רוצה פרטים על תעודה בייעוץ ארגוני בחינוך למנהלים?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

לימודי ייעוץ ארגוני למנהלים בחינוך ובמגזר הציבורי

רוצה לדעת על תעודה בייעוץ ארגוני בחינוך למנהלים? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס ייעוץ ארגוני למערכות חינוכיות ולמגזר הציבורי

 

חזון לשינוי

 

בימים עברו, השינויים המהותיים שנעשו בחינוך נגעו בעיקר לתכניות הלימוד, והסתכמו בהוספה או השמטה של נושאים. לעומת זאת, כיום ישנו עיסוק גם בשאלות מבניות וארגוניות של מוסדות הלימוד, הנוגעות, למשל, למיצוב האסטרטגיה הבית ספרית, לתפישת השירות ועוד. על מנת להטמיע את השינויים בהצלחה, נדרשים מומחים בייעוץ ארגוני לתחום החינוך.

 

מחוץ לבית הספר אנו עדים גם לחידושים בארגון ובניהול של יישובים, קיבוצים וקהילות שיתופיות שונות, המנסים לגבש חזון מציאותי שישמר את חיי התרבות ואת הערכים החברתיים והחינוכיים, את איכות החיים ובריאות התושבים, גם בעתות של הידוק חגורות. יועצים ארגוניים במגזר הציבורי מסייעים בגיבוש תפישה חדשה במסגרות שירות או במוסדות שיתופיים.

 

 

למי מתאים הקורס?

 

הקורס מיועד לבעלי תפקידים בכירים במערכות ציבוריות וקהילתיות, המעוניינים לרכוש הבנה מקיפה ולפתח מיומנויות של ייעוץ ארגוני. הקורס מתאים לפורשי צה"ל ומערכת החינוך, ליועצים חינוכיים ולמנהלים במערכות החינוך, במשרדים ממשלתיים ובארגוני המגזר השלישי.

 

תכנית לימודים

 

במסגרת תכנית הלימודים הסטודנטים רוכשים כלים לייעוץ ופיתוח ארגוני, ומבינים כיצד להוביל שינויים מהותיים במערכות ציבוריות וחינוכיות. המשתתפים מפתחים חשיבה אסטרטגית וסגנון אישי בייעוץ. הם מיישמים בפועל את המיומנויות המעשיות, ומתנסים בניהול הדרכה ובייעוץ במערכות חינוכיות. כמו כן, במהלך הלימודים המשתתפים מתנסים באבחון ארגוני ובכתיבת דוחות ארגון, הם מסגלים כישורים להנחיית צוותים, רוכשים מיומנויות של אימון אישי, ועוד.

 

מתכונת הלימוד

 

קורס ייעוץ ארגוני למערכות חינוכיות או למגזר הציבורי נלמד בהיקף של 224 שעות אקדמיות, והוא מהווה השתלמות לעובדי הוראה מוכרת לגמול עם ציון, ומוכר גם לקרנות ההשתלמות בהיקף של 8 שעות חובה. התכנית משלבת תכנים תיאורטיים לצד תרגול בפועל, והיא כוללת התנסות מעשית בליווי אישי.

 

במהלך הלימודים הסטודנטים עוסקים בדרכי התמודדות של היועץ הארגוני, עם דגש על התמודדות מקצועית במערכות החינוכיות. הם משתתפים בסדנאות חווייתיות, מתנסים בלמידת עמיתים, יוצאים לסיורים בשטח ונפגשים עם מומחים שונים. קיימות גם תכניות לימוד המוכרות על ידי ארגון איפ"א – הארגון הישראלי לפיתוח ארגוני.

 

נושאי לימוד

 

  • תכנון ליישום מדיניות
  • פיתוח מנהלים
  • תרבות ואבחון ארגוני
  • מאפייני מערכות חינוך
  • תקשורת ייעוצית
  • אתיקה ביחסי יועץ ונועץ
  • בניית אסטרטגיה
  • דילמות בהקצאות כספים
  • ניהול עבודת צוות
  • תכנית התערבות יישובית
  • אסטרטגיה ארגונית     
  • הובלת שינוי וליווי תהליכים
  • ועוד
  • ערכים ארגוניים במערכות ציבוריות     
 

 

תנאי קבלה

 

על מנת להתקבל לקורס ייעוץ ארגוני למערכות חינוכיות או למגזר הציבורי נדרש תואר שני בתחומים רלוונטיים, או תואר ראשון עם ניסיון ניהולי משמעותי בארגונים ציבוריים. המועמדים המתאימים יזומנו לוועדת קבלה לצורך בדיקת התאמה.

 

 

מוסדות לימוד

 

  • מכון משאבי ידע לפיתוח ארגוני, בשיתוף בר אילן השתלמויות (רמת אפעל) - מאפשר לימודי תעודה בנושא הכשרת יועצים ארגוניים למערכות ציבוריות. הקורס נלמד בהיקף של 224 שעות, במתכונת בוקר חד שבועית. קיימת אפשרות להשתתף בפרקטיקום בן שישה חודשים. בנוסף, המכון מציע קורס הכשרה מחייבת למנהלי מחלקות חינוך; הקורס כולל 32 מפגשים שבועיים, בהיקף של 224 שעות אקדמיות.

 

  • אוניברסיטת בר אילן – היחידה להשתלמות ולהדרכה (רמת אפעל) - מציעה גם קורס נפרד בנושא ייעוץ ארגוני וניהול הדרכה בארגונים עסקיים ובמערכות חינוכיות. הקורס מוכר לגמול עם ציון ונלמד בהיקף של 112 שעות אקדמיות, במתכונת בוקר חד שבועית.

 

  • אוניברסיטת תל אביב - מאפשרת להשתתף בתכנית שנתית, במתכונת ערב חד שבועית. כמו כן, קיימת אפשרות לבעלי תואר שני במנהל חינוכי או לבוגרי ההשתלמות להשתתף בסדנה מעשית מתקדמת, אחת לשבוע בשעות הערב. חלק מהשעות מוכרות למתווה אופק חדש ולבעלי תפקידים בשנת שבתון.

 

  • אורנים – המכללה האקדמית לחינוך (קריית טבעון) - מציעה תכנית דו שנתית המוכרת על ידי ארגון איפ"א; התכנית נלמדת בהיקף של 500 שעות אקדמיות וכוללת פרקטיקום (שתי התנסויות מעשיות בהנחיה אישית). הלימודים מתקיימים אחת לשבוע משעות אחר הצהריים עד שעות הערב, ובנוסף ישנם שלושה ימי לימוד מרוכזים.

 

  • מכללת סמינר הקיבוצים (תל אביב) - היחידה ללימודי תעודה של מכללת סמינר הקיבוצים עורכת קורס ייעוץ ופיתוח ארגוני בחינוך, שמתאים למנהלי בתי ספר, ליועצים חינוכיים וכן למנהלים בארגונים ובמוסדות שמעוניינים לקבל כלים מקצועיים לקידום צוותי עובדים.

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על תעודה בייעוץ ארגוני בחינוך למנהלים?

רוצה לדעת יותר על תעודה בייעוץ ארגוני בחינוך למנהלים?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד תעודה בייעוץ ארגוני בחינוך למנהלים