה?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
שאלות הגולשים בנושא
מוסדות לימוד מובילים ללימודי צמחי מרפא וארומתרפיה
קורס ארומתרפיה - מה העלות של הלימודים?
קורס ארומתרפיה מקיף - היכן לומדים?
מתי יפתח קורס מתקדם בארומתרפיה?
תכנית הלימודים - קורס ארומתרפיה
לימודי בבליותרפיה, צמחי באך, ארומתרפיה
קורס ארומתרפיה - מתי נפתח?