רוצה פרטים על הכוונה ללימודים?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

הכוונה אישית - לפני בחירת לימודים

יעוץ והכוונה ללימודים - בחירת מסלול לימודים הא אחת מהבחירות הרציניות והרות המשקל שאנו מקבלים בחיינו כבוגרים.

השלכות הבחירה יהיו על המשך דרכנו בחיים, על אופי העבודה שנעבוד בה ועל רמת החיים שנחייה בה בעתיד. מסלול הלימודים ינווט אותנו לכיוון בו נמשיך, לרוב עד סוף הקריירה.
על ייעוץ אישי חשבת? קראו את הטיפים שלנו ותרוויחו!

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


הכוונה ללימודים - ייעוץ אישי מה זה אומר?
 
לא כולם יודעים תמיד מה הם רוצים. וגם כאלו שרוצים משהו אחד, בגלל הלכי רוח חברתיים, דפוסי התנהגות או לחץ חברתי, לא תמיד בוחרים מקצוע לימודים או מסלול שהינו הכי מתאים ליכולותיהם ואישיותם. מבנה אישיות ויכולות הן לא בהכרח משהו גלוי או מובן מאליו לכל אדם ואדם. ישנם כאלו שאינם מכירים את עצמם וישנם כאלו החושבים שהם מכירים את עצמם אבל עדיין לא מספיק יודעים על יכולותיהם האמיתיות.
 
מה זה בעצם יעוץ אישי?
 
הייעוץ האישי בבחירת מסלול לימודים או בבחירת מקצוע פשוטו כמשמעו. התאמת המקצוע או מסלול הלימודים באופן אישי ופרטני לאותו אדם ע"י גורם מוסמך הבוחן את מבנה האישיות ויכולות האדם באופן פרטי.
 
ישנם מרכזים רבים שקמו לצורך ייעוץ לימודים אישי פרטני המספק את האפשרות הטובה והמתאימה עבורנו ובהתאם ליכולות ולמבנה האישיות שלנו. החל מראיונות ע"י פסיכולוגים ויועצי הכוונה, גרפולוגים, מנתחי אינטלגנציה, מומחי שוק ועוד.
 
מרכזי יעוץ אישי
 
ריכזנו כאן עבורכם מספר אפשרויות למכוני ייעוץ והכוונה בהם תקבלו כלים איך וכיצד לבחור מסלול וכיוון מקצועי או לימודי. טווחי מחירים ומה פחות או יותר עושים שם ואיך זה עובד.
 
אתר לימודים בישראל: במסגרת שירותי האתר שלנו ותוכלו לקבל ייעוץ והכוונה לימודית. באפשרותכם לגלוש אל פורום ייעוץ מה ללמוד לשאול כל שאלה ולקבל מענה מקצועי ואדיב. עוד תוכלו לפנות לקבלת שירות אישי בו נציגי השירות באתר יאתרו עבורך מרכזי סיוע במכללות ובאוניברסיטאות השונות. השירות באתר חינם. 
 

כמו כן, באתר מציעים את ZUZU - סדנה לבחירת לימודים ומקצוע לחיים. בסדנה תוכלו לרכוש כלים לקבלת החלטות חשובות בחיים ותקבלו הכוונה למציאה של הכישורים והחוזקות שלכם כדי תוכלו לבחור ביעילות רבה יותר את מסלול הלימודים שמתאים לכם. המנטורים בסדנה כוללים את אלון גל, פרופסור יורם יובל ומומחים נוספים ובעלי שם.

 

מרכזים לייעוץ מקצועי ולימודי באוניברסיטאות: בכל אוניברסיטה או מכללה כמעט קיים מרכז ובו יועצים לימודיים מהאקדמיה (סגל הוראה או סטודנטים) פסיכולוגים וכלים מדעיים כמו שאלוני נטיות אישיות ומבחנים ממוחשבים, היכולים לתת אבחנה לגבי המקצועות המומלצים לכל אחד באופן אישי. יש תג מחיר והוא נע בין 200 ל 1500 ש"ח תלוי בכל מרכז ובאופי המבחנים. מומלץ לחיילים משוחררים וסטודנטים שכבר בחרו מוסד לימודים.

 

מכון אדם-מילא: אחד ממכוני ההכוונה המקצועית והלימודית הגדולים בארץ. מאבחן לתפקידי מפתח במשק הישראלי ובמוסדות גדולים ע"י התאמה אישיותית. פסיכולוגים, מומחי תעסוקה וכלים ממוחשבים ייתנו ייעוץ הן בבחירת המקצוע המתאים והן במסלול הלימוד המומלץ. סניפים בארבע הערים הגדולות. דגש על ניתוח אישיות מעמיק שיקלע לבחירת המקצוע ומסלול הלימודים הנכון. מחירים בין ה 1000 ל 1500 ש"ח.

 

מכון שנהר : לייעוץ והכוונה בתחום הלימודים , במכון ניתן לקבל מידע על כ 120 מקצועות לימוד, ישנם מבחני הערכה, יועצים בתחום התעסוקה לאחר הלימודים וכלים ממוחשבים לניתוח מקצוע הלימוד האופטימלי. מכון שנהר נמצא בפתח תקווה. יש הנחות לחיילים משוחרריםץ טווח המחירים בין 250 ל 1200 ש"ח.

 

מכון הדס:  מיועד לסטודנטים בראשית דרכם המקצועית, מאבחן נטיות ובודק התאמה פסיכולוגית. המבחו הינו כ 8 שעות במהלכו גם שתי שיחות עם פסיכולוג, בהן ניתנות גם ההמלצות לכיוון הלימוד. המכון יושב בתל אביב בבית אמריקה, טווח המחירים  כ 1000 ש"ח עם הנחות לחיילים משוחררים.

 
JobCoach - מתמחה בהכוון לימודים-תעסוקתי. מתאים לכל מי שמתעניין במיקוד לקראת בחירת מקצוע ולימודים. ההכוונה במסגרת סדנה אישית וכוללת: אבחון, מיפוי שוק התעסוקה בהתאם לתוצאות האבחון והכוונה לבחירת מסלול לימודים. הסדנה אורכת כ- 3 שעות, בעלות של 700 ש"ח.

 

DECIDE - המשרד הראשי נמצא בר"ג, אולם המתכונת היא באמצעות סדנאות בכל רחבי הארץ, הסדנא נמשכת יומיים ועושה שימוש בכלים ייחודיים. הסדנא מסייעת להכיר את כל תחומי הלימוד שיכולים להיות רלוונטיים. בסוף בסדנה פגידה אישית עם פסיכולוג וקבלת המסקנות. הדגש הוא להביא את המתלבט להחלטה בעצמו. טווח המחירים הינו הנמוך בשוק – כ 300 ש"ח למפגש.

 
בנוסף למכונים אלו ואחרים ישנם שיטות שונות כגון ניתוח כתב יד בשיטה הגרפולוגית לקביעת מקצוע לימודים, סדנאות למודעות עצמית הנערכות במרוכז במרכזים שונים בארץ ומדריכי אימון אישי – שהם הטרנד החדש – הקואצ'ינג , שבו עובדים עם המתלבט אחד על אחד לא רק בכיווני הלימוד אלא בכלל- בסידור חייו.
 
לסיכום
 
אנו מקווים כי קיבלתם מושג אודות יעוץ והכוונה בדרך לבחירת מקצוע או תחום לימודים. כיום המודעות לבחירה נכונה והתאמה נכונה של תחום מקצועי גוברת והולכת. החשיבות ללמוד מקצוע שיספק אתכם ובו בעת יתאים לכישוריכם ידועה לכל. אם חשבת שחבר לכם מידע נשמח לשמוע ולקבל הערות. בהצלחה!

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על הכוונה ללימודים?

רוצה לדעת יותר על הכוונה ללימודים?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד הכוונה ללימודים
עדיין לא בחרת מה ללמוד? יש לנו פתרון עבורך ...

כך נעזור לך לבחור מקצוע לימודים

שאלות הגולשים בנושא
לימודי רנטגנאות - תנאי קבלה
פסיכומטרי נמוך ותנאי קבלה
עזרה בבחירת מקצוע - תנאי קבלה ושכר
תנאי קבלה לאבחון דידקטי
תנאי קבלה להפרעות בתקשורת באריאל
תנאי קבלה ללימודי ריפוי בעיסוק
תואר ראשון בתזונה - תנאי קבלה
כך נעזור לך לבחור לימודים ומקצוע לחיים...
כך נעזור לך לבחור לימודים ומקצוע לחיים...