רוצה פרטים על ניהול מטבח?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

לימודי ניהול מטבח

רוצה לדעת על ניהול מטבח? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


לימודי ניהול מטבח, איך מתחילים? 

כאשר אתם מקבלים במסעדה, בחדר האוכל של החברה, או דרך שירותי קייטרינג את מגש ארוחת הצהרים שלכם, האם אתם חושבים על אופן הכנת האוכל והדרך שעשה עד שהגיע אליכם?! האם מצאתם את עצמכם בוחנים בקפדנות כל פעולה שנעשית על ידי אמא שלכם במטבח, בזמן הכנת ארוחה?! אם חשבתם על כך, אז כנראה שלימודי ניהול מטבח מאוד מתאים לכם. וגם אם לא חשבתם דווקא על זה, אוכל מדבר לכולנו, כולנו אוהבים לאכול ורובנו אוהבים גם להכינו. לחשוב על מנה מיוחדת, על סלט מרענן ביום קיץ חם, או קדרה מהבילה ביום חורף קר.

המטבח המודרני עבר תהפוכות במרוצת השנים וכיום הוא דינאמי, יצירתי, עדכני, כמעט הייטקי בדרך התנהלותו. המקצוענות פשטה בכל מטבח המכבד את עצמו וגם אצלנו עובדים לפי סטנדרטים מקצועיים-בינלאומיים. כמו שכל טבח הפך לשף, גם מקצוע ניהול המטבח השתדרג והוא דורש יכולת מבצעית, הכוללת ראייה מרחבית, ניהול מספר רב של עובדים, שמירה על סטריליזציה והיגיינה, עמידה בלוחות זמנים, השגחה על מכשור (תנורים, כלי מטבח, גז, מקררים...) והקפדה על פרטים. תכונה נוספת אותה צריך מנהל המטבח היא הכרת השוק בו הוא עובד, היכולת לזהות טרנדים, טכניקות, חידושים בתחום ולנצל אותם לטובתו.

 


מה לומדים?


לימודים אלה מאגדים נושאים, כגון: הכרת המטבח, כיצד לתכנן מטבח, מה הם מרכיביו, ציוד וכלים, תכנון עבודת המטבח, בניית תפריט, ניהול פיננסי, חוקי התברואה, ניהול עסקי, תכנון כח אדם נדרש, שיטות בישול, חידוש מנות ותפריטים, בניית לוח זמנים, לימוד חוזים עסקיים, דיני עבודה, שיטות שימור מזון ובקרת איכות.

 


משך זמן הקורס?

בין 10 ל- 30 מפגשים.

איפה לומדים?

 
* להלן חלק מבתי הספר לניהול מטבח.

 

  • קורסים טכניים ולוגיסטיים, ניהול המטבח המוסדי – תנאי קבלה – קבלני מזון, מנהלי מטבחים, מנהלי חברות קייטרינג, כל העוסק בשירותי הסעדה. בסיום הקורס תוענק תעודה. מי שיסיים את הקורס יזכה לגמול השתלמות.
     
  • מישלב טכני ולוגיסטי – תנאי קבלה – קבלני מזון, מנהלי מטבחים, מנהלי חברות קייטרינג, כל העוסק בשירותי הסעדה. 18 מפגשים, מסלול בוקר. 30 מפגשים, מסלול ערב. בסיום הקורס תעונק תעודת ניהול מטבח מוסדי בכיר.
שירות אישי חינם

צריך פרטים על ניהול מטבח?

רוצה לדעת יותר על ניהול מטבח?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
שאלות הגולשים בנושא
קורס ניהול מטבח מוסדי
עלות קורס ניהול מטבח מוסדי
קורס ניהול מטבח בחיפה והסביבה
קורס ניהול מטבחים